comunicat de presa:

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Pentru un designer, o bijuterie nu se naste doar dintr-o experienta estetica. O bijuterie trebuie sa reprezinte un model de frumusete functionala, un accesoriu care se muleaza perfect pe conturul corpului, devenind parte din acesta si expresia fizica a unor stari si senzatii.

Noua campanie Teilor 2016 reflecta frumusetea si senzualitatea feminina in sclipiri hipnotizante de diamante.

Imaginea unei femei sofisticate, senzuale si puternice se oglindeste din nou in lentila magica a aparatului foto ghidat de Tibi Clenci. Personajul central al campaniei Teilor Pure Diamonds este Catrinel Menghia.

Feminitatea si farmecul ei natural s-au intensificat la atingerea bijuteriilor exuberante Teilor.

Colectia de bijuterii Teilor aleasa pentru realizarea campaniei Pure Diamonds este alcatuita din piese incrustate exclusiv cu diamante. Diamantul pur, translucid, cu o taietura perfecta reprezinta cel mai bine brand-ul Teilor - bijuterii autentice, realizate prin procedee minutioase din aur si pietre pretioase, create pentru totdeauna.

Atmosfera romantica in care se desfasoara povestea Teilor Pure Diamonds este conferita de nota exotica a orasului Istanbul. Pe valurile marii, in gradinile orientale sau pe treptele unui palat, diamantele sintetizeaza frumusetea si eleganta feminina, de fiecare data, in reflexii pretioase.

Farmec prezintă primele rezultate ale campaniei Unirea la Feminin

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: