Setari Cookie-uri

Cat de mult cresc vanzarile in preajma sarbatorii Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil

O analiza realizata de Florariile Magnolia.

comunicat de presa:

Sarbatoarea Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil este una dintre cele mai importante in calendarul crestin-ortodox romanesc si este, totodata, cea care marcheaza debutul sezonului cadourilor de iarna. In ceea ce priveste darurile oferite, cel mai adesea, oamenii se orienteaza spre buchete de flori si aranjamente florale speciale. Astfel, Florariile Magnolia estimeaza ca pe 8 noiembrie, in zi de sarbatoare pentru Romania, si in zilele care o preced, comenzile online vor creste cu circa 70%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Mai mult, vanzarile offline sunt de sapte-opt ori mai mari decat intr-o zi normala.

In ceea ce priveste ponderea pe orase, Capitala este cel mai important, reprezentand aproximativ 30% din comenzile online inregistrate la nivel national. Bucuresti este urmat de Cluj-Napoca, Constanta, Brasov, Iasi, Timisoara, Targu-Mures si Baia Mare. In ciuda cresterii vanzarilor, este asteptata o mentinere a raportului intre barbatii si femeile care cumpara, cei dintai reprezentand 60% din totalul comenzilor. Totusi, in medie, romanii investesc aproximativ 200 de lei per comanda, iar in astfel de momente festive, cum se intampla si in preajma Craciunului, suma aceasta se mareste cu cateva zeci de procente.

Citește și:

“Romanii iubesc zilele onomastice si noi ne bucuram ca prin portofoliul de produse Magnolia le putem oferi cele mai bune mijloace de a marca astfel de momente importante. Este o ocazie foarte buna de a-si manifesta consideratia, dragostea si aprecierea fata de cei apropiati, iar florile au reprezentat mereu o alegere inspirata. In ceea ce priveste vanzarile, cu o saptamana inainte de evenimente de acest fel incepe sa creasca numarul de comenzi online si offline, iar apogeul este atins in seara de dinainte. Totusi, pe cat de important este numarul mare de comenzi, pe atat de pretioasa este increderea clientilor, iar in cazul Magnolia acest lucru se vede cel mai bine in recurenta buna a clientilor: patru din 10 revin pentru cumparaturi viitoare”, a declarat Ioana Molnar, cofondator Florariile Magnolia.

Vizionare placuta


Kudika
6 Noiembrie 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.