comunicat de presa

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Gillette

In timp ce lumea intreaga asteapta lansarea filmului SPECTRE, al 24-lea film din seria Bond, Gillette celebreaza acele momentele din viata fiecarui barbat in care acesta se simte pe deplin in controlul actiunii. Aceste ’’Momente BOND’’ nu sunt intamplatoare, ci sunt rezultatul unui ritual amanuntit de pregatire.

MOMENTELE BOND

Incepand cu data de 1 octombrie 2015, Gillette lanseaza campania ‘’Momentele BOND’’ inspirata de catre Ian Fleming, creatorul James Bond. Cuvintele puternice, cu incarcatura poetica ale lui Ian Fleming au stat la baza campaniei Gillette. Stilul aparte prin care autorul a descris „Momentele BOND” este intalnit pe parcursul intregii campanii - vizibila in materialele TV, outdoor, online si in-store.

Campania va debuta printr-un spot TV care uneste actiunea iconica Bond cu precizia produselor Gillette, aceasta alaturare ajutandu-i pe barbati sa fie pregatiti pentru propriile „Momente Bond”.

SPECTRE, a 24-a aventura James Bond, produs de catre Albert R. Broccoli EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios si Sony Pictures Entertainment, va fi lansat in Marea Britanie pe 26 octombrie si in SUA pe sase noiembrie.

Stilul 007 a fost intotdeauna o forma de arta. Astfel, Gillette s-a parteneriat cu Jany Temime, designer premiat si cea care sta in spatele look-ului Bond din productiile SKYFALL si SPECTRE, pentru a oferi sfaturi de style prin care fiecare barbat va fi pregatit pentru propriile ‘’Momente BOND’’. Pe 10 octombrie, Jany Temime va fi prezenta pe contul de Twitter Gillette unde va impartasi barbatilor sfaturi de stil vestimentar caracteristice ‘’Momentelor BOND’’.

La fel ca BOND, barbatii se simt si arata cel mai bine atunci cand au sentimentul ca sunt pregatiti pentru orice situatie pe care o intampina” a afirmat John Mang, Vice Presedinte Global Gillette. „Prin parteneriatul cu SPECTRE, Jany Temime si Ian Fleming Estate, Gillette pune in valoare importanta pregatirilor pentru propriile <<Momente Bond>> zilnice.”

Pentru a celebra parteneriatul, in magazinele partenere vor fi disponibile seturi special create SPECTRE-Gillette Fusion ProGlide cu tehnologia FlexBall si care pot fi achizitionate incepand cu data de 1 octombrie 2015. Mai multe informatii atat despre seturile speciale SPECTRE-Gillette Fusion ProGlide cu tehnologia FlexBall, cat si despre „Momentele Bond”, sunt disponibile pe https://www.facebook.com/GilletteRomania.

Urmareste Gillette si SPECTRE in ‘’MOMENTELE BOND’’: https://www.youtube.com/watch?v=85uwPlQ1GUU

Gillette a lansat in Romania noul Fusion Proshield cu protectie impotriva iritatiilor
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: