comunicat de presa:

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Zece oameni obisnuiti au avut parte de cea mai mare schimbare din viata lor in cadrul programului Redesign Yourself, un proiect indraznet al Baneasa Shopping City, conceput sub forma unui reality-show digital. Menita sa incurajeze increderea in sine si sa imbunatateasca stilul de viata, campania Redesign Yourself i-a trecut pe concurenti printr-un proces de reinventare la nivel fizic si psihic, alaturi de o echipa de profesionisti care le-a calauzit evolutia.

Timp de doua luni, zece persoane alese in urma unui eveniment in parteneriat cu brandul Dove ce a avut loc chiar in centrul comercial au trecut prin diverse etape de transformare. Participantii au beneficiat de serviciile de consiliere de shopping si detox de garderoba oferite de Alina Pitilina si Norbert Matei, stilistii Baneasa Shopping City, dar si de sfaturi si solutii in materie de ingrijire, hair & make-up, oferite de Patio, Perfect Nails, Geta Voinea Beauty Salon si M.A.C..

Stejarii Country Club, unicul country club din Romania, a pus la dispozitia participantilor toate ariile sale sportive si 8 antrenori de fitness care, impreuna cu nutritionistul Alina Stoica, au conceput un program complex de antrenamente, de terapii spa si de nutritie, adaptat fiecaruia in parte,ajutandu-i sa atinga forma fizica dorita, sa isi depaseasca limitele si sa aiba parte de o transformare totala, interioara si exterioara.

„De cele mai multe ori schimbarea stilului de viata este asociata cu un regim alimentar strict, cu caracter punitiv, de care ne dorim sa scapam cat mai repede. M-am bucurat sa vad ca cei 10 participanti nu au privit lucrurile astfel si ca au inteles ca nutritia echilibrata, combinata cu miscarea, reprezinta calea sigura spre obtinerea armoniei intre minte, trup si suflet,” afirma Alina Stoica, nutritionist Shiseido Spa la Stejarii Country Club.

Totodata, cursurile de public speaking si de crestere a increderii de sine, oferite de compania de training Self Trust Academy le-au perfectionat participantilor capacitatea de captare a atentiei, carisma, un body language convingator, in acord cu limbajul verbal si inteligenta emotionala.

„Am oferit acestor oameni posibilitatea de a deveni o varianta mai buna a lor, fara a-i obliga sa faca ceva, ci oferindu-le posibilitatea unei schimbari. Toti au inteles foarte bine ceea ce le-a fost explicat in timpul claselor, pentru ca imediat ce le-am explicat un concept, i-am si motivat sa il aplice. Fiecare a inteles ca are lucruri de imbunatatit si asta reprezinta un pas important. Fiecare creste prin celalalt, vede prin celalalt si asta este minunat”, declara Alin Comsa, co-fondator Self Trust Academy.

Oferindu-le o experienta unica, croita dupa nevoile lor, programul Redesign Yourself a imbunatatit stilul de viata al celor zece participanti, punandu-le la dispozitie toate mecanismele pentru a se autodepasi si pentru a avea, la final, rezultate de-a dreptul incredibile. Evolutia extraordinara a celor 10 participanti s-a concretizat in multe kilograme pierdute, intr-un tonus excelent in urma sedintelor de antrenamente in sala, dar si intr-o noua perspectiva asupra stilului vestimentar.

„La inceput nu am crezut ca voi reusi sa parcurg intregul program de transformare, dar profesionalismul echipelor cu care am lucrat m-a motivat sa imi depasesc limitele. Nu m-am simtit niciodata atat de confortabil cu propria mea persoana si sunt extrem de incantat de modul in care ma raportez acum la noul meu stil de viata”, declara Marius Usvat, participant al programului Redesign Yourself.

„Suntem incantati ca alaturi de partenerii nostri, am reusit sa cream pentru membrii comunitatii Baneasa Shopping City un cadru personalizat pentru dezvoltarea lor si pentru indeplinirea obiectivelor fiecaruia. Ne bucuram ca toti cei 10 au raspuns pozitiv provocarilor si ca si-au gasit in fiecare zi motivatia necesara si resursele interioare pentru a duce la bun sfarsit schimbarea de care aveau nevoie si pe care si-o doreau”, declara Alexandru Bogdan, Marketing Director Baneasa Shopping City.

Evolutia celor 10 participanti poate fi urmarita pe http://www.baneasashoppingcity.ro/redesign-yourself/home si pe canalul de YouTube al Baneasa Shopping City - http://bit.ly/1EXzOOq, iar ultimul episod din procesul lor de transformare va putea fi vizionat pe data de 23 noiembrie.

Partenerii campaniei Redesign Yourself: Accessorize, Bigotti, Dove, FREYWILLE, Geta Voinea Beauty Salon, Karen Millen, L’Occitane, M.A.C., Meli Melo, NIKE, PATIO, Perfect Nails, Pepper, Preciosa, Raw’z, Self Trust Academy, Sensiblu, Stejarii Country Club, Trends by Adina Buzatu, Weekend Max Mara.

Simte ca un copil magia Craciunului in Baneasa Shopping City
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: