comunicat de presa:

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Pentru a marca parteneriatul cu franciza James Bond, Heineken® a realizat primul selfie din spatiu in data de 5 noiembrie. Intitulat "Spyfie", acesta a avut loc in timpul unui eveniment exclusivist la care au participat peste 200 de invitati speciali, in Hoover Dam, Nevada, USA.

Pentru a crea ineditul “Spyfie”, Heineken® a lucrat in parteneriat cu specialistii in imagine satelit de la UrtheCast, folosind o camera satelit high-rezolution, numita Deimos-2 si o camera video cu ultra-high definition, Iris, montata pe Statia Spatiala Internationala.

Orbitand la 600 de km deasupra Pamantului, camera Deimos-2 a marit imaginea pentru a capta o perspectiva aeriana inedita. Ulterior, au fost folosite tehnologii de amplificare pentru a obtine o imagine individuala cu fiecare invitat in parte. Peste 200 de celebritati, castigatori si parteneri media din intreaga lume au avut posibilitatea de a distribui in social media imagini in exclusivitate a unui moment unic in istorie.

“Campania Spectre a deschis inca o data legendara lume a lui Bond pentru consumatori, prin spotul TV care il are ca protagonist pe Daniel Craig. Punctul culminant al campaniei a fost reprezentat de participarea castigatorilor locali ai activarii digitale la primul selfie din spatiu, Spyfie, care a adus mai aproape lumea Bond de consumatorii romani,” a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Beer Brands, HEINEKEN Romania.

Spectre, a 24-a aventura a seriei James Bond, o productie EON prin Albert R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios si Sony Pictures Entertainment, a fost lansat in Marea Britanie la data de 26 octombrie si in Statele Unite ale Americii la data de 6 noiembrie. Filmul a luat cu asalt box office-urile in aproape fiecare teritoriu in care a fost lansat, totodata inregistand un nou record pentru cea mai mare lansare din toate timpurile in Marea Britanie si cele mai mari incasari din istoria box office-ului, pe o perioada de sapte zile.

Asocierea Heineken® cu franciza James Bond dateaza din 1997 incepand cu filmul "Tomorrow Never Dies", Spectre fiind al saptelea film consecutiv din parteneriat.

Cine va fi noul James Bond?
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: