Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba
Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba

comunicat de presa

Reduceri de așteptat de Black Friday 2018 la electrocasnice mari si mici!

ana pan

Anul acesta Ana Pan implineste 25 de ani si, ca la orice varsta venerabila, vine cu o noua infatisare, mai fresh si actuala, fara a pierde insa amintirile frumoase, experienta impresionanta si migala desavarsita cu care creeaza produse in fiecare zi. Pentru a sarbatori un sfert de secol, magazinul din bulevardul Dimitrie Pompeiu, nr. 5C isi schimba design-ul si introduce o noua linie de produse.

Sub umbrela „e cool sa fii old school” - noua pozitionare care imbraca intregul concept Ana Pan - stilul magazinului imbina linia contemporana cu cea autentic bucuresteana, asa cum ii sade bine unei marci care tocmai a implinit 25 de ani.

Inspirat de naturaletea produselor de patiserie, brutarie si cofetarie, design-ul magazinului preia cameleonic din nuantele acestora pe un fundal neutru-discret si radiaza beige, maro, pana la orange sters, alb cald si esente de lemn natur. Noul Ana Pan devine astfel sufrageria din oras care ii invaluie intr-o atmosfera deschisa si primitoare pe toti cei care ii calca pragul.

Noul design Ana Pan indeamna la confort si la interactiune

”Definirea noului concept Ana Pan vine din dorinta de a aduce mai aproape de clientii nostri echipa de experti Ana Pan, intr-un spatiu deschis in care sa poti interactiona direct cu cel care-ti pregateste un tort aniversar pentru familie sau cu cel care-ti coace un croissant proaspat si cald de dimineata, in scurta oprire in drumul spre birou. Noi la Ana Pan credem ca poti fi bucurestean autentic intr-un shop 100% romanesc, ce apreciaza produsele traditionale si reinventate. Este o promisiune pe care o facem de un sfert de veac clientilor nostri si vom continua sa o facem cu tarie, pentru cel putin inca 25 de ani”, povesteste Alexandra Copos de Prada, Presedinte si membru CA Ana Pan.

Geniul creativ din spatele design-ului

Noul concept shop Ana Pan a luat viata cu ajutorul arhitectului Cristian Corvin, care a creat un spatiu prietenos si confortabil.

”Am vrut sa proiectez un spatiu in care oamenii sa se bucure de momente de relaxare, dar care sa fie reprezentativ pentru pozitionarea Ana Pan. Astfel, am combinat culori calde cu texturi naturale, precum lemnul masiv sau placajul brut ne-finisat, pentru a evidentia produsele realizate cu ingrediente la fel de naturale”, a declarat arhitectul Cristian Corvin.

De la un design nou, la produse personalizate

„Am introdus in acest spatiu atat produsele noastre, pentru care suntem bine cunoscuti – cofetaria cu traditie, patiseria traditionala si brutaria artizanala, insa si produse fresh food – sandwichuri delicioase, salate variate si supe fierbinti – pentru fiecare moment al zilei. Am adaugat un coffee bar pentru iubitorii de cafea buna si specialitati. Care a fost rezultatul? Un spatiu prietenos si deschis, in care „rapim” un moment de relaxare din tumultul cotidian”, spune Veronica Anastasiade, Director Productie si Cercetare Dezvoltare Ana Pan.

Cele peste 500 de produse - de la „vedetele” amandina, savarina, ecler sau tarta cu fructe si pana la noile sortimente - ii asteapta pe clienti in magazinul Ana Pan din bulevardul Dimitrie Pompeiu, nr. 5C, locul perfect in care bucurestenii pot savura produse delicioase, intr-o atmosfera primitoare.

Black Friday 2018: cele mai bune REDUCERI AICI! [LIVE promoții]
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: