Setari Cookie-uri

Braiconf aniverseaza 65 de ani de activitate

De la infiintare si pana in 2015 peste 100 de milioane de camasi au fost produse in fabrica de la Braila.

comunicat de presa

Brainconf

Braiconf, cel mai mare producator de camasi din Romania, aniverseaza la finalul acestui an 65 de ani de activitate neintrerupta, devenind astfel una dintre cele mai longevive povesti de succes din Romania si o premiera pentru industria de textile autohtona. Fabrica de la Braila si-a deschis portile in anul 1950 cu 280 de angajati, iar astazi, in aceeasi fabrica lucreaza in jur de 1000 de persoane.

Braiconf produce anual un milion de confectii pentru barbati si femei iar produsele pot fi achizitionate de clienti din reteaua de magazine proprii prezente in intreaga tara sau de pe platforma online. Primul magazin Braiconf s-a deschis in anul 1999, iar la 16 ani distanta, in 2015, a fost inaugurat cel de-al 15-lea magazin in cardul galeriei hotelului Marriott. Incepand cu anul 2012, produsele companiei au inceput sa fie achizitionate online, de pe platforma www.braiconf.ro, fiind o premiera pentru un brand romanesc de textile sa consolideze prezenta omni-channel.

Avand o traditie atat de bogata, de-a lungul istoriei sale, Braiconf s-a reinventat in nenumarate randuri. Astfel, trecand prin trei epoci diferite, am invatat de la lectia fabricii ce imbraca doar domnii Romaniei, pana la lectia lohn-ului si contractele cu unele dintre cele mai faimoase brand-uri de fashion din lume. Am reusit sa supravietuim unor perioade delicate si provocarilor aferente datorita faptului ca ne-am pastrat calitatea si am investit constant in noi tehnologii, cat si in oameni. Asadar, dupa 65 de ani, Braiconf este mai mult decat o companie de traditie, este un simbol al Romaniei si un exemplu de reusita. Printre realizari trebuie sa punctam listarea la bursa din 2006, reteaua proprie ce numara 15 magazine in toata tara, precum si faptul ca in 2015, in acest moment aniversar, am trecut printr-un proces de rebranding, menit sa cucereasca noi segmente de public si sa aduca brand-ul Braiconf mai aproape de domnii tineri ai Romaniei.” a declarat Dan Simionescu, Presedinte Braiconf.

Brainconf

De 65 de ani, Braiconf croieste tipare impecabile pentru domnii din Romania si pentru a marca acest moment, compania s-a reinventat, imbratisand o noua identitate centrata pe un simbol adanc inradacinat in mitologia romaneasca: Pasarea Maiastra. Noua identitate Braiconf a fost lansata cu scopul de a repozitiona compania si de a promova produsele si in randul domnilor tineri din tara.

Pentru a veni in sprijinul strategiei de extindere, la 65 de ani de la infiintare, Braiconf a investit si in dezvoltarea de servicii aditionale, menite sa faciliteze achizitionarea produselor sur-mesure. Astfel, serviciul made-to-measure online transpune, intr-o maniera facila si la indemana, ideea de atelier de croitorie, unde fiecare camasa era special realizata pentru cel ce o va purta. Dezvoltarea acestui modul made-to-measure online, unic in Romania, face parte din strategia Braiconf de a se extinde pe segmentul business.

Tot cu ocazia celebrarii a 65 de ani, Braiconf a creat camasa aniversara in editie limitata din colectia Limited Edition. Camasa are simbolul Pasarii Maiastre pe intreaga suprafata, iar tesatura este din bumbac cu fir dublu-rasucit, creata special cu ocazia acestei aniversari.

Listata pe piata BVB AERO, cu simbolul BRCR, compania Braiconf a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 33,5 milioane de lei, in crestere cu 9% si un profit net de 2,2 milioane de lei, in crestere cu 17% fata de anul 2013.

Mai multe detalii pot fi gasite pe pagina de Facebook sau pe www.braiconf.ro

Vizionare placuta


Kudika
17 Decembrie 2015
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.