comunicat de presa

Clipul Perfect Isn't Pretty - un tribut adus muncii depuse de sportivi in calatoria lor catre Jocurile Olimpice de la Rio

Decathlon

Cel mai important retailer european de articole sportive a inaugurat, aseara, in prezenta oficialitatilor, presei si a unor VIP-uri sportive, cel de-al 4-lea magazin al sau din Bucuresti, in zona comerciala Baneasa, intr-o cladire comuna cu Mega Image. Magazinul Decathlon Baneasa s-a lansat ca o investitie strategica ce le propune pasionatilor de sport o gama de articole si echipamente sportive ce se disting prin fiabilitate tehnica, diversitate, creativitate si inovatie, dar propun si un stil de viata sportiv. Decathlon atinge astfel o retea totala de 17 magazine fizice si unul online, in România. Pentru publicul larg, obiectivul comercial din Baneasa a fost deschis la finalul anului trecut, pe data de 29 decembrie.

Noua investitie a retailerului francez ofera peste 5.000 de articole din peste 60 de sporturi, intr-un spatiu extins, multifunctional, cu un design contemporan, in linie cu cele mai noi standarde internationale in domeniul retail-ului sportiv.

Fostul tenismen Ilie Nastase, gimnastul Marian Dragulescu, atleta Stelei Bianca Razor (campioana mondiala la tineret la proba de 400 metri), precum si capitanul echipei de handbal masculin CSM Bucuresti Iulian Stamate, au fost prezenti la inaugurare. Oficialitatile au fost reprezentate de dl. Vasile Motoc, viceprimarul Sectorului 1.

Intr-o atmosfera de sarbatoare, scena a propus spectaculoase show-uri si demonstratii sportive de aikido, bike trial, gimnastica aerobica, balet, Zumba, dans modern si street dance, precum si demonstratii de volei feminin si de handbal masculin oferite de clubul CSM Bucuresti.

Decathlon

Evenimentul a fost precedat de o conferinta de presa sustinuta de oficialii companiei franceze Eric Mazillier - Country Manager Decathlon România, respectiv Claudiu Fitoiu - Director magazin Decathon Baneasa.

"Vrem sa ne continuam expansiunea in România si sa ne adaptam continuu conceptul la situatia din piata. Anul trecut am lansat diferite formate in patru orase: Oradea, Târgu Jiu, Târgu Mures si Bucuresti. Fiecare magazin este diferit si analizam fiecare oras in parte pentru a vedea unde ne extindem. Daca gasim oportunitati, deschidem si 10 magazine sau poate niciunul. Targetul pentru mine nu este sa deschid magazine, ci sa gasim locurile unde sa exprimam conceptul nostru”, a declarat Eric Mazillier – Country Manager Decathlon România.

“Vom impinge preturile astfel ca toata lumea sa poata face sport. Echipa Decathlon Baneasa include 70 de oameni, toti pasionati de sport”, a declarat la rândul sau Claudiu Fitoiu – Director magazin Decathlon Baneasa.

Cu o suprafata de 3.900 metri patrati, magazinul din zona Baneasa Shopping City ofera acces iubitorilor de sport la o gama foarte larga de articole si echipamente sportive, conform celor mai inalte standarde de calitate si inovatie din domeniu. Mai mult, printr-un excelent raport intre calitate si pret, produsele apartinând marcilor proprii Decathlon contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

DECATHLON Baneasa inseamna peste 60 de sporturi sub acelasi acoperis, prin articole si produse concepute pentru toate nivelurile de performanta, inclusiv pentru sportivii amatori. Este locatia unde fiecare client va gasi produse tehnice foarte calitative, care faciliteaza practicarea sportului la cele mai mici preturi.

La nivel mondial, DECATHLON reuneste peste 50.000 de colaboratori, reprezentând 60 de nationalitati. DECATHLON comercializeaza peste 35.000 de produse, iar in centrele sale de cercetare isi desfasoara activitatea, la nivel global, 600 de ingineri, aflati in permanenta cautare de solutii si inovatii tehnice pentru a face sportul accesibil tuturor.

CE ADUCE NOU DECATHLON BANEASA?

  • Un magazin conceput pentru a fi un spatiu de viata!
  • Peste 60 de sporturi sub un singur acoperis (natatie, canoe, fotbal, alergare, drumetie, mountain bike, baschet, echitatie, pescuit si multe altele).
  • Produse adaptate fiecaruia, de la sportivi incepatori pâna la sportivi de performanta. DESIGN, TEHNICA, INOVATIE - acestea sunt prioritatile noastre permanente. PRODUSELE noastre cu eticheta PRIMUL PRET TEHNIC sunt un exemplu perfect al acestei ecuatii reusite:
  • INOVATIE - CALITATE-PRET.
  • Clientii vor fi 100% multumiti si pot fi actori activi alaturi de echipa DECATHLON participând la fiecare din week-end-urile de activitati sportive din magazin cu acces gratuit.
Deschiderea unui nou sediu Futura Gym in centrul capitalei
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: