Kudika
25 Februarie 2016

De ce vrem offline, dar stam online cu prietenii?

comunicat de presa:

Farmec prezintă primele rezultate ale campaniei Unirea la Feminin

Jacobs Romania lanseaza campania „Ofera-i timp impreuna la o cafea” prin care incurajeaza romanii sa ia o pauza de la conversatiile online si sa petreaca mai mult timp impreuna la o ceasca de cafea.

In cadrul campaniei, Jacobs a construit platforma www.discutiialintaromate.ro care, in perioada 22 februarie – 27 martie, pune la dispozitie acestora posibilitatea a cronometra timpul acordat conversatiilor cu cei dragi. Mai mult, utilizatorii ale caror conversatii dureaza mai mult de doua minute sunt rasplatiti cu pachete speciale Alintaromate si cu excursii ideale pentru petrecerea timpului impreuna.

Conversatii online versus offline

Conform studiului comandat iVox, 1 din 2 romani declara ca este conectat la telefonul mobil, laptop sau tableta atunci cand se afla in compania altor persoane. Cercetarea a urmarit impactul comunicarii online asupra conversatiilor offline, desfasurandu-se pe un esantion de 1.653 de respondenti la nivel national.
Studiul a evidentiat faptul ca 9 din 10 romani cred ca in prezent oamenii poarta conversatii fata in fata mai putin decat in urma cu 10 ani. Acest lucru poate parea firesc, insa 1 din 2 romani declara ca se simte vinovat atunci cand sta mai mult timp conectat la device-urile mobile decat atunci cand petrece timp impreuna cu cineva drag in offline. Astfel, 85% declara ca ar trebui sa acorde mai mult timp de calitate comunicarii neintrerupte de device-urile mobile.

Jacobs iti aminteste de momentele impreuna la cafea

„Majoritatea participantilor la studiu sunt de parere ca ar trebui sa acordam mai mult timp conversatiilor fata in fata astfel, Jacobs propune sa ne bucuram mai mult de momentele petrecute impreuna la cafea prin campania Ofera-i timp impreuna la o cafea. De cele mai multe ori, timpul petrecut cu cei dragi sfarseste prin a fi sacrificat de factori externi si rutina specifica vremurilor in care traim: trafic, program de lucru, multitasking, conversatii rapite de device-uri mobile si adaptarea la noile medii de comunicare. Desi toate acestea ne permit sa comunicam indiferent de spatiu si timp, petrecem tot mai putin timp impreuna. Jacobs le reaminteste oamenilor de importanta acestor momente si crede in puterea apropierii dintre acestia prin intermediul campaniei,” a declarat Veronica Tarara, Brand Manager Roasted & Ground Coffee, JACOBS DOUWE EGBERTS Romania.

Sondajul realizat este reprezentativ pentru populatia adulta, cu varste cuprinse intre 18 - 55 de ani si reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografica a populatiei utilizatorilor de Internet din Romania.

Cum să-ți cureți aparatul tip filtru de cafea
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: