comunicat de presa:

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Topul INC.5000 Europe, realizat pe toate industriile, a inclus ZOOT pe locul 129 in Europa. Categoria retail gaseste compania de origine ceha pe locul 1 in tara mama, pe locul 7 in Central East Europe si pe locul 18 in intregul retail european.

Plasarea ZOOT este in baza rezulatelor fiscale auditate din 2014 dar si datorita cresterii companiei cu peste 100% doi ani consecutiv.

Aceste rezultate sunt cu atat mai spectaculoase cu cat ZOOT functioneaza sub acest model de business doar din 2012.

De altfel, acesta este si motivul principal pentru cresterea rapida a companiei pe toate planurile, devenind intr-un timp record cel mai mare retailer online de haine si accesorii din Cehia.

ZOOT e o companie care creste ca Fat Frumos. Stiu de pe acum ca ZOOT va fi printre performerii topului INC.5000 Europe si anul viitor pentru ca am incheiat 2015 cu o crestere si mai consistenta decat in anul auditat si inclus in clasament. Pentru Romania este extrem de important sa avem o retea excelenta de Cabine de Fericire si asta pentru ca deja vedem clienti care apreciaza modelul nostru de business care practic ii indeamna sa probeze inainte de a plati o comanda online. Astfel, ZOOT elimina toate fricile legate de e-commerce pentru ca le da oamenilor sansa sa se asigure ca le vine bine sau le place ce au comandat. E o reteta care imi da incredere ca ne vom atinge tintele: profitabilitate si venituri de 30 milioane Euro in 2018, plecand de la venituri in jur de 4 milioane Euro in 2016." spune Robert Berza, Country Manager ZOOT Romania.

►► ZOOT in cifre

- primul loc in Cehia in segmentul retailului
- locul 3 in Cehia in toate industriile
- locul 7 in Europa Centrala si de Est in retail
- locul 18 in retailul din EU
- locul 39 in CEE in toate industriile

Sursa: http://www.inc.com/inc5000eu/list/2016/ si http://www.inc.com/profile/zoot-bv

ZOOT si-a inceput expansiunea la inceputul anului 2015 lansandu-si platforma in Slovacia. La sfarsitul aceluiasi an, in baza unei cercetari ce a vizat potentialul in e-commerce, ZOOT a intrat puternic si pe piata din Romania.

In primele saptamani de la lansarea in Romania am operat cu 3 Cabine de Fericire. Evident ca nu e de ajuns pentru un business ca al nostru insa a fost foarte important sa invatam cateva luni la rand pentru a intelege daca modelul din Cehia poate fi replicat 100%. Am preferat aceasta abordare decat sa iesim din prima in piata cu zeci de Cabine de Fericire. Am invatat cat pentru a ne adapta la nevoile pietei din Romania si a avea un return-on-investment bun in 2016. Ca atare vom avea un val de lansari in urmatoarele 2 luni, dupa care iar invatam, dupa care iar lansam cu un ROI si mai bun. Incepem cu 2 Cabine de Fericire in Cluj, un oras pe care eu, ca fost student la UBB, il iubesc si care a crescut enorm in ultimii ani. Din martie ne veti gasi in doua puncte centrale cheie: Piata Mihai Viteazul si pe Napoca” Robert Berza, Country Manager ZOOT Romania.

De maine, 3 martie, ZOOT.ro livreaza in 2 zile lucratoare in cele 5 Cabine de Fericire - 3 in Bucuresti si 2 in Cluj. Planul de expansiune din urmatoarele luni vizeaza deschiderea mai multor magazine de tip Try&Buy si in alte orase din Romania precum si in alte zone cheie din Bucuresti.

Despre ZOOT pe scurt

Infiintat in 2010 si relansat doi ani mai tarziu in forma actuala de catre Ladislav Trpak si Olda Bajer, antreprenori de succes din Cehia, ZOOT a devenit rapid cel mai mare retailer online de haine si accesorii din Cehia.

In prezent, cu o abordare unica de business care combina modelul clasic de shopping online cu cel al testarii produselor comandate in Cabinele de Fericire, ZOOT are vanzari de peste 21.5 milioane de euro in Cehia si Slovacia, detine peste 250 de branduri in portofoliu, mai mult de 300.000 de produse si are peste 100.000 de clienti.

Pornit initial ca o platforma care sa faciliteze conectarea brandurilor cu publicul lor, ZOOT este in prezent un magazin multibrand in care se regasesc nume importante din segmentul fashion, toate intrunind cerinta principala ZOOT: sa faca oamenii fericiti si sa furnizeze o experienta excelenta de cumparaturi.

Parte din dezvoltarea ZOOT sunt propriile branduri, Dobro, o eticheta prin care vom sustine cauze sociale importante pentru Romania, ZOOT Lokal, piese ale caror design grafic este realizat in colaborare cu designeri locali si OJJU, brand ZOOT made in Spain cu design ceh si focus, in acest moment, pe accesorii din piele si incaltaminte.

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: