Setari Cookie-uri

Lee Coper primavara-vara 2016

MADE TO BE DIFFERENT - motto-ul si conceptul celei mai noi colectii Lee Cooper

comunicat de presa:

Lee Cooper este inca din anul 1908 un brand popular in lumea modei si, in special, in cea a denimului autentic. Compania britanica a fost infiintata in zona East End a Londrei, de Morris Cooper, si a ajuns, la nivel global, sa fie un pionier al vestimentatiei casual, perfecta pentru activitati cotidiene, dar si un pionier al denimului de calitate, cu care se identifica de mai bine de 100 de ani.

Datorita acestei pasiuni pentru denim si a dorintei de a fi fidel calitatii, brandul Lee Cooper a ajuns sa fie recunoscut la nivel mondial si sa aiba 40 de parteneri de vanzari in peste 100 de tari. Lee Cooper are peste 4000 de magazine, mai mult de 500 dintre acestea fiind magazine proprii, iar succesul de care se bucura este din ce in ce mai mare, cu fiecare an care trece compania anuntand profit in crestere. Si, chiar daca piesele colectiilor sale sunt perfect ancorate in prezent, Lee Cooper nu uita in niciun an de cei trei piloni pe care si-a construit identitatea: spiritul britanic, cultura muncii si muzica, oferind publicului sau haine care le combina perfect pe toate cele trei.

Citește și:

MADE TO BE DIFFERENT - LEE COOPER INTERNATIONAL

Avand ca punct de plecare diversitatea londoneza din partea de est a Londrei, colectia Lee Cooper de primavara-vara 2016 celebreaza diversitatea si unicitatea. Colectia se concentreaza in mod special pe cei care aleg sa poarte articole ale acestui brand pentru a-si exprima personalitatea, dar si pentru a se simti bine imbracati in aceste haine si pentru a indrazni sa fie altfel decat restul oamenilor din jurul lor.

Pentru a intra si mai mult in atmosfera colectiei, Lee Cooper aduce in acest sezon o campanie cu un aer ultra relaxat. Aceasta pune pe acelasi plan zona modei cu cea a pasiunilor personale si a bucuriei de a fi impreuna cu prietenii apropiati, promovand in atat cultivarea propriei identitati, cat si curajul de a incerca ceva nou, curaj ce se potriveste perfect generatiei de azi. O escapada de weekend, dupa o saptamana agitata la birou, imbracati in haine versatile, potrivite nu doar peisajului citadin, ci si unei iesiri din agitatia urbana, reprezinta prima alegere pentru tinerii de azi, care vor sa profite de timpul liber si de momentele petrecute cu cei dragi. Atmosfera e de vacanta, nu exista presiune si constrangeri, deadline-urile sunt temporar uitate, iar tot ceea ce conteaza pe moment este chiar acolo, printre prieteni.

Citește și:

MADE TO BE DIFFERENT – COLECTIA primavara-vara 2016

MADE TO BE DIFFERENT este conceptul sub care sta cea mai noua colectie Lee Cooper, colectia de primavara-vara 2016. Aceasta celebreaza diversitatea si unicitatea si inglobeaza elemente clasice si moderne, ramanand fidela stilului relaxat si effortless specific brandului britanic, dar si materialelor de calitate si detaliilor care imprima valoare pieselor de imbracaminte si accesoriilor Lee Cooper.

Cu un stil proaspat si eclectic, influentat de primele generatii de localnici ai zonei estice londoneze, colectia se adreseaza tinerilor intreprinzatori si activi de azi, care sunt dominati de spirit artistic si care nu se tem sa incorporeze in look-urile lor atat piese clasice, ce nu ies niciodata din trend, ci si articole foarte moderne, specifice perioadei in care ne aflam.

Citește și:

Hainele acestei colectii sunt gandite pentru oamenii care vor sa fie unici, care aleg sa se identifice cu un anumit stil de viata si care isi propun sa se bucure cat mai mult de prezent. Prin intermediul aspectului exterior, oamenii isi pot exprima si mai bine personalitatea, iar alegerea pieselor Lee Cooper le permite sa fie ei insisi si sa nu se teama de presiunea sociala. Totodata, purtate intr-un anume fel, hainele lasa la vedere chiar mai multe din personalitatea purtatorului, iar accesoriile menite sa acentueze look-ul contribuie in egala masura la reliefarea acelor caracteristici care ii creioneaza portretul.

Lejeritatea, libertatea, relaxarea si socializarea reala, nu cea virtuala, sunt elementele cheie in jurul careia a fost construita aceasta colectie de primavara-vara 2016. Piesele clasice Lee Cooper, de genul pantalonilor din denim, al tricourilor simple cu guler, al camasilor din tesatura chambray sau cu imprimeu pepit ori al puloverelor fin tricotate, cu guler en coeur, si-au pastrat aspectul care le-a consacrat, fiind aduse in contemporan prin detalii de croiala sau textura, specifice timpurilor actuale. Lor li se alatura piese de inspiratie etno, stilizate, dar si piese foarte moderne, asa cum sunt salopetele, pantalonii scurti cu mansete rasucite, hanoracele sport, jachete matlasate, gecile de piele, vestele de fas, rochiile minimaliste din denim, sacourile smart-casual care se preteaza la diverse combinatii. Nu a fost uitat denimul prespalat si blugii cu evidente elemente de uzura. Zona de denim nu omite in acest sezon cele doua stiluri clasice Harry & Pearl, confectionati din tesaturi de culoare negru foarte inchis sau din denim prespalat.

Citește și:

Albul, bleumarinul, albastrul deschis, rosul, negrul, griul si rozul sunt culorile cheie ale colectiei. Detaliile sunt date de logo-ul rosu cu numele brandului, care este amplasat pe buzunarele pentru monede, limba bocancilor sau pe jachetele din denim, dar si initialele Lee Cooper ce se gasesc pe capse, pe accesorii ori pe puloverele tricotate.

MADE TO BE DIFFERENT - LEE COOPER LOCAL

Cu spiritul verii captat perfect de fantasticul decor estival din insula spaniola Fuerteventura, care face parte din arhipeleagul Insulele Canare, campania locala Lee Cooper pune accent pe relaxarea alaturi de prieteni dupa o zi grea de munca, cand compania unor oameni dragi si a unui cocktail racoritor este suficienta pentru reincarcarea bateriilor.

Combinand piese clasice, precum sacoul, camasile, pantofii cu toc si sandalale elegante, cu piese sport si casual, asa cum sunt tricourile simple, pantalonii din denim si tricourile cu mesaje aplicate in zona frontala, campania isi propune sa creeze prin intermediul vestimentatiei acel echilibru intre job si viata personala si sa ne arate ca cele doua pot coexista perfect, chiar si in perioada ofertanta a verii.

Citește și:

    Credite campanie:
    Models: Alexandra Urs, Simona Din, Xavi Cortes Ferrer, Calin Sitar
    Photography : Adriana Becichi
    Assistent: Emanuil Iova
    Styling: Florina Becichi, Bianca Farcas
    Make-up: Flavia Silaghi
    Hair-styling: Dan Stoica
    Video: Timotei Jinar
    Retouchig : Marius Farcas
    Logistica: Cristian Mara

    Vizionare placuta


    Kudika
    25 Martie 2016
    Echipa Kudika
    Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

    Ti-a placut acest articol?

    Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.