Setari Cookie-uri

OMV Petrom creeaza 10 afaceri sociale prin programul Fabricat in Tara lui Andrei

350.000 de euro pentru comunitati!

comunicat de presa

  • Cei 10 castigatori au fost selectati din peste 180 de idei inscrise in competitia de afaceri sociale Fabricat in Tara lui Andrei – editia a 2-a
  • Fiecare idee de afacere sociala va primi pana la 32.000 de euro si consultanta de business pentru un an
  • 20 de finalisti au primit 7 luni de consultanta si sprijin financiar de pana la 1.500 de euro fiecare, pentru realizarea studiilor de fezabilitate
  • In total, in cele doua editii Fabricat in Tara lui Andrei, OMV Petrom a acordat granturi de peste 700.000 de euro si peste 2.000 ore de consultanta pentru sustinerea afacerilor sociale nou create

OMV Petrom a selectat 10 castigatori ai celei de-a doua editii a competitiei de afaceri sociale Fabricat in Tara lui Andrei. Programul sustine idei de afaceri care rezolva probleme sociale, genereaza locuri de munca si aduc valoare economica si sociala in comunitatile romanesti. Competitia Fabricat in Tara lui Andrei este finantata de OMV Petrom si organizata in parteneriat cu Fundatia NESsT.

Citește și:

Fabricat in Tara lui Andrei

„La patru ani de la prima investitie OMV Petrom in antreprenoriat social, ne bucuram sa vedem ca am sustinut business-uri viabile, cu doi ani vechime si un impact puternic – social si economic. Afacerile sociale pot fi o solutie pe termen lung pentru Romania. Ele creeaza locuri de munca si venituri indirecte, aduc fonduri la bugetul local si, in acelasi timp, adreseaza probleme sociale. Nu este usor – in viata unui antreprenor social apar numeroase dificultati – dar prin perseverenta si „reinventare” constanta, afacerile sociale isi pot demonstra viabilitatea. Fabricat in Tara lui Andrei nu e doar un program de granturi, ci si o scoala de antreprenoriat social pentru oamenii cu initiativa, care vor sa schimbe in bine viata comunitatilor mici din Romania”, declara Mona Nicolici, Manager Sustenabilitate, OMV Petrom.

Citește și:

    Impactul afacerilor sociale in comunitate

    Cei 10 antreprenori sociali isi propun sa genereze peste 35 de locuri de munca in primul an de activitate. De asemenea, in aceeasi perioada vor genera venituri pentru inca 78 de localnici. Dincolo de beneficiile economice, valoarea unei afaceri sociale sta si in rezolvarea unor probleme in comunitate. Printre domeniile abordate de cele 10 afaceri sociale se regasesc: asigurare de ingrijire la domiciliu pentru varstnici, productie de plante aromatice, legume BIO, uleiuri vegetale sau accesorii vestimentare cusute de mana. De asemenea, multe dintre afaceri isi propun sa instruiasca oamenii din comunitate pentru cresterea sanselor de angajare.

    Vizionare placuta


    Kudika
    23 Mai 2016
    Echipa Kudika
    Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

    Ti-a placut acest articol?

    Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.