Setari Cookie-uri

Marca Saint-Gobain se reinventeaza. Semnificatia noii sigle a liderului in domeniul habitatului durabil

In cadrul Adunarii Generale Anuale din Franta, Saint-Gobain a dezvaluit noua sa identitate vizuala.

comunicat de presa

Saint Gobain

In cadrul Adunarii Generale Anuale din Franta, Saint-Gobain a dezvaluit noua sa identitate vizuala. La prima vedere, sigla reprezinta o noua interpretare a “podului” din logo-ul anterior, simbol care a reprezentat Grupul timp de peste 40 de ani. Saint-Gobain este renumit pentru faptul ca a stiut tot timpul sa se reinnoiasca, ramanand, in acelasi timp, conectat la valorile sale initiale.

Noul vizual sustine motto-ul companiei, ilustrand orizontul vibrant prin care Grupul isi pune amprenta asupra locurilor in care traim. Culorile calde si luminoase redau conexiunea emotionala cu clientii si consumatorii. Nuantele luminoase exprima valorile Grupului: verde pentru mediul inconjurator, albastru pentru inovatie si rosu pentru energie.

Identitatea vizuala reflecta pozitia de lider in domeniul constructiilor, avand la baza promisiunea de a proiecta, fabrica si distribui materiale care imbunatatesc bunastarea societatii.

“La Saint-Gobain, materialele si solutiile sunt concepute pentru a ajuta la cresterea gradului de confort al oamenilor, indiferent unde acestia traiesc, muncesc sau calatoresc. In plus, este necesar sa facem acest lucru intr-un mod durabil, ajutand la protejarea planetei pentru generatiile viitoare”, mentioneaza Constantin Hariton, Delegat General Adjunct al Grupului Saint-Gobain din Romania.

Schimbarea siglei subliniaza angajamentul Grupului pentru a crea o legatura stransa cu publicul larg, deoarece consumatorii joaca un rol tot mai important in specificarea produselor care sunt utilizate in proiectele lor.

Astfel, Saint-Gobain doreste sa explice modul in care materialele si solutiile sale contribuie la viata de zi cu zi, prin valorile marcii: expertiza in materiale de ultima generatie, o cultura a inovatiei, o intelegere profunda a nevoilor clientilor si o abordare bazata pe incredere si responsabilitate. Marcile puternice demonstreaza valoarea pe care o aduc oamenilor, dar si rolul pe care il joaca in viata de zi cu zi.

Video realizare logo: https://www.youtube.com/watch?v=QMOdUt3ivao

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
7 Iunie 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.