comunicat de presa:

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

FashionUP implineste 7 ani de cand a debutat pe piata de online fashion in Romania. Magazinul a crescut odata cu domeniul in care activeaza si in acest timp a castigat si consolidat increderea clientilor prin campanii, produse si servicii ireprosabile. Intr-un asa moment de sarbatoare, FashionUP a pregatit o surpriza pentru toti clientii si pasionatii de moda si tendinte: o campanie de reduceri de 20% la absolut toate produsele de pe site. De la incaltaminte la imbracaminte, de la accesorii pana la cosmetice atat pentru femei, cat si pentru barbati, toate produsele FashionUP.ro cu pret intreg sau redus beneficiaza de o reducere suplimentara, cadou pentru toti iubitorii de frumos.

In ultimul an de activitate, FashionUP si-a relansat identitatea vizuala si strategia de comunicare si pozitionare pe piata. Magazinul a identificat o nevoie a femeii moderne si dinamice din ziua de azi, aceea de a fi frumoasa, eleganta si in pas cu cele mai noi tendinte ale modei, fara a consuma prea mult timp si bani. Definitia si menirea FashionUP a devenit Real Brands. Smart Shopping. Primul enunt concentreaza portofoliul impresionant al magazinului cu peste 40.000 de produse de la aproximativ 500 de branduri de renume local si mondial. Cel de-al doilea este o trimitere directa la ceea ce a definit increderea si preferintele oamenilor pentru FashionUP: shopping inteligent prin oferirea celor mai dorite tinute si accesorii la cel mai mic pret din piata.

Mai mult decat atat, magazinul tine cont de publicul sau si a creat programul CashUP, prin care rasplateste fidelitatea cumparatorilor, acestia primind banii inapoi. La orice comanda efectuata, clientii fideli sunt premiati cu un procent din valoarea totala a comenzii, primit in contul invididual sub forma de voucher, pentru a fi folosit in continuare la achizitia de produse din gama FashionUP. Magazinul este alaturi de clientii sai si a inteles rapid ca este obligatorie prezenta acolo unde acestia sunt pentru a-i ajuta cat mai repede. Astfel, FashionUP este prezent pe retelele sociale Facebook si Instagram.

In primavara anului 2016, FashionUP a anuntat si cel mai indraznet plan pentru a sustine designerii si producatorii autohtoni: un marketplace dedicat modei, celor mai noi tendinte si produselor de buna calitate. Oferta de magazine listate in marketplace cuprindea in momentul lansarii 350 de branduri de la care sunt disponibile aproximativ 25.000 de produse. Pana la finalul anului, FashionUP planuieste sa puna la dispozitia clientilor peste 50.000 de produse de la unele dintre cele mai cerute si cautate marci

”In urma cu sapte ani, am debutat in zona de fashion online din Romania. Imi aduc aminte foarte bine perioada: inca se vorbea foarte mult despre criza economica, achizitiile online abia incepeau sa fie luate in serios, iar de Black Friday nici nu se stia in Romania. In pofida acestui context, am inceput. Am facut acest pas cu pasiune si entuziasm aproape ca un copil care vine pe lumea asta si are numai de invatat si apoi de pus in practica. Si aveam o gramada de invatat! Comertul online ne-a devenit a doua mama, iar tehnologia si metodele de comunicare in medii digitale - al doilea tata. Am evoluat odata cu cele mai noi tehnologii adoptate de clientii nostri si ne-am adaptat situatiilor, tintind mereu spre mai bine, mai usor, mai frumos, de mai mare calitate pentru publicul nostru.

Dupa sapte ani ma uit cu bucurie ca suntem in Romania, Ungaria si Bulgaria, dar, desi sunt in aceeasi regiune, experienta difera foarte mult de la o piata la alta si nu ne puteam baza ca vom implementa aceleasi planuri si strategii. Pot spune acum ca avem primii sapte ani de-acasa, au fost fenomenali, si ne pregatim deja pentru urmatorii. Suntem nerabdatori sa vedem ce ne rezerva viitorul si cum putem sa crestem si mai mult, alaturi de cei care ne impartasesc pasiunea pentru tendinte, moda si stil”, a declarat Alin Stanciu, director executiv FashionUP.

FUP Distribution, compania care opereaza magazinul online fashionup.ro, tinteste anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei. Compania mai are operatiuni si in Bulgaria si Ungaria, iar in Romania, media cosului de cumparaturi este de aproximativ 350 de lei. Strategia echilibrata si integrata de marketing, impreuna cu suportul pentru clienti si calitatea serviciilor ii conving pe cei mai multi cumparatori sa revina, dupa cum se vede si in statistici: in maximum 40 de zile, cei mai multi clienti plaseaza o noua comanda.

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: