Setari Cookie-uri

Livrare gratuita si retur gratuit pentru clientii Fashion Days

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion, introduce din luna iulie livrarea gratuita pentru toate comenzile de peste 399 de lei.

comunicat de presa

livrare gratuita

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion, introduce din luna iulie livrarea gratuita pentru toate comenzile de peste 399 de lei, indiferent de modalitatea de plata (ramburs sau cu cardul) si de canalul prin intermediul caruia clientii isi comanda produsele dorite (desktop, mobile sau prin aplicatia de mobil). Serviciul completeaza returul gratuit pentru toate comenzile, introdus de Fashion Days la inceputul acestui an.

„Am decis sa introducem livrarea gratuita pentru ca ne dorim sa imbunatatim in permanenta experienta de shopping a clientilor nostri si sa le crestem increderea in comertul online de fashion, nu doar prin gama foarte mare de produse, ci si prin servicii de calitate. Asa cum, in februarie, am lansat serviciul de retur gratuit. Ne asteptam ca aceasta facilitate sa impacteze pozitiv numarul comenzilor si valoarea medie a cosului de cumparaturi fata de perioada anterioara serviciului”, spune Razvan Predica, Director Financiar Grup eMAG si Advisor Board Fashion Days.

Citește și:

In luna februarie a acestui an, Fashion Days a introdus returul gratuit pentru toate comenzile realizate de clientii sai. Astfel, in termen de 30 de zile, acestia pot returna unul sau toate produsele achizitionate, indiferent de valoarea coletului sau de modalitatea de plata (ramburs sau cu cardul), printr-un simplu click in contul de client care plaseaza automat comanda catre un curier DPD.

Daca am fi un magazin online lansat anul trecut si am fi la primii nostri clienti ne-am mandri cu o rata foarte mica de retur. Anul trecut, din totalul clientilor care au comandat o singura data, un singur produs, doar 12.4% au returnat. Asta pentru ca la prima comanda, un client prefera sa cumpere produse a caror marime este deja testata offline sau accesorii”, precizeaza Razvan Predica. „Insa, Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion din Romania, lansata in 2009, asa ca frecventa de cumparare, in cazul multor clienti, a ajuns la un nivel care ne maguleste. Avem clienti care au plasat in 2015 chiar si peste 100 de comenzi pe luna. Firesc, in cazul acestui segment de clienti experimentati rata de retur creste. Pentru acestia, returul este un obicei. Folosindu-l, ei experimenteaza branduri noi si profita de cele mai bune oferte din shop. Asadar, venim in intapinarea acestui comportament, cu serviciul de livrare gratuita care completeaza foarte bine experienta de cumparare la Fashion Days”, a adaugat Razvan Predica.

Citește și:

In 2015, rata de retur a produselor comandate de romani la Fashion Days a fost de 19,9% in scadere cu 20% fata de anul precedent. Dupa introducerea serviciului, aceasta a ajuns la 23%, insa, ponderea produselor returnate se mentine sub media de retur din piata. Acest fapt se datoreaza gamei de peste 500.000 de produse de la peste 1000 de branduri de renume, descrierilor detaliate si fotografiilor la rezolutie inalta din shop, dar si datorita reducerii timpului mediu de livrare, la aproximativ 2 zile lucratoare.

Vizionare placuta


Kudika
6 Iulie 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.