comunicat de presa:

GSK Consumer Healthcare continua demersurile de imbunatatire a sanatatii orale in Romania

Mai devreme sau mai tarziu, pe toti ne ia dorul de casa. Indiferent cat de implinita si interesanta e viata pe-afara, tot e ceva la care tinem si pe care nu-l gasim decat la noi in tara. Acesta este motivul pentru care, in perioada 12 iulie – 15 august, Pegas da startul campaniei globale #PegasDor, prin care romanii din diaspora se reintalnesc cu lucrurile de acasa, de care le este cel mai dor.

Romanii din strainatate sunt invitati sa se inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un obiectiv-emblema din orasul in care sunt stabiliti in prezent, sa se prezinte si sa spuna de ce lucru le e cel mai dor din Romania, iar apoi sa incarce filmul de maximum 60 de secunde pe www.pegasdor.ro sau pe Instagram, cu hashtag-ul #pegasdor.

Fie ca e vorba despre o jucarie din copilarie, un album foto sau de mancarea preferata gatita de mama, romanii din strainatate au astfel ocazia sa se reintalneasca cu ceea ce le starneste cel mai mult dorul de casa, impreuna cu bicicleta copilariei lor, Pegas.

Mai multe, in filmulet:

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

#PegasDor ii invita pe romanii aflati in Romania sa transmita mesajul campaniei mai departe catre familia si prietenii lor din strainatate.

Dupa data de 15 august, Pegas va aduce celor trei castigatori ai campaniei acel lucru din Romania de care le era cel mai mult dor, impreuna cu o bicicleta Pegas.

Cei mai in voga artisti din Romania, mixati cu cantareti underground, in cadrul unui experiment muzical inedit realizat de J&B
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: