comunicat de presa

Gillette a lansat in Romania noul Fusion Proshield cu protectie impotriva iritatiilor

Gillette

La mai putin de o luna distanta pana la Ceremonia Oficiala de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Gillette, brandul lider de categorie pe produsele de ingrijire personala pentru barbati, lanseaza astazi clipul Perfect Isn’t Pretty – spotul principal al campaniei realizate cu ocazia Jocurilor Olimpice.

Spotul Perfect Isn’t Pretty aduce in lumina reflectoarelor munca intensa pe care sportivii o depun in timpul antrenamentelor, iar personajele principale sunt sportivii din lotul global de ambasadori ai Gillette: Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, decathlon), Ning Zetao (China, inot) si Andy Tennant (Marea Britanie, ciclism). Dezvaluind lupta dura si de multe ori trecuta cu vederea, alaturi de sacrificiile pe care le depun sportivii in a atinge perfectiunea – de la dureri fizice pana la discutii neasteptate cu cei dragi – Gillette aduce consumatorilor conceptul Perfect Isn’t Pretty in adevaratul sens al cuvantului.

“Cred ca este dificil de inteles dedicarea totala pe care sportivii o depun pentru a se perfectiona la sportul pe care il practica, pentru a deveni mai precisi in executie”, declara Neymar Jr. “Ne luam un angajament important de a ne rafina aptitudinile cu scopul de a ne atinge obiectivul de a concura la Jocurile Olimpice. Si este foarte important ca Gillette a pus in evidenta aceasta parte a muncii noastre – nu doar partea frumoasa, de pe covorul rosu, ci de ce este intr-adevar nevoie pentru a ajunge pe cea mai mare scena a sportului la nivel mondial. Sunt onorat sa fac parte dintr-o campanie ce arata cu adevarat ce se intampla in spatele scenei in drumul catre Jocurile Olimpice”, adauga Neymar Jr.

In realizarea acestui clip, Gillette a colaborat cu Sia, cantareata si compozitoare, castigatoare a multiple premii, pentru a aduce o perspectiva noua cu scopul de a accentua conceptul Perfect Isn’t Pretty, prin intermediul noii sale melodii, “Unstoppable.” Pentru a sarbatori Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Gillette a mai colaborat cu inca trei artisti de renume mondial, care au venit cu talentul si expertiza lor in cadrul melodiei “Unstoppable”, realizand un mix al melodiei, difuzat in premiera pe coloana sonora a noului spot.

  • Ariel Rechtshaid – producator, castigator al premiilor Grammy. Ariel este producatorul melodiei, a lucrat cu Sia pentru a-si perfectiona interpretarea, a cantat la majoritatea instrumentelor si a lucrat cu Pusha T pentru a aduce cea mai buna contributie melodiei.
  • Pusha T – membru fondator al trupei de rap Clipse, Pusha T a compus ritmurile de rap si le-a interpretat in cadrul melodiei.
  • Olodum – fanfara din Brazilia care a contribuit aducand ritmuri de percutie cu influenta braziliana melodiei, adaugand astfel talentul lor de a reflecta Jocurile Olimpice de la Rio.

“Cand lucram la Unstoppable am vrut sa compun un imn dedicat sportului, acea melodie ascultata inainte de un joc important pentru a motiva sportivii”, spune Sia, cantareata si compozitoare, castigatoare a multiple premii. “Pe masura ce am aflat mai multe despre campania “Perfect Isn’t Pretty” realizata de Gillette cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio, colaborarea a venit in mod natural, iar clipul a fost momentul perfect pentru a inaugura acest nou mix.”

Gillette

Clipul si melodia din coloana sonora sunt combinatia perfecta de a reda conceptul Perfect Isn’t Pretty, ce reprezinta rolul Gillette ca brand ce promite si depune eforturi pentru a oferi cele mai bune aparate de ras pentru 800 de milioane de barbati zi de zi, de mai bine de un secol.

“Perfect Isn’t Pretty surprinde munca adevarata si curajoasa depusa de sportivi in calatoria lor catre Jocurile Olimpice”, a explicat Francesco Tortora, Global Brand Director Gillette. “Clipul nostru si melodia de pe coloana sonora ne arata cum sportivii olimpici ne inspira direct pe noi, in calitate de brand global, de a continua sa cautam perfectiunea, indiferent de cat de greu poate fi drumul, pentru ca este nevoie de performanta unui sportiv pentru a ajunge la Jocurile Olimpice si a noastra pentru a crea cel mai bun aparat de ras din lume.”

Clipul integral Perfect Isn’t Pretty poate fi vizionat pe canalul de YouTube al Gillette sau pe Twitter - @Gillette. Melodia este disponibila pe Spotify, Apple Music si SoundCloud in peste 140 de tari din lume.

Saint-Gobain: Campionul solutiilor inovatoare la jocurile olimpice de la Rio 2016

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: