comunicat de presa

Colectie amazoniana semnata Denis Predescu

proiectul culorile Romanie

Weekendul trecut, la Buzau, s-a dat startul lucrarilor de reabilitare si infrumusetare urbana pentru 21 de obiective publice din Ramnicu Sarat si Manzalesti.

Prima mobilizare a avut loc vineri, la Ramnic, unde un numar record de voluntari raportat la numarul de locuitori ai orasului, circa 400 de persoane, au participat la lucrari de reamenajare efectuate la mai multe obiective de interes public din municipiu. Cele peste patru tone de materiale folosite – lacuri, baituri si vopsele - au fost donate de Policolor, in cadrul programului ”Culorile Romaniei”.

Lucrarile s-au desfasurat la Parcul Municipal si la Stadion, dar vor continua, timp de cateva saptamani, la Liceul Economic, Colegiul National ”Alexandru Vlahuta”, Scoala nr.1, Scoala ”Vasile Cristoforeanu” si Cercul Militar, astfel ca, la final, 4.000 de elevi si sportivi se vor bucura de conditii mai bune.

”Am demarat in municipiul Ramnicu Sarat un amplu program de infrumusetare urbana, pe care voluntarii asociatiilor de tineret il vor desfasura in urmatoarele saptamani. Le multumesc tuturor celor care au participat la actiune, indiferent de rolul lor sau de timpul alocat, liderilor asociatiilor de tineret, si nu in ultimul rand, celor care au facut posibila prezenta noastra in aceasta poveste frumoasa: ”Culorile Romaniei”, a declarat primarul din Ramnicu Sarat, Sorin Cirjan.

Policolor

Oficial, au inceput si la Manzalesti lucrarile de renovare realizate cu materiale donate in cadrul campaniei ”Culorile Romaniei. Aici vor fi reparate reparate zece scoli si gradinite, biblioteca comunala, Muzeul Timpul Omului, sediul Primariei si centrul de informare Meledic.

”Cele peste patru tone de vopsea si lacuri oferite de Policolor ne ajuta sa ne ocupam de lucrari care au fost abandonate sau amanate timp de prea multi ani in comuna noastra. Cu ajutorul localnicilor si a unor firme din zona, vom incepe lucrarile acum, si promitem sa le terminam pana in toamna, cand copiii revin in banci”, declara Valeriu Besliu, primarul comunei Manzalesti.

Pentru infrumusetarea comunei, edilul va avea un ajutor de nadejde, pe Mihai Grama, reputat designer de obiect si ambasador al proiectului ”Culorile Romaniei”. ”Am cautat elemente reprezentative din zona Manzalesti ca surse creative, pe care le-am identificat in motivele traditionale specifice din costumul popular si cateva resurse naturale din zona: sarea si lutul. Voi folosi toate aceste elemente in urmatorul proiect de design pentru Manzalesti, care va fi la Muzeul Timpul Omului”, afirma tanarul designer.

“Culorile Romaniei” are ca obiective principale sprijinirea cu materiale a proiectelor venite din zona urbana si rurala pe care comunitatile le sustin in fata Policolor si le pot implementa. Proiectele fie contribuie la pastrarea identitatii arhitectonice, fie isi propun sa redecoreze suprafete mari din orase sau sate, pentru a reimprospata viata comunitatilor, fie sunt lucrari de arta urbana care aduc culoare in zonele urbane, incarcate de gri.

”In cazul judetului Buzau, alegerea de a fi impreuna a fost una usoara, pentru ca ne-a bucurat implicarea municipalitatii, dar mai ales a oamenilor. Numarul voluntarilor care doresc sa isi faca orasul Ramnicu Sarat mai frumos, precum si faptul ca obiectivele de renovat sunt in principal din sistemul de invatamant, au facut ca sponsorizarea de lacuri si vopsele sa fie un prim pas dintr-un proiect mai amplu in care ne dorim sa fim alaturi de oamenii din oras. In cazul Manzalesti, o comuna plina de traditii si repere geografice unice in Romania, am simtit ca exista o nevoie reala de sprijin si o datorie de a aduce comunitatea intr-un circuit turistic mai vizibil, redand prin intermediul materialelor donate, o parte din mandria legitima a locuitorilor”, spune Marius Vacaroiu, CEO al grupului Policolor – Orgachim.

Anul trecut, in cadrul proiectului ”Culorile Romaniei”, si a altor acte de donatie si sponsorizare, Policolor a sprijinit comunitatile cu materiale al caror pret echivalent a fost de 250.000 de euro, iar anul acesta se estimeaza ca celor 13 proiecte aflate in derulare, sau altele deja incheiate, le-au fost alocate pana acum produse in valoare de 120.000 euro.

Campania 9 luni cu 0 alcool a crescut nivelul de informare cu privire la afectiunile care pot aparea la copii
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: