comunicat de presa

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days

fashion days

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion anunta rezultatele campaniei EPIC SALE, care a oferit clientilor discount-uri la peste 400.000 de produse, de la peste 300 de branduri.

Desfasurata in perioada 19-21 iulie, EPIC SALE a cumulat peste 90.000 de produse vandute, depasind estimarile initiale, si a avut loc in toate cele trei tari Fashion Days. Romania a inregistrat cel mai mare numar de comenzi, fiind urmata de Bulgaria si Ungaria.

Cele mai populare categorii de produse vandute in timpul campaniei au fost articolele de imbracaminte (rochiile, gecile si bluzele), fiind urmate de pantofi, articole sportive si lenjerie intima.

„Fashion Days Epic Sale a fost un eveniment de succes, lansat in premiera. Numarul mare de produse comandate, dublu fata de valorile estimate initial, ne-a confirmat fidelitatea clientilor Fashion Days, dar si interesul cumparatorilor noi, de doua ori mai multi decat media obisnuita a ultimelor luni. Totodata, cu precadere in Romania, am inregistrat mai multe comenzi de la clienti barbati (36%, in comparatie cu media de 30%), care s-au bucurat de ofertele speciale la articolele lor preferate, respectiv pantofi sport, ceasuri si ochelari de soare”, spune Srdjan Mijuskovic, CEO Fashion Days.

Ponderea comenzilor efectuate de pe tablete si smartphone-uri, inclusiv prin aplicatiile dedicate pentru iPhone si iPad a fost de 49% la nivelul intregului grup si a depasit 50% in Romania.

Topul celor mai bine vandute branduri este condus de United Colors of Benetton, Le Coq Sportif, Puma, Desigual, Napapjiri si Zee Lane, iar in ceea ce priveste preferintele romanilor pentru culori, topul cromatic este condus de negru, albastru, alb, gri si maro.

Fashion Days aniverseaza 8 ani in Romania, cu reduceri de pana la 70% la sute de mii de produse
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: