Setari Cookie-uri

NESCAFE Dolce Gusto si will.i.am sarbatoresc reinventarea clasicului prin creativitate

Campania aduce in prim plan puterea creativitatii de a reinventa clasicul atat in industria muzicala, cat si in universul cafelei.

comunicat de presa

NESCAFÉ Dolce Gusto, sistemul premium si inovativ de bauturi, da startul campaniei „Creativitatea reinventeaza clasicul”, al carei ambasador global este faimosul si multi-premiatul producator muzical will.i.am.

Campania aduce in prim plan puterea creativitatii de a reinventa clasicul atat in industria muzicala, cat si in universul cafelei.

“Doar prin creativitate poti reinventa clasicul” - will.i.am

Iubitorii de cafea isi doresc sa traiasca experienta perfecta oferita de o cafea de calitate. Astfel, NESCAFÉ Dolce Gusto ii ajuta sa experimenteze o cafea desavarsita, care depaseste conventionalul.

Pentru a arata modalitatea in care, cu ajutorul creativitatii, clasicul poate fi reinventat cand vine vorba de muzica si de cafea, NESCAFÉ Dolce Gusto va lansa un video in care il vei descoperi pe superstarul international will.i.am creand propria varianta de melodie, pornind de la hit-ul clasic al lui Otis Redding ”(Sittin' On) The Dock of the Bay”. De asemenea, vei putea vedea cum NESCAFÉ Dolce Gusto transforma o cana de cafea clasica intr-o experienta perfecta si impresionanta.

Acest parteneriat este pentru will.i.am o asociere naturala – “Am ales sa colaborez cu NESCAFÉ Dolce Gusto deoarece in centrul campaniei se afla explorarea creativitatii, o parte importanta a activitatii mele. NESCAFÉ Dolce Gusto garanteaza producerea unei cafele savuroase si de calitate, asa cum si eu garantez realizarea unor piese muzicale de inalta calitate.”

Incepand cu 1 septembrie, vei putea urmari interviuri exclusive cu will.i.am si cu Ola Persson, barista NESCAFÉ Dolce Gusto, in care ambii experti detaliaza cei patru pasi necesari reinventarii clasicului, cu ajutorul creativitatii, in aria lor de expertiza.

will.i.am, in legatura directa cu fanii NESCAFÉ Dolce Gusto, pentru 48 de ore

Cu ocazia lansarii noii campanii, will.i.am va prelua paginile de Facebook NESCAFÉ Dolce Gusto pentru 48 de ore, incepand cu 30 august 2016. In aceasta perioada, starul le va oferi fanilor posibilitatea sa vada imagini exclusive din studioul lui, chiar inainte de aparitia filmului campaniei.

Fii la curent cu informatii despre campanie accesand pagina de Facebook si site-ul NESCAFÉ Dolce Gusto.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
31 August 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.