comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Burberry

Parte din evolutia felului in care Burberry creeaza, prezinta si vinde colectiile Runway, brandul a prezentat live prima colectie straight-to-consumer din Makers House, noua locatie din Soho a show-ului, luni 19 Septembrie. Noul format si calendar al show-ului, fara sezon, imediat si personal, a fost creat cu gandul la audienta globala a brandului, micsorand distanta care exista in calendarul traditional al modei intre prezentarea colectiei si disponibilitatea ei in magazin.

In Romania, o selectie din colectia Runway September 2016 va fi disponibila in flagship store-ul Burberry din Strada Luterana nr. 4, la inceputul lunii octombrie.

„Show-ul de luni seara a marcat un moment foarte special pentru noi - a fost punctul culminant al unei serii de schimbari importante care au fost create pentru a aduce colectiile noastre mai aproape de consumatori. Colectia a fost influentata de romanul „Orlando” al Virginiei Woolf - o scrisoare de dragoste catre trecut si istoria Angliei, dar si un soi de ”dressing up box”, ce poate fi vizitata si revizitata.

Pornind de la aceasta inspiratie, show-ul celebreaza si inceputul unui parteneriat extraordinar cu The New Craftsmen. Impreuna, deschidem portile catre ”Makers House” - un spatiu in care vizitatorii pot experimenta mostenirea designului britanic, o parte integranta a tot ceea ce facem la Burberry, si au sansa de a vedea munca unora dintre cei mai captivanti creatori, precum si inovatia si inspiratia din spatele mestesugului lor”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative and Chief Executive Officer Burberry.

Printre invitatii prezenti la show s-au numarat actorii: Lily James, Felicity Jones, Jenna Coleman, Nicholas Hoult, Kris Wu, Freida Pinto, Vicky Zhao, Charlotte Le Bon, Jeon Do-yeon, Anya Taylor-Joy, Joe Alwyn, Ella Purnell, modelele Burberry Edie Campbell, Cara Delevingne, Jourdan Dunn, Amber Anderson si Clara Paget, precum si Mario Testino, Steve McQueen, Tom Harper, Alexa Chung, Poppy Delevingne, Adwoa Aboah, Lady Amelia Windsor, Sandy Powell, Luke Edward Hall, Olivia Palermo si Huda Kattan.

Colectia September 2016 a fost dezvaluita in totalitate pe podiumul desfasurat in trei camere, cu pereti in nuante prafuite de roz, verde si galben, reflectand paleta de culori a colectiei.

O orchestra formata din 21 de instrumente, acompaniata de pianistul Rosey Chan si vocalisti au interpretat ‘Reliquary’, o partitura scrisa de compozitorul britanic Ilan Eshkeri, exclusiv pentru show. Sountrack-ul colectiei poate fi descarcat din iTunes store sau poate fi ascultat pe pagina Burberry Apple Connect in Apple Music.

Show-ul a fost transmis live pe Burberry.com, si, pentru prima data, pe Facebook Live, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a urmari prezentarea in timp real in feed-ul lor. Aceasta a fost transmisa live si pe YouTube, WeChat, si pe alte site-uri partenere la nivel global.

COLECTIA

Originile noilor colectii pentru barbati si femei, care au fost prezentate pentru prima data impreuna, se gasesc in spirtiul designului de interior si gradini al lui Nancy Lancaster si in romanul „Orlando” al Virginiei Woolf.

Inspirata de reflectia asupra felului in care o casa isi schimba caracterul de-a lungul secolelor, sub influenta oamenilor, hainelor si culturilor care trec prin ea, colectia combina materiale nobile si autentice, mixand denimul si hanoracele, casmirul si pijamalele de matase. Liniile dintre masculin si feminin, casual si formal, zi si noapte, sunt astfel estompate, toate fiind mixate pentru a crea o noua realitate, nascuta din momentele trecute.

Piesele esentiale ale colectiei sunt trench-uri deconstruite, cape regimentale, paltoane si jachete (precum The Cavalry Jacket, The Military Tailcoat si The Parade Jacket), jachete cu talia marcata (incluzand The Floral Field Jacket), pardesie, pantaloni lungi, scurti si camasi stil pijama si camasi cu guler volan. In show a fost prezentat si noul desing de geanta, The Bridle Bag, pentru femei si barbati, care isi ia inspiratia din clasicul design ecvestru britanic, si din mostenirea outdoor Burberry.

RUNWAY MAKE-UP LOOK

Machiajul dezvaluit in cadrul show-ului, dezvoltat de make-up artistul Wendy Rowe, sub directia creativa a lui Christopher Bailey, a fost creat cu produsele din colectia capsula The Runway Edit, inspirata de show, de imbinarea dintre masculin si feminin si tonurile antice autentice vazute in show.

MAKERS HOUSE

Oaspetii au avut acces in Makers House, deschisa vizitatorilor intre 21 si 27 September, cu un program zilnic de activitati si instalatii care prezinta operele unora dintre cei mai talentati artizani britanici, alaturi de care va fi expusa intreaga colectie September.

Timp de o saptamana, expozitia si o serie de activitati pentru public vor celebra mestesugurile si inspiratia din spatele colectiei.

  • Un display al colectiei September pentru barbati si femei, care le da posibilitatea vizitatorilor sa vada piesele colectiei acolo unde au fost prezentate initial.
  • O serie de momente teatrale cu actori alesi de Burberry si Pin Drop, cu accent pe opera „Orlando” a Virginiei Woolf, una din temele centrale ale colectiei.
  • Demonstratii de tehnici artizanale.
  • O lectie de istorie a modei alaturi de echipa arhivei Burberry Heritage, care evidentiaza momentele pivotale din istoria de 160 ani a companiei, aratand piese rare din Arhiva - inclusiv modul in care fondatorul Thomas Burberry a ajuns sa imbrace pionieri ai aviatiei si exploratori polari.
  • Un pop-up al cafenelei Burberry din Regent Street, Thomas’s.
  • Un magazin ce vinde produse si obiecte de arta create de The New Craftsmen.

Noua colectie Burberry February 2017 este acum in Romania
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: