Setari Cookie-uri

Veranda, un mall modern si complementar zonei Obor, si-a deschis portile

Centrul comercial Veranda gazduieste, in premiera, branduri internationale de mare succes.

comunicat de presa

veranda

Veranda s-a deschis astazi in Obor, cea mai importanta zona comerciala traditionala din Bucuresti, in urma unei investitii de 60 de milioane de euro. Centrul comercial gazduieste, in premiera, branduri internationale de mare succes. O esplanada unica, de 15.000 de metri patrati, devine cel mai mare loc de petrecere a timpului liber din sectorul 2. Acest spatiu, construit special pentru Veranda, ofera bucurestenilor locuri de joaca, restaurante, cafenele moderne si un patinoar. Iarna se va organiza aici un targ de Craciun, iar vara vizitatorii vor putea practica diferite sporturi in aer liber.

“Veranda este un mall frumos, cu un design atragator, care aduce modernitate in zona. Oborul are o lunga traditie comerciala. A rezistat si s-a dezvoltat continuu inca din secolul XVII. Incepand de astazi, ne alaturam si noi acestei povesti, cu un proiect care respecta si intregeste Oborul”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul proiectului Veranda. “Ne-am dorit sa oferim celor peste 430.000 de vecini un spatiu de petrecere a timpului liber. Vrem sa devenim veranda Oborului, asa cum spune si numele. Vom oferi servicii personalizate, pentru toate categoriile de public, fie ca vorbim de copii, parinti sau bunici”, a adaugat Andrei Pogonaru.

Citește și:

Centrul comercial are o suprafata de 30.000 de metri patrati, incluzand aproximativ 100 de spatii comerciale. Veranda aduce un concept unic in Romania, acela de mall de proximitate, si a fost proiectat de arhitectii englezi Chapman Taylor si Studio 10M, iar interiorul poarta semnatura Square One.

Principalele ancore sunt hipermarketul Carrefour, care aduce in Veranda cel mai recent concept al sau, pe o suprafata de aproximativ 10.000 de metri patrati, si H&M, cu un magazin de 2.200 de mp, dispus pe doua etaje. Tati, una dintre cele mai populare retele de magazine din Franta, se va deschide si in Romania, in Veranda. In zona de fashion se regasesc marci recunoscute precum C&A, LC Waikiki, CCC, Deichman, Salamander, Jolidon si Adesgo. Acestora li se alatura si magazine precum Sephora, Gerovital, DM drogerie markt, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B, Kitchen Shop etc.

Citește și:

Zona de restaurante este situata la baza amfiteatrului, o realizare arhitectonica de referinta. Oferta este diversa, incluzand branduri internationale si locale de succes precum KFC, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, McDonald’s, Sushi Terra, Pizza Coloseum, Noodle Pack, K-Grill, Toan’s si cofetaria Sweet by MarVio. Starbucks va deschide prima cafenea din zona, cu un design inspirat de prima locatie deschisa la nivel mondial, in anul 1971, in Seattle.

Cei mici se vor putea bucura de multe spatii de joaca, atat in interior, cat si in exterior, unde va functiona, pe timp de iarna, un patinoar. Copiii vor regasi in Veranda marcile preferate: Gymboland, Maxi Toys, Noriel, Diverta.

In centru comercial, vizitatorii vor gasi si o casa de schimb valutar, doua banci, saloane de infrumusetare, o curatatorie ecologica, locatii Digi, Orange, Arsis-Vodafone si Telekom, farmaciile Catena si Sensiblu, Maxbet, Inmedio si agentii de voiaj.

Citește și:

Vizitatorii centrului comercial vor avea la dispozitie aproximativ 1.200 de locuri de parcare.

Centrul comercial s-a putut dezvolta prin relocarea fabricii de mase plastice si produse chimice, Prodplast, de langa piata Obor pe platforma industriala Faur. Prodplast inregistreaza in prezent cel mai inalt nivel de productie si are ca obiectiv dezvoltarea de produse romanesti cu valoare adaugata mare; sunt remarcabile in acest sens investitiile facute in cercetare-dezvoltare pentru materia prima (filamentul) folosita de imprimantele 3D.

Investitiile in mallul Veranda sunt de circa 60 de milioane de euro, asigurate in proportie de 60% prin aportul la capital al actionarilor; aproximativ 28,5 milioane de euro reprezinta finantarea bancara a Raiffeisen Bank SA si Raiffeisen Bank International AG. Proiectul nu ar fi fost posibil fara parteneriatul cu SIF Moldova, un investitor profesionist, care a asigurat o complementaritate a expertizelor si un plus de transparenta si garantie a rezultatului, in calitatea sa de fond de investitii alternativ listat la BVB.

Citește și:

In weekendul de deschidere, intre 27 si 30 octombrie, in centrul comercial au loc evenimente Street Art, destinate vizitatorilor de toate varstele. Acestia pot participa la spectacolele oferite de magicianul Antonio, un moment cu baloane uriase de sapun pregatit de Claudia Stroe, iar cei mici se vor putea distra alaturi de acrobatii pe picioroange. Prin parteneriatul cu United Way, Veranda se implica in viata comunitatii, antrenand copiii in cadrul unor ateliere educative.

Vizionare placuta


Kudika
31 Octombrie 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.