comunicat de presa

Codrin Mircea: Artistii sunt dificili si capriciosi, dar pasionali si patimasi

blending spirits

Dupa ce Delia a facut schimb de roluri, in premiera, cu DOC si cu Vita de Vie, iar Alex Velea a acceptat provocarea de a interpreta o piesa a trupei Robin and The Backstabbers, noi artisti cu genuri muzicale si stiluri diferite se pregatesc sa surprinda cu blenduri muzicale neconventionale, in cadrul campaniei J&B Blending Spirits, editia 2016

Clipurile blendurilor muzicale de anul trecut au fost vizualizate de 6 milioane de persoane, iar alte 100 de milioane de persoane au lansat reactii in mediul online
In urma succesului inregistrat de clipurile muzicale, campania Blending Spirits continua si anul acesta. Artisti romani - populari si underground - vor debuta, foarte curand, cu noi experimente muzicale marca J&B Blending Spirits

J&B Rare Scotch, whisky-ul numarul 1 in Romania , lanseaza, in curand, editia a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizata campanie online din Romania, in cadrul careia cei mai in voga artisti ai momentului vor face schimb de roluri cu trupe underground. Videoclipurile noilor blenduri muzicale urmeaza sa fie lansate foarte curand.

In prima editie a campaniei J&B Blending Spirits, cate doi artisti din industria muzicala autohtona, cu genuri muzicale si imagine total diferite, au fost provocati sa faca schimb de melodii si sa le interpreteze in propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a doua versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au pastrat acelasi mesaj puternic.

blending spirits

Artistii care au acceptat provocarea J&B Blending Spirits si care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vita de Vie & Delia. In urma succesului inregistrat de prima editie a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, si in acest an, a experimentelor muzicale care combina artisti din doua zone total diferite: populari si underground.

Urmariti aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei editii J&B Blending Spirits

„Inspirata din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, intalnirea surprinzatoare dintre doua spirite independente, un italian, Justerini, si un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune in valoare lucrurile pozitive care rezulta din intersectia spiritelor independente, succesele rezultate in urma combinatiilor inedite. In curand, caracterul surprinzator si neasteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, in care artisti cu genuri muzicale total opuse raspund unei provocari menite sa ii scoata din zona de confort. Veti vedea artisti foarte populari cum interpreteaza spectaculos melodii ale trupelor underground si invers, combinatii care par greu de imaginat, dar care, odata puse in scena, cuceresc”, a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo Romania.

Concert neconventional la inaltime

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alaturarea surprinzatoare si, la o prima vedere neverosimila, a doua personaje, contexte si situatii, pentru a da nastere unor blenduri neprevazute si, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie in cadrul careia consumatorii au fost trimisi, in urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, editia 2016, organizat la Cluj. In timpul zborului, artistii Vita de Vie si Delia au sustinut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevazut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvolta noi variante si ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii sa rezoneze.

Urmariti aici concertul live Delia – Vita de Vie, in drum spre Electric Castle

Berti Barbera: Noi trebuie sa avem grija singuri sa ne gasim locurile in care sa ne simtim bine si sa ne redescoperim
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: