comunicat de presa

Farmec prezintă primele rezultate ale campaniei Unirea la Feminin

blending spirits

Alina Eremia, una dintre cele mai populare artiste din Romania, si trupa Cred Ca Sunt Extraterestru, revelatia scenei romanesti de undeground, lanseaza, astazi, doua videoclipuri noi, in urma unui experiment muzical neobisnuit pus in scena de J&B, marca numarul 1 de whisky din Romania. Alina Eremia si membrii trupei Cred Ca Sunt Extraterestru sunt primii artisti din acest sezon care au acceptat provocarea de a face schimb de roluri in cadrul celei de-a doua editii a campaniei Blending Spirits.

In cadrul acestui experiment muzical neasteptat, Alina Eremia interpreteaza in premiera, in propriul stil „Start Rec”, prima piesa a trupei Cred Ca Sunt Extraterestru, o metafora despre fuga de a te lupta cu tine. Cantareata are o interpretare curajoasa si surprinzatoare a piesei, care i-a cucerit deja pe iubitorii stilului underground, pastrand expresivitatea mesajului central al piesei.

„A fost o experienta interesanta si sunt bucuroasa sa fac parte din acest blend. Imi place cand lucrez cu artisti care se implica si care ma inspira”, a declarat Alina Eremia.

Urmariti aici noul videoclip Alina Eremia - Start Rec https://www.youtube.com/watch?v=iUy4KACQtX0

Extrateresti, despre trairile artistilor

De cealalta parte, povestea de dragoste regasita in versurile piesei „A fost o nebunie”, cantata pana de curand de Alina Eremia, este reinterpretata acum de trupa Cred Ca Sunt Extraterestru, intr-un stil cu totul neasteptat, cu sound-uri si atitudine total diferite decat originalul, vorbind despre teama artistilor de a nu fi tot timpul la inaltimea asteptarilor.

"A fost si este, in continuare, o nebunie toata provocarea aceasta. Ne bucuram ca ne-ati ales. Ne bucuram ca ne ascultati cu interes", declara artistii din trupa Cred Ca Sunt Extraterestru.

Urmariti aici noul videoclip Cred Ca Sunt Extraterestru – A fost o nebunie https://www.youtube.com/watch?v=8tDgxTY2244

Artistii primului blend al sezonului, spirite independente, au raspuns provocarii J&B din cadrul campaniei Blending Spirits, menite sa ii scoata din zona de confort, iar rezultatul are mari sanse sa cucereasca publicul.
Videoclipurile celor doua versiuni ale melodiei originale pot fi urmarite aici:

https://www.youtube.com/watch?v=A2MWK7KjIKw

https://www.youtube.com/watch?v=MgsmVeDaTiM

Pop pe ritmuri rap, cu elemente de rock alternativ

Alina Eremia, 23 de ani, este una dintre cele mai iubite artiste din Romania. Aparitia in serialul fenomen de la PRO TV, Pariu cu Viata, a adus-o in atentia publicului care s-a indragostit iremediabil de talentul ei. Cu o voce speciala si cu un fan club extrem de dedicat piesele tinerei artiste au milioane de vizualizari pe youtube si mii de difuzari pe radiourile comerciale. Talentul, dar si carisma fac din Alina Eremia un artist complex si complet devenind astfel juratul perfect pentru emisiunea concurs „Next Star”, de la Antena 1.

Cred Ca Sunt Extraterestru este o trupa care si-a inceput activitatea in primavara lui 2015, in studio la Baba Novac. Vocalul trupei, AFO, pe care il stim de la Subcarpati si Battle On Arena, a facut echipa de live cu Cristi Anca (chitara, voce), Andrei „Power pe Vinil” Alexandru (synth-uri si scratch), Para (tobe si drumpad) si Cosmin Lazar (inginer de sunet).

Baietii imbina stiluri clasice cu modulatii noi de sunete, tobe, chitari, VST-uri si „sesiuni de improvizatie (freestyle)”. Ce iese se aude pe www.subcarpati.com, pe canalul de YouTube #CuleseDinCartier si la radio-uri locale si din tara.

Prima campanie din Romania care mixeaza muzica artistilor populari cu a celor underground

In urma succesului inregistrat de prima parte a campaniei Blending Spirits, J&B Rare Scotch - whisky-ul numarul 1 in Romania, continua si provoaca cei mai in voga artisti ai momentului sa faca schimb de roluri cu trupe underground.

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alaturarea surprinzatoare si, la o prima vedere neverosimila, a doua personaje, contexte si situatii, pentru a da nastere unor blenduri neprevazute si, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

In prima editie si in continuarea campaniei J&B Blending Spirits, cate doi artisti din industria muzicala autohtona, cu genuri muzicale si imagine total diferite, au fost provocati sa faca schimb de melodii si sa le interpreteze in propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a doua versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au pastrat acelasi mesaj puternic.

Spiritele independente care pun in valoare lucrurile pozitive se intalnesc aici: www.blendingspirits.ro si pe pagina de Facebook J&B. Tot aici descoperiti mai multe informatii despre blendurile muzicale J&B, noi variante si ocazii neprevazute de consum.

Pentru mai multe informatii, vizitati: www.blendingspirits.ro si www.facebook.com/JBRomania

Cele mai populare reclame romanesti pe YouTube in 2016
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: