Setari Cookie-uri

Brandul de patiserie Morarita a incheiat cu succes prima campanie - concurs pentru segmentul strudele

Brandul de patiserie Morarita a organizat prima campanie-concurs din istoria sa, dedicata iubitorilor de strudele.

comunicat de presa

morarita

Brandul de patiserie Morarita a organizat in perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2016, prima campanie-concurs din istoria sa, dedicata iubitorilor de strudele: “Morarita esti chiar tu!”. Pe parcursul acesteia, s-au oferit premii in valoare de 18.500 lei si s-au inregistrat peste 2000 de interactiuni cu amatorii de gustari dulci.

“Morarita esti chiar tu!” a fost un indemn la redescoperirea bucuriei data de pauzele dulci petrecute alaturi de familie si prieteni. Am lansat astfel catre clientii nostri o provocare la distractie si creativitate, oferindu-le posibilitatea sa-i surprinda pe cei dragi si sa fie premiati in acelasi timp. Ne-am dorit cresterea comunitatii din jurul brandului Morarita, iar raspunsul nu a intarziat sa apara: proiectul nostru a fost primit cu entuziasm si am reusit sa consolidam o comunitate mai mare, mai activa si mai interactiva”, declara Sabin Martoiu, CEO Panovia, despre acest proiect in premiera.

Citește și:

Despre provocarea “Morarita esti chiar tu!”

Campania “Morarita esti chiar tu!” a oferit, de-a lungul celor 3 luni de desfasurare, 13 premii in valoare de 500 lei, acordate saptamanal prin tragere la sorti si Marele Premiu, in valoare de 10.000 lei, oferit prin jurizare celui mai creativ material inscris in concurs.

morarita

Participantii care au acceptat provocarea Moraritei, au surprins intr-o fotografie sau un material video un context cat mai distractiv in care au consumat un strudel Morarita. Materialul creat, insotit de o scurta descriere a povestii din spatele lui, a fost incarcat pe website-ul www.morarita.ro.

Tonul comunicarii a fost dat de endorserii campaniei, echipa Kooperativa 2.0 si Dana Rogoz, care si-au provocat cititorii sa se inscrie in concurs, prin intermediul materialelor video realizate, blogurilor si canalelor sociale proprii.

Amatorii de dulciuri au avut ocazia de a interactiona cu brandul si prin alte canale de comunicare abordate: comunicarea pe retelele sociale ale Moraritei, campanii online, sponsorizari TV si activari in magazine.
Brandul Morarita a devenit astfel din ce in ce mai cunoscut in randul iubitorilor de produse de patiserie, care au incarcat pe platforma de concurs 2197 de fotografii/clipuri video si s-au folosit de retelele de socializare pentru a strange cat mai multe voturi, care sa ii plaseze in cursa pentru cei 10.000 lei.

Citește și:

In urma jurizarii primelor 5 cele mai votate materiale pe parcursul intregii campanii, Marele Premiu a ajuns de Craciun la Brasov si a fost oferit castigatoarei absolute a provocarii “Morarita esti chiar tu!”.

In completarea campaniei, in perioada 13 octombrie – 20 noiembrie, a fost lansat un proiect special dedicat cititorilor revistei “Practic in Bucatarie”, care au fost provocati sa conceapa o idee inedita de compozitie pentru strudelele Morarita. Acestora li s-a oferit sansa de a isi transforma ideea intr-o editie limitata si de a castiga Marele Premiu, un cuptor incorporabil multifunctional.

morarita

“Magiun cu nuci pisate si vanilie” a fost desemnata ideea castigatoare a Marelui Premiu. Alte doua compozitii apreciate, “svaiter, branza de vaci si gris” si “budinca de varza si branza de oi” au fost premiate pentru creativitate, cu produse electrocasnice.

Citește și:

Provocarea “Morarita esti chiar tu!” s-a incheiat in data de 15 decembrie, iar mai multe detalii despre participanti, materialele inscrise si castigatori pot fi gasite pe website-ul Morarita.

Vizionare placuta


Kudika
10 Ianuarie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.