Bani sau dragoste?

Comentarii pe articolul "Te-ai marita pentru bani?"

CIA
Trimis de CIA la 18 Februarie 2008, ora 06:26
Da, mi-a placut articolul. Sunt de acord cu ce ai scris. Eu m-am casatorit din dragoste si se intampla sa am si bani, dar inainte de casatorie, am fost cu sotul meu 4 ani si eram niste studenti absolut normali, uneori mai duceam lipsa de bani, dar era minunat.Imi place sa am bani dar daca as fi avut de ales intre sotul meu si bani, l-as fi ales pe el fara sa clipesc. Niciodata nu m-au interesat banii si daca maine ar trebui sa ma mut sotul meu intr-o camera la nefamilisti, as face-o. Nu as putea fi fericita fara el chiar daca as avea toti banii din lume si in nici un caz nu m-as casatori cu un barabat mai batran. Sunt o norocoasa.
 
roxanica85
Trimis de roxanica85 la 18 Februarie 2008, ora 09:49

Interesant... Ce pot sa zic...Sunt de acord cu unele idei de aici dar le si contrazic pe altele. Sunt anumite persoane care prefera banii dragostei. E un lucru total normal si nu vad de ce ar trebui condamnate. Daca banii sunt singurul motiv care le aduce fericirea...Sunt intr-adevar si persoane care nu concep o viata in doi fara iubire. Dar daca stam si analizam cu atentie mai multe astfel de cupluri(bogate d.p.d.v sentimental)vom observa ca nu totul e asa de roz. Facturile, vacantele, casa nu se platesc cu dragoste ci cu bani.
Parerea mea personala este ca daca vrei sa fii fericit trebuie sa mai lasi din sentimente deoparte. Asta e lumea in care traim. Ne obliga intr-un fel sa ne complacem in astfel de relatii.
 
claudia_s
Trimis de claudia_s la 18 Februarie 2008, ora 09:57
Hmmm, e discutabil....ideal ar fi o combinatie de bani si iubire, insa alegeti iubirea, o spun tot din experienta.Alaturi de un barbat care are doar bani dar nu te leaga de el iubirea, nu se poate sta prea mult. se ajunge la un moment dat sa nu il mai suporti, sa te enerveze tot ce spune, tot ce face.la urma urmei nici el nu e vinovat k tu nu il iubesti, nu?o sa se ajunga la un moment dat k stiu eu ce obiect pretios daruit de el sa nu aiba importanta unui ursulet daruit de barbatul pe cate il iubesti.
 
Alicont
Trimis de Alicont la 18 Februarie 2008, ora 10:10
In mare sunt deacord cu parerile voastre. Dar...NU uitati ca dragostea aceea mare se duce destul de repede. Daca nu ai bani evidennt vei avea greutati daca vei avea greutati inevitabil vor exista anumite reprosuri iar aceste reprosuri vor crea certuri. Aceste certuri vor transforma marea dragoste in ura.
 
claudia_s
Trimis de claudia_s la 18 Februarie 2008, ora 10:14
se pare k nu se poate una fara alta...asta e concluzia?
 
butterflylili
Trimis de butterflylili la 18 Februarie 2008, ora 10:25
Eu am ales dragostea!Suntem la inceput de drum nu pot sa zic ca avem nu stiu cati bani,dar pentru noi e destul...o vacanta pe an si cateodata un week-end pe undeva.As fii ipocrita sa spun ca nu mi-as dori mult mai multi bani si sa imi permit orice...dar la momentul de fata asta e nu-mi permit chiar orice.Acuma luptam amandoi pentru un salar mai mare...eu deja am reusit de luna viitoare voi fii pusa pe alta functie si voi avea un salar bunicel,pentru el in schimb se lupta nu stiu ce sindicat(vom vedea daca va reusi).Cert e ca daca vom avea mai multi bani vreau sa ma bucur de ei impreuna cu sotul meu!
Si inca ceva cateodata ma apuca melancolia si ii multumesc si spun asa:"Iti multumesc pentru toate lucrurile pamantesti dar si pentru toate sentimentele divine!"
Cu dragostea poti ajunge departe!Iubiti-va!
 
vamps
Trimis de vamps la 18 Februarie 2008, ora 10:31
nu cred ca ar trebui sa alegem intre dragoste si bani. normal ca ar fi ideal sa fie amandoua, dar de cele mai multe ori nu este asa. si daca alegi dragostea dar mori impreuna de foame nu este bine, si daca alegi banii si stai singura, el fiind plecat, iar nu e bine. oriucum povestea este trista, chiar daca la inceput crezi ca ti s-au indeplint visurile, iti dai seama de realitate, orice vis cere sacrificii. depinde doar de cate sacrificii vrei sa faci si in ce constau ele.
 
ianna
Trimis de ianna la 18 Februarie 2008, ora 10:51
Nu stiu...cred ca m-as marita pentru bani, dar nu intr-o situatie extrema gen Monica Columbeanu. Adica el batran s.a...in fine...situatia in cazul maritisului pe interes e ceva mai nuantata decat e prezentata in articol.
 
alekxsa
Trimis de alekxsa la 18 Februarie 2008, ora 10:52
fetelor, intr-un an si un pik de cand il cunosc pe sotul meu am reusit sa ne luam o casa (garsoniera ce-i drept), o pisica (maidaneza ce-i drept desi o banuiesc a fi bombay de rasa, da n-are acte), o masinutza pentru mine (tico second hand cei-drept), dar cand ma intorc la casutza noastra, imi parchez ticolino unde pot, mi se faraie pisiku de picioare cand intru in casa si dau cu okii de al meu sotzior care are cel mai frumos zambet lipit pe fatza, nu-mi trebuie mai mult....poate doar inca doua fetze pe care sa vad un zambet identic cu al sotului meu candva in viitor...tot ce avem am facut in doi...si am facut multe, luand in considerare ca parintii nu au putut sa ne ajute... si vom mai face, pentru ca ne completam unul pe celalalt...asta e iubire...ne si iubim , ne-am ales si pe interes...interesul ca omul de langa tine sa vrea la fel de mult nistte lucruri pentru voi...nu confundati iubirea cu atractia...iubirea e un fundament bun pentru a construi si pentru a obtine lucruri in viata...in doi....
 
maripushi
Trimis de maripushi la 18 Februarie 2008, ora 10:59
Pacat ca ati ales sa comentati doar extremele. Nu s-a pus problema in articol de a fi sarac lipit pamantului, ci pur si simplu s-a vorbit despre dragoste si bani. Fiecare om priveste banul in felul sau, pt unii a trai decent inseamna: vacante, masini, haine, cluburi...dar nu neaparat lux. Pt altii, decent inseamna: sa poti sa-ti platesti facturile, sa le oferi copiilor tai sansa de a merge la scoala, sa te poti bucura impreuna cu familia ta de vacante. Tot ceea ce am enumerat mai devreme se poate realiza si cu bani mai putini ( n-am zis , fara bani). Important e sa traga ambii parteneri in aceasi directie si sa se sprijine unul pe celalalt.Daca ai norocul sa gasesti si dragoste si bani in acelasi "loc".......nemaipomenit, daca nu, incercati sa-i faceti impreuna. A nu se da vina pe soarta: "nu am bani, asta e, soarta a fost cruda cu mine !". Important e sa incerci impreuna cu omul de langa tine.
 
dnt
Trimis de dnt la 18 Februarie 2008, ora 12:45
depinde de fiecare om in parte,care sunt limitele lui,de cum percepe fiecare fericirea...nu sunt de condamnat nici unul din cazuri,daca crezi in dragostea eterna,rupta din basme si asta te face fericit atunci asa fie...daca pentru unii dragsotea trece numai prin stomac si au nevoie de material mai mult decat spiritual sa intretina fantasma fericirii atunci asa fie...fiecare isi percepe si isi traieste viata cum crede de cuviinta!!!
multi dintre noi nu vor fi niciodata pe deplin multumiti,mereu se vrea mai mult si pe zi ce trece suntem tot mai rai...
nu cred totusi ca o femeie ar trebui sa se vada nevoita sa faca un asemenea compromis,sa fie cu cineva doar pentru bani,fara a exista nici cel mai mic sentiment,nu cred ca o femeie nu este capabila sa munceasca suficient incat sa nu se realizeze pe plan profesional...
 
AnitaE
Trimis de AnitaE la 18 Februarie 2008, ora 13:14
Alekxsa, superb cometariul tau! Mi-a placut enorm. Sa va iubitzi shi sa fitzi fericitzi! xxx
 
S3r3nity
Trimis de S3r3nity la 18 Februarie 2008, ora 13:53
alekxsa si mie mi-a placut comentariul tau, sa va iubiti mult si muuult succes pe viitor.
 
R3dAng3l
Trimis de R3dAng3l la 18 Februarie 2008, ora 14:03
Banii sau dragostea????
Eu una iubesc din tot sufletul si cu toata fiinta mea de 4 ani de zile. Eu sunt studenta iar el la inceputul unei cariere de agent de vanzari la o firma cu un management defectuos si cu un salar cu putin mai mult decat minimul pe economie iar eu tot asa ca si el. Ne iubim mult unul pe altul si nu am renunta pt nimik unul la altul in favoarea banilor. Ghinionul a facut ca eu sa trebuiasca sa imi schimb ochelarii de vedere pentru ca mi s-a stricat vederea si cei noi costa 200 de euro. Prima rata de 100 am platit-o eu din banii mei si am ramas cu 20 de lei. El trebuie sa-si ajute si parintii si nu pot spune sa nu o faca si nici nu as spune asa ceva. Ideea e ca, desi suntem leferi si abia ne vom descurca pana termin cu ochelarii si vom fi frustrsti din cauza lipsei banilor, noi tot ne vom iubi si tot impreuna vom si ne vom bucura de momentele perecute impreuna si ne vom descurca noi cateva saptamani cu bani mai putini.
Concluzia finala ii ca nu m-as marita pentru nimik in lume pentru bani. Eu ma simt foarte fericita cand ma simt iubita am nevoie de dragoste muuuulta ca sa fiu fericita.
 
butterflylili
Trimis de butterflylili la 18 Februarie 2008, ora 14:15
Am citit adineori un proverb indian vi-l spun si voua:"Un om batran care se casatoreste cu o femeie tanara,este ca si cum ar lua otrava!"-oare ce o fi insemnand ca domnul stimat Columbeanu s-a otravit?
 
aishwa
Trimis de aishwa la 18 Februarie 2008, ora 14:39
Mi-a placut foarte mult aricolul.De exemplu eu m-as marita pentru bani deoarece banii imi pot asigura viitorul.Asta nu inseamna ca nu voi fi fericita.Din fericire toti barbatii de cara ma indragostesc au o stare materiala buna si imi pot asigura viitorul.Ei bine am lipici la bani se pare...
Nu le inteleg totusi pe unele fete care se marita cu un terchea-berchea...Isi fac singure probleme.Stiu ca nu poti planui de cine te indragostesti dar trebuie sa casti bine ochii si sa nu te mariti cu primul care iti vine.Intotdeauna am considerat ca poti sa te mariti cu unul bogat si daca nu o faci din dragoste il poti insela.Eu cred ca as invata sa-l iubesc.Cel putin incep bine:ii iubesc banii! :D
 
ramonap
Trimis de ramonap la 18 Februarie 2008, ora 14:45
aleksa exact ca tine sunt eu:4 ani impreuna,am pornit de la o camera cu calciu plina de baracude..pe care am transformat-o in caminul nostru,avem o masina sh,caruia ii gasim rotile desumflate,si o catelusa dalmatianca(surda)care rade cand ne vede acasa,si sotul mi-e un alintat care nu papa fara mine,dar dimineatza cafeaua lui e cea mai buna:)Si banii,ii facem el de 4 ori mai mult ca mine,dar ce conteaza?
 
BabyAnne
Trimis de BabyAnne la 18 Februarie 2008, ora 15:12
de ce invers nu se pune problema?! sunt si multi barbati care umbla dupa femei instarite. eu personal nu pot sa ma uit la cineva lefter din mai multe considerente: 1) pentru ca mi-e teama sa nu cumva sa ma doreasca pt partea materiala 2)pentru ca imi doresc vacante, escapade la munte, la mare cand te astepti mai putin, un weekend te miri pe unde in europa...de ce sa ma privez de asa ceva pt ca el nu are bani sa mearga...si nu voi plati eu niciodata unui barbat (n.b. punctul 1) 3)Pentru mine conteaza imaginea pe care o are; e.g. daca mergem la un botez/nunta/etc. vreo sindrofie de asta nu as accepta sa imi apara in blugi si camasa pt ca nu are costum (mi sa intamplat sa merg singura tocmai din cauza asta-dupa am spus stop). A fost o vreme cand nu imi pasa, dar am crescut, am deschis ochii si vad ca dragostea trece nu numai prin stomac, ci prin toata fiinta si casa noastra. Nu cer bani, nu cer cadouri scumpe sau surprize incomensurabile, dar cer ca el sa fie la acelas nivel cu mine...atat material cat si in restul aspectelor, pe care nu le mentionez pt ca aici era vorba de cel material. Conteaza mult, iar daca amandoi trag la acelas jug cu pasiune, iubire, constiinciozitate, devotament, tenacitatea (cam multe variabile huh!) se poate ajunge oriunde iti doresti. Nu suntem perfecti, dar ca sa fii cat mai bun sunt de parere ca trebuie sa iti doresti sa fii perfect! Nu se poate, dar numai asa poti tinde spre perfectiune-fiind perfectionist! Asadar, nu poti fi bogat decat daca iti doresti si faci ceva in privinta asta (bineinteles si aici exista variabile; mi-am amintit un vers dintr-o melodie mai veche De luxe - White horse: if you wanna be rich you gotta be a bitch). Traim intr-o lume meschina, cu conflicte de interese la orice pas, toata lumea e pusa pe furat, daca nu esti cu ochii in cinspe` esti inselat la fiecare pas, iar pe seama traiului tau mediocru altul se desfata in lux...hai sa nu fim ipocriti sa recunoastem ca daca ne-ar duce putin capul si am avea putin sange in vene tare i-am mai lua locul "hotului", pt ca asta a ajuns viata: resursele au inceput sa se consume, sunt limitate si este o lupta pt supravietuire, cine nu intelege asta incet incet dispare. Deci m-as marita pentru bani si as face in continuare bani alaturi de sotul meu (pe care l-as iubi!).
 
k3nel
Trimis de k3nel la 18 Februarie 2008, ora 15:52
Am citit articolul cu mult interes. Prietenul meu e mai mare ca mine cu vreo 20 de ani si castiga mai bine. Dar eu chiar il iubesc. Ma face sa rad chiar si dupa o zi grea la serviciu, vorbim despre cate in luna si in soare, petrecem impreuna tot timpul de care dispunem, stie sa asculte si stie sa vorbeasca si stie si sa mangaie si nu imi pasa deloc de banii lui (care nu sunt cine stie ce fantastici, doar mai multi decat ai mei ). Dar eu il iubesc. Asa ca ar fi bine sa nu cadem in extreme, cum a mai zis cineva inaintea mea. Va salut pe toate !
 
CIA
Trimis de CIA la 18 Februarie 2008, ora 16:09
Va d ca inca exista speranta in lumea asta.
 
edviga
Trimis de edviga la 18 Februarie 2008, ora 16:47
Parerea mea este ca subiectul banului este discutabil, ce inseamna bani ptr cineva ptr altcineva inseamna zero (judecand dupa comentariile de mai sus), apoi in general sunt de parere ca oamenii destepti fac bani, se descurca, mai greu...poate la inceput....dar iti faci norocul, DACA VREI, acum mai conteaza F MULT si mijloacele, nu? un barbat la 30-35 de ani trebuie sa fie realizat,-onorabil. Si haideti sa punem problema si invers... si noi trebuie sa muncim,separat sau impreuna, unele dintre noi suntem mult mai capabile decat multi barbati... . Nu e normal sa alegi sa stai cu unu' ptr bani, e frustrant si deplorabil, dar nici cu un tip incapabil! Singura cale rationala este sa-ti stabilesti singur nivelul la care aspiri si sa atragi un tip care daca nu are bani, sa aibe potential, ptr ca banii se fac, cap sa ai! Dragostea e primordiala atata timp cat omul de langa tine, are, n-are, trage ptr cuplu si asa mai departe, atat din punct de vedere financiar cat si per general!Saracia distruge spiritul, distruge tot mai ales cand vin copiii a caror educatie e costisitoare si nevoile sunt multiple....si tot asa... . si ca sa-mi termin ideea, nu se de acord cu oamenii care traiesc numai ptr bani, bunuri, materie... eu gandesc banul ca pe o moneda de schimb a nevoilor noastre de orice ordin, in orice mod dar echilibrat ptr ca daca alegi sa fii magnat ai pierdut restul, esenta vietii, ...si tot odata lipsa lor omoara spiritul... Viata e grea, e greu sa te imparti... :(
 
CIA
Trimis de CIA la 18 Februarie 2008, ora 17:03
Da ar trebui sa existe un echilibru dar tot asa de bine fiecare dintre noi ar trebui sa aleaga dragostea chiar daca asta poate insemna bani mai putini.
 
interblitz
Trimis de interblitz la 18 Februarie 2008, ora 17:48
Eu zic ca nu se poate una fara alta. Chiar daca in proportii diferite, e bine sa fie amandoua. Nu-ti strica ca dragostea vietii tale sa aiba si ceva bani, la fel cum, daca o faci numai pentru bani, alege pe cineva care sa fie macar respectuos cu tine, macar sa va respectati daca nu va iubiti. Iar pentru cei (foarte) tineri, in special pentru fete, va reproduc ceea ce mi-a zis o femeie mai in varsta, acum vreo 7-8 ani: "nu-ti cauta un partener care are bani, mai bine cauta-ti unul care stie sa faca bani!"
 
Rune
Trimis de Rune la 18 Februarie 2008, ora 18:46
Cu siguranta banii nu pot cumpara fericirea(intr-un cuplu),cu siguranta banii nu pot cumpara sanatatea,cu siguranta banii nu pot cumpara talentul si cu atat mai putin un caracter si o compatibilitate...De acord,cand nu ii ai,ti-i doresti...insa si cand i-ai obtinut,ori iti doresti si mai multi ori nu nu stii sa te bucuri de ei...Nu intotdeauna,banii aduc fericirea,ba chiar as spune ca de foarte putine ori o fac.Bani mai multi inseamna probleme mai multe,griji mai mari,mult mai putin timp petrecut alaturi de familie si de partener,iar uneori,banii iti transforma personalitatea...si nu in bine...In plus,daca ai foarte multi bani,nu poti fii sigur ca partenerul te iubeste pe tine si nu banii tai...Ce poate fi mai penibil decat ca cineva sa stie ca nu e iubit(de fapt nu iubit ci apreciat) decat pentru bani.Insa unii accepta asta,accepta sa-si compenseze unele lipsuri prin bani...Ma uitam la niste documentare despre viata bastinasilor din diverse colturi ale lumii,oamenii aia desi traiau intr-o saracie lucie,pareau(si cred ca erau) fericiti,spre deosebire de unii dintre marii bogatani ai lumii,ce au fost extrem de nefericitii.Banii iti asigura un confort,dar daca pentru confortul asta,faci compromisuri in privinta fericirii,dragostei si asteptarilor tale in viata,ai mari sanse sa ajungi la batranete,sa-ti dai seama ca ti-ai irosit viata alaturi de omul nepotrivit,ca ai fi putut traii altfel...Si sa mori macinat de regrete...
 
CIA
Trimis de CIA la 18 Februarie 2008, ora 22:22
Alicont Ce inseamna pt tine ca dragostea aia mare se duce destul de repede. Ce inseamna pntru tine repede? Eu acum dupa 6 ani sunt tot mai indragostita si simt flututri in stomac cand il vad.
 
Andia
Trimis de Andia la 19 Februarie 2008, ora 00:07
cred ca o femeie trebuie sa fie mandra de ceea ce poate realiza ea fara sustinerea financiara a partenerului... asta e important in viata
si banii cum vin asa se duc, dar nu inteleg de ce se vorbeste de extreme ca doar nu e in discutie irinel columbeanu si cineva din lumea a 3-a
oricum au si banii rolul lor intr-o relatie fiindca daca el ca barbat nu te poate scoate in oras cel putin o data pe luna, daca nu iti face un cadou oricat de lipsit de importanta ar fii el..poate avea toata iubirea din lume ca nu va merge relatia
O femeie are nevoie si de siguranta materiala chiar daca putine o recunosc,toate visam la un fat frumos cu un BMW alb si la iubirea aia care tine o viata dar visam ca va trebui sa ne si trezim ....
 
oana81
Trimis de oana81 la 19 Februarie 2008, ora 14:10
niciodata sa nu spui,,niciodata,,..pur si simplu nu poti stii cum si ce vei gandi peste cativa ani,sau in ce imprejurari va trebui sa iei o decizie.Eu am avut norocul sa ma casatoresc din dragoste si sa avem o situatie financiara buna..dar daca nu l-as fi intalnit pe sotul meu..cine imi poate spune cu cine si de ce m-as fi maritat?Nimeni.Nici chiar eu.
 
auaua
Trimis de auaua la 20 Februarie 2008, ora 09:53
acum trei ani, cand ne-am casatorit, eu si sotul meu eram amandoi studenti, fara bani si fara slujba. nu stiam nici macar unde o sa stam. nu stiam cum ne vom descurca, dar stiam un lucru de care m-am convins pe parcurs, si anume ca ma casatoresc cu un barbat capabil si responsabil, ca nu o sa fuga in fata greutatilor si ca va avea grija de mine. acum avem amandoi slujbe foarte bune, avem si casa si speram la o masina, deci nu ne putem plange
prin urmare nu conteaza daca are sau nu bani,conteaza daca poate face bani :)
totusi, daca are deja o varsta dar nu si o situatie stabila lasa-l ca nu are rost!
 
nikkitt_a
Trimis de nikkitt_a la 20 Februarie 2008, ora 23:04
BabyAnne ai dreptate cand spui ca doresti pecineva care este la acelasi nivel financiar cu al tau ,dar te-as intreba pe tine dc la cei 20 de ani pe care ii ai (multi inainte!)acea stabilitate finaciara de care vb si mai degraba acel nivel financiar le-ai realizat singura sau sunt pur si simplu apanaje ale parintilor tai de care te bucuri si tu bineinteles.Nu vreau sa te jignesc, mai ales ca si eu gandesc la fel ca tine ,deosebirea dintre noi cred ca este in schimb faptul ca eu am facut si fac banii singura fara sa ii am mostenire,iar cel de langa mine a avut acelasi traseu in viata ca si al meu,iar tu ai aceste pareri fara sa fi depus un efort prea mare decat cel de a le emite.Si "sange in vine"ne curge la amandoi,caci altfel nu am fi ajuns acolo unde suntem azi.Ideea este ca nici unul dintre noi nu ar fi avut la varsta ta pretentiile pe care le ai tu pt ca nu avea timp sa le emita ,trebuia sa muncim.Ti-am citit postul amandoi si ne-a frapat nonsalanta cu care vb despre "finantele viitorului".mult noroc in continuare si crede-ma ca desi am ajuns la acest nivel financiar care ne permite vacante si week-ri care din pacate nu se pot realiza din lipsa timpului,avem prieteni care nu au caeeasi situatie ca noi dar sunt niste oameni deosebiti pe care nu i-am da niciodata si pe care i-am ajutat at cand a fost cazul,si care nu au termen de comparatie cu niciunii dintre snobii care mai posteaza pe aici.Si inca ceva :cand te indragostesti cu adevarat nu cred ca ii ceri respectivului sau respectivei declaratia de avere!
 
echoo
Trimis de echoo la 21 Februarie 2008, ora 00:58
avand in vedere ca baiatul pe care il iubesc nu vrea sa isi (mai) imparta viata cu mine (pentru ca nu se poate abtine sa nu ma insele si nu vrea sa imi mai faca rau) atunci de ce nu as sta cu altul pentru bani? bine acel altul cu siguranta nu va fi niciodata un om in varsta sau care sa fie legat de altcineva; e suficient sa ma iubeasca;; acuma spun cum ar trebui sa fie ca eu de fapt nush daca as putea sta cu altcineva si ma multumesc cu resturile primite de la primul:)
 
camelia87
Trimis de camelia87 la 22 Februarie 2008, ora 15:11
Sincer nu m-as marita pentru bani oricat de greu mi-ar fi.Pur si simplu nu pot avea o relatie cu cineva la care nu tin si nu pot concepe sa traiesc langa cineva care nu inseamna nimic pt mine.Pt mine exista lucruri mai importante dacat banii...Dar iubirea din ziua noastra e una materialista si nu tine cont de adevaratele sentimente,uneori ma ingrozesc cand privesc in jurul meu.
Am avut mereu tot ceea ce mi-am dorit dar asta nu m-a facut sa ma simt implinita...Acum sunt studenta la facultate si sunt nevoita sa incep sa imi caut un loc de munca ca sa ma pot intretine,nu imi este usor dar ma descurc.Nu ma plang din cauza situatiei in care ma aflu pt ca exista lucruri mult mai importante decat banii

 
BabyAnne
Trimis de BabyAnne la 24 Februarie 2008, ora 17:22
nikkitt_a e drept ca am avut ajutorul alor mei, ei m-au pornit, m-au invatat dar la cei 20 de ani ai mei, pe langa facultate am ajuns la un castig lunar net de aproape 4000ron. multe le datorez alor mei insa nu mai stau mana intinsa desi ei continua sa imi dea, drept "rasplata" sa zic asa. am primit un cadou substantial de la ei mai de mult, au vrut sa vada ce fac cu ei, daca ii arunc pe fereastra sau nu, si nu iam aruncat. am gandit, am analizat situatii, am investit in tot ce am putut am pierdut mult si am castigat inzecit. altceva nu mai comentez pt ca nu vreau sa intru in detalii.
 
creatzaely
Trimis de creatzaely la 03 Martie 2008, ora 23:43
interesant articol...cand eram pustoiaca si eu pefeream s aumblu cu baieti care aveau bani, masini luxoase...imi placea sa traiesc in lux si sa fiu rasfatata...acum am mai crescut...am avut o perioada in care am renuntat la aceasta viatza...am intalnit un baiat bogat foarte bogat care in 6 zile m-a cerut de sotie...mi-a adus inelul de logodna, vroia sa fi sota lui pt tot restul vietii..nu-mi venea sa cred..i placeam...imi placea tot la el..era tot c imi dorisem...nu mai imi pasa deja ca are bani sau nu...pana cand, intr-o zi...a plecat pe mare, caci era vaporean...si intre timp am cunoscut alt baiat...l0am uitat pe cel de pe mare si mi-am inceput o viata noua cu cel cu care sunt acum...nu are mai nik, pracic eu il intretin si sunt studenta...e foarte greu...nu munceste...nu face nik...stiu ca ma iubeste...stiu ca tin la el enorm...dar n stiu daca il iubesc...ne certam din cauza banilor mereu..nu ne ajung pentru nik..doar din c castig eu..si sunt si la doua faclutati...m=as intoarce la cel de pe marecare poate sa imi ofere orice,caci nu numai din aceasta meserie are bani, ci si din alte afaceri ale parintilor extrem de banoase...dar...voi avea bani...iar dragostea????c se va intamplacu cel pe care il iubesc, cu mine....???c sa aleg??banii sau dragostea???
 
lauricalali
Trimis de lauricalali la 04 Martie 2008, ora 21:05
Mi-a placut articolul...eu una nu m-as marita pt bani niciodata,motivul...nu sunt atat de stearsa,urata sau mai stiu eu cum ca sa nu fiu in stare sa ma intretin.eu cred ca degeaba ai bani si trebuie sa cumperi dragostea.oare baitii care au fffff multi bani cred ca iubitele lor nu mai pot fara ei(sunt putine care ii iubesc pe ei,nu banii lor).Sunt cu prietenul meu de 3 ani...ne iubim enorm de mult,nu avem bani enormi,suntem oameni normali,dar dragostea noastra costa mult...Nu vreau sa judec pe nimeni,dar sa iti imparti viata cu cineva pt bani?mi se pare absurd.pt mine acele femei se vand ca sa aibe si ele un parfum scump,sau cine stie ce masina.Dragostea e cea mai frumoasa, ea nu se cumpara niciodata,iar cea care se cumpara nu e dragoste.daca iubesti pe cineva il iubesti si cu bani si fara.mai bine saraci si o familie fericita decat cu bani si sa stiu ca trebuie sa ma vand in fiecare nopate.
 
ILA
Trimis de ILA la 10 Martie 2008, ora 15:26
Cel mai frumos lucru: casatorie din dragoste, pentru ca daca dragoste nu e , nimic nu e.Fericire cu un barbat cu bani, indiferent de varsta , aspect sau IQ -nu exista.Exista regretul si pierdere, pierderea timpului pe care, never, nu-l recuperezi.Doar femeile care vor distractii, viata de noapte , etc, aleg banii.Dar cu ce pret !