Cum iti dai seama ca iubesti cu adevarat pe cineva?

Comentarii pe articolul "Adevarul despre cat conteaza banii intr-o relatie"

papushik_dolly
Trimis de papushik_dolly la 20 Februarie 2008, ora 04:19
Mi-as dori sa aflu sau sa am niste pareri in legatura cu...cum iti dai seama ca iubesti pe cineva si nu ca te-ai obisnuit cu persoana aceea. Am un fel de, cum sa-i zice? Nu indoiala, ca nu despre asta e vorba dar mi-e frica sa nu sufar si poate de aceea imi pun cateodata intrebarea asta. V-as fi recunoscatoare daca mi-ati da cateva "indicii". Va multumesc.
 
roxtao
Trimis de roxtao la 20 Februarie 2008, ora 07:07
Gandeste-te la ce ai fi in stare sa faci pentru el,dak ar fi nevoie...Ai renunta la orice?La absolut toate lucrurile importante pentru tine?la familie,la prieteni?Prin absurd vorbind,pentru ca sunt prea rare situatiile in care ar trebui intr-adevar sa faci lucrurile astea...Imagineaza-ti doar k ai fi nevoita sa alegi intre el si...Totul tau;pentru el,pentru tine,pentru voi...Ai muri pentru el?
 
Octav
Trimis de Octav la 20 Februarie 2008, ora 07:33
Hehe .. "ai muri ptr el??" .. de murit .. e usor ... si se poate intampla intr-o clipa :D ... problema e .. daca .. te poti "dezlipi de cele lumesti" ca sa zic asa .. daca ai renunta la anumite placeri, tabieturi care stii ca nu ii fac lui/ei bine sau ca nu ii fac placere etc ... DAR IN PRIMUL SI IN PRIMUL RAND ... tot "fluturasii" isi spun cuvantul :P .. Neatza' apropo !!!
 
feline
Trimis de feline la 20 Februarie 2008, ora 07:47
Nu trebuie sa mori pentru el,trebuie sa simti ca-ti implineste viata,ca este o bucurie de-a fi impreuna si viata este plina.Dar daca iubesti si nu esti iubita,in scurt timp vei fi nefericita,asa ca....nici banii ,nimic nu-ti poate aduce fericirea si nici iubirea adevarata. Degeaba ai tu bani,sau el,daca are bani,iti face cadouri scumpe dar in acelasi timp te inseala...poti sa spui ADIO iubirii.Iubirea adevarata nu tine cont de cadouri,e adevarat ca atunci cand ai bani mai multi poti sa-ti oferi orice,de la a nu-ti lipsi nimic pana la a-ti implini orice capriciu si asta da culoare iubirii,dar... iubirea adevarata este oricum implinita si cu.. si fara bani.
 
aprov
Trimis de aprov la 20 Februarie 2008, ora 08:55
Fetelor, pt voi e mai simplu.Poate nu l-ati iubit la inceput asa de mult incat sa spuneti ca e iubirea vietii voastre. Mai ales daca baiatul a avut si ceva bani, si ceva farmec, si putina afectiune pt voi. Din spirit de conservare femeia va iubi din ce in ce mai mult barbatul de langa ea, tatal copiilor ei, pe cel care asigura armonia si siguranta materiala a familiei.
Sunt rare cazurile cand o femeie care are acasa un astfel de sot, sa spuna dupa cativa ani ca isi doreste o iubire cu fluturasi in stomac. Poate isi doreste in visele ei insa n-ar renunta niciodata la siguranta a ceea ce are acasa.
La barbati e mai complicat, pot iubi cu fluturasi in stomac la inceput iar dupa cativa ani fluturasii zboara, si el crede ca nu a intalnit pe cine trebuia , incepe sa caute adevarata dragoste si peste 50% din ei atunci cand cred ca o gasesc, renunta la tot. Mai ales daca cea de-a doua are cativa ani si cateva kg in minus.Dar nu trebuie sa dati cu pietre in ei pt asta. Incercati sa fiti si voi ca la inceput. Barbatii sunt niste copii maturi. Au nevoie de desmierdari si de dovezi de iubire din cand in cand.
Daca iubiti cu adevarat pe cel de langa voi? Ati pleca cu el intr-un oras strain unde nu cunoasteti pe nimeni numai pt ca el a primit acolo un job?
V-ati lasa serviciul, prietenele,rudele doar pt a-l urma?
L-ati aprecia la fel de mult daca de maine ati castiga mai mult ca el, sau doamne fereste ar ramane fara serviciu?
Puteti sa va imaginati singure si alte intrebari, si daca raspunsurile vor fi DA atunci stati linistite.
Dar daca vor fi negative?
 
ramonam
Trimis de ramonam la 20 Februarie 2008, ora 08:55
Sunt de acord cu tine, feline. nu trebuie sa mori pentru cel iubit, ci trebuie sa iti doresti sa traiesti sa il simti si vezi in fiecare zi, sa ii faci viata mai frumoasa, sa il faci sa zambeasca. daca abia astepti seara pentru a ajunge acasa sa il vezi, inseamna ca il iubesti.iar banii nu ar trebui sa conteze - sunt necesari pentru un minim de conform, dar atat.
 
lilianapopa
Trimis de lilianapopa la 20 Februarie 2008, ora 09:07
ati iubi barbatul inseamna a te bucura cand il vezi venind si a te intrista cand il vezi plecand.Ati face placere sa-ti fie companie in proportie de 100%.
 
pepita
Trimis de pepita la 20 Februarie 2008, ora 09:10
Atunci cand iubesti pe cineva, exista pasiune, exista o scanteie, gata sa aprinda mereu focul din tine, o licarire ciudata in priviri, o stare de beatitudine, de fericire inexplicabila, te simti bine, te simti implinita, te simti iubita. Faci tot posibilul incat sa-i fie bine persoanei de langa tine, voua impreuna, si cum spunea cineva, sa iubesti inseamna sa poti renunta la tot, dar la ABSOLUT TOT pentru acea persoana. Si ea la randul ei te face sa crezi si sa simti ca tu esti cea mai importanta pentru ea. Sa simti ca chiar si atunci cand nu e langa tine, e cu tine, in gandul tau, in sufletul tau. Nefericiti sunt cei care cred ca banii sunt totul, ca ei aduc fericirea. Nu-si dau seama sarmanii cate lucruri frumoase pierd in viata, ce inseamna sa-ti salte inima de bucurie la gandul revederii...Ei sunt cei care se simt singuri in permanenta, chiar si atunci cand sunt impreuna, simt ca le lipseste ceva, se simt nemultumiti, nesatisfacuti. Banul nu este altceva decat o amagire, iluzia unei vieti fericite, o satisfacere de moment a unor capricii si...cam atat. Noi romanii punem foarte mare accent pe bani, tocmai pentru ca nu-i avem, pentru ca tara noastra este saraca pentru ca suferim de snobism, pentru ca credem ca meritam mai mult de atat, pentru ca in fond si la urma urmei asa este fiinta umana...romana.
 
Helga2008
Trimis de Helga2008 la 20 Februarie 2008, ora 09:20
"Barbatii sunt niste copii maturi"... cu scuze mai jenante decat aceasta nu puteti sa veniti? E greu sa spui ce este iubirea, cand anume stii ca iubesti... Nu cred ca exista un raspuns clar. Pe pielea mea am aflat insa un lucru: iubirea nu dureaza daca nu ai grija in primul rand de tine, de spiritul tau, daca nu acorzi si daca nu ti se acorda libertatea de a alege. Daca nu ai libertate, iubirea se sufoca, iar tu nu mai contezi ca individ...
 
Roxanik
Trimis de Roxanik la 20 Februarie 2008, ora 09:32
poti afla daca iubesti sau nu despartindu-te de el. vezi daca poti trai fara el, daca iti poti continua viata linistita fara el...se spune ca nu apreciezi ce ai pana nu pierzi....e adevarat.
 
bruneta
Trimis de bruneta la 20 Februarie 2008, ora 09:49
iubirea e diferita pt fiecare,eu imi iubesc prietenul suntem de 5 ani impreuna,dar nu cred k mi as da viata pentru nimeni;;)) si ma intreb si eu cateodata daca oare nu stau cu el din obisnuinta(deoarece cateodata park as vrea sa se mai duca si la el acasa ca ma streseaza cu obiceiurile lui de ex. nu pune niciodata pasta si periuta de dinti in suport,nici sapunul,il pune langa suport etc) dar ma conving repede ca l iubesc pentru ca impreuna suntem fericiti,intotdeauna ma bucur cand stiu ca ne intalnim,inainte sa dormim ne pupacim ne giugiulim ne facem masaj,ne mai controlam prin telefoane,avem multe planuri impreuna de viitor,nici nu ma vad fara el,cand sunt cu el sunt mai sigura pe mine si simt ca nu e nici o problema care sa ma afecteze sa nu pot s o depasesc,si pur si simplu cand il vad imi vine sa l mananc cu tot cu fulgi,sper sa dureze cat mai mult focul asta intre noi,poate oi fi eu mai norocoasa si nu m o insela ca i rup capul daca l prind,oricum daca o face i as da nota 10 pt actorie;;;))deci crede ma daca l iubesti n ai cum s nu ti dai seama...si apropo de bani conteaza foarte mult in orice relatie,cel mai bine e sa aiba fiecare pt el,ca daca nu e asa o sa vina si clipa cand iti zice "ca la cat am cheltuit pe tine...k ar trebui nush ce sa faci etc"
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 09:58
da,aprov,dar cu conditia sa stiu ca si el ar face toate astea pentru mine !
 
ELENA3
Trimis de ELENA3 la 20 Februarie 2008, ora 10:06
barbatii din ziua de azi sunt egoisti majoritate vor o femeie care sa aiba serviciu,grija de casa,sa spele iar ei s se distreze.daca cumva sunteti tratate asa puneti punct nimeni nu merita...
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 10:08
:)) asa e ,elena -sau daca nu ies la distractie stau in casa cu cracii in sus la calc sau la tv ,sunt "obositi"
 
alekxsa
Trimis de alekxsa la 20 Februarie 2008, ora 10:22
fumatoare inraita...2 pachete pe zi...am reusit sa ma las cu ajutorul/la indemnul/cererea/rugamintilor sotului meu...si atunci mi-a zis ca asta a fost dovada suprema ca il iubesc ...si cred ca are dreptate...e usor de zis...al naibii de greu de demonstrat cu fapte....
 
tundebogdan
Trimis de tundebogdan la 20 Februarie 2008, ora 10:51
Sunt impreuna cu iubitul meu de 1 an jumate, anul trecut am reusit sa na cumparam un apartament, o masina, e drept acum avem 5 rate de platit lunar la diverse banci, si o ducem greu cu banii dar exista iubire si asta ne-a ajutat sa trecem peste foarte multe greutati si probleme impreuna.....nu ne-am certat niciodata din cauza banilor ci am rezolvat toate problemele prin comunicare si prin gasirea de solutii cat mai bune....asta pt ca ne iubim si ne respectam si sunt convinsa ca lipsa banilor nu va interveni niciodata intre noi.
Pot sa spun din experienta mea ca iubirea inseamna sa arzi de nerabdare sa ajungi acasa in fiecare zi sa-l vezi pe iubitul tau, sa-i faci mici surprize,( si nu ma refer la cadouri scumpe ci poate la o cina, pregatindu-i mancarea preferata), sa uiti de toate problemele de la servici in clipa in care ai intrat in casa si i-ai sarit in brate, sa-ti vina greu dimineata sa pleci de acasa, sa te copleseasca un dor nebun dupa el daca se intampla sa pleci in delegatie, sa ti se para amuzante tabieturile si obiceiurile lui ( de ex cum zicea cineva aici ca nu isi pune periuta de dinti la loc), sa nu te deranjeze aceste obiceiuri, sa strangi hainele dupa el fara sa te enerveze acest lucru, sa vrei sa-ti petreci 100% din timpul tau liber alaturi de el chiar daca asta inseamna sa-ti neglijezi parintii sau prietenele, sa faceti toate lucrurile impreuna de la mers la cumparaturi, facut curat in casa si mers in vizita la parinti si rude.
In concluzie: sa-l accepti asa cum e, cu bune si rele si sa nu incerci sa-l schimbi, pentru ca oricum nu vei reusi, vei reusi doar sa strici relatia si sa fii nefericita.
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 10:59
tundebogdan,dar daca se schimba el ??daca la inceput faceti curat impreuna,apoi faci numai tu ?daca ieseati impreuna,apoi el sta si doarme cand tu faci curat sau se joaca pe calc cand gatesti ?daca vrei sa iesi cu el in oras si el nu vrea ?nu-ti vine sa te duci....sa iesi cu prietenii,sa nu mai doresti sa-l vezi zi de zi ?de ce sa nu se schimbe in bine pentru tine ?toti oamenii se schimba ,parerea mea,cu timpul,evolueaza sau involueaza !
 
savianna
Trimis de savianna la 20 Februarie 2008, ora 11:13
tundebogdan, esti cu el doar de 1 an jumate dupa cum ai zis, e normal sa fie asa acum, dar te-ai gandit cum o sa fie peste 5 ani? acum te amuza obiceiurile lui, dar atunci mai mult ca sigur o sa te enerveze (vezi comment bruneta). dupa parerea mea esti indragostita, iar atunci cand o sa treaca starea asta vei putea afirma daca il iubesti sau nu, cand o sa vezi mai obiectiv defectele lui. si eu sunt intr-o relatie de putin timp si mi se pare totul roz si totusi mi-e frica de obisnuinta... cu toate ca spun ca eu n-o sa las sa se intample asta, 100% din persoanele cu care am vorbit spun ca e inevitabil. si poate nu trebuie sa schimbi persoana cu care esti, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa faca anumite compromisuri in relatie. iti doresc numai fericire si bani cati vrei.
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 11:31
asa e saviana- obisnuinta lui...sa fii tu acolo,incat el sa nu mai lupte ca tu sa fii fericita,si pe urma se mira..de ce atatea certuri ...cand el nu face nimic sa fie bine in relatie-cand o sa vii obosita de la serv si o sa vezi hainele lui aruncate ,tu sa-i gatesti mancarea preferata si el sa nu spele un vas dupa,ci sa fuga la calculator ,ai sa zici ca...faci din iubire ce faci pt el ?toate compromisurile?dar el...?mai face ceva ?parerea mea e ca nu trebuie lasat nimic, treci o data peste,de 2 ori ...se invata prost si nu mai simti ce simteai la inceput-sarcinile trebuie indeplinite de amandoi,cu timpul femeia lasa de la ea prea multe ,barbatul nu e pe post de bibelou sau trofeu,trebuie sa lupte si el sa te faca fericita
 
OanaIulia
Trimis de OanaIulia la 20 Februarie 2008, ora 11:43
Elena, ai foarte mare dreptate din pacate..si eu am dat peste multi de genul ala..desi nu aveau venit mare tineau cu dintii de el sa nu cumva sa fie folositi bietii de ei..deci sunt si baieti care cauta fete cu bani, nu doar fete care vor iubiti bogati, desi evident ca fetele sunt 'rastignite' mai usor pt aspectul asta! In fond, cine ne poate invinui dc vrem siguranta financiara? cum spun americanii, a girl's gotta eat! si dc ei au pretentia sa ne ocupam de treburile casnice ca asa au invatat de la mamica lor, atunci si noi stim de la mamica noastra ca barbatii aduc banii in casa. Qui pro quo, simplu!
Sigur, toate astea le-am spus de dragul discutiei, desi cred in ele. Pentru ca in fond chiar nu mi-ar placea sa depind de nimeni. Vreau sa ma pot intretine singura si sa gasesc pe cineva care este pe picioarele lui, sa fim o echipa. Pentru ca daca ar fi el bogat si eu nu, as stii sa fiu recunoscatoare, dar invers chiar nu cred ca s-ar aplica..ei sunt foarte comozi..chiar asa, sunt obositi! Of of..
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 11:46
pai da,dar vezi tu ...ei aduc bani,dar vor ca si tu sa aduci ca ei,pe picior de egalitate,eventual sa ai si casa...si cand vine vorba de gospodarie...tu sa gatesti ! pesemne ei zic ca "suntem o echipa "doar in pat :)
 
OanaIulia
Trimis de OanaIulia la 20 Februarie 2008, ora 11:52
Aa, si Aprov draga, sincera sa fiu si din cate am vazut cu ochii mei, sunt putini barbatii care isi parasesc sotiile dupa nu stiu cati ani ca sa-si traiasca a nu stiu cata tinerete cu o tipa tanara si iubitoare! Si tot pentru acelasi motiv secular: COMODITATEA! Ce-i in mana nu-i minciuna..stii? Si cei care o fac, e pentru ca pot si isi permit dpdv financiar sa-si mute cuibul.
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 12:24
sau o fac pt ca sotia e prea isterica ,si ei nu mai suporta "saracutii" sa auda certuri pe tema "ajuta-ma si tu cu aia,cu ailalta"...vor sa traiasca "liber"
 
Alx
Trimis de Alx la 20 Februarie 2008, ora 13:31
Daca asta inseamna iubirea adevarata, sa renunti la prieteni, familie, la toate lucrurile care iti fac placere, la tot ce esti tu, atunci nu e cam cruda iubirea asta? Este adavarat ca sunt foarte multi care chiar fac lucrurile astea, dar ce te faci cand, dupa ani de relatie iti dai seama ca ai sufletul gol pentru ca ai renuntat la tine?
Eu cred ca iubirea adevarata presupune sa ai langa tine pe cineva care sa te faca sa te simti unic, dar sa nu fii nevoit sa schimbi nimic din ceea ce te caracterizeaza. In acelasi timp, daca ajungi sa iti doresti sa schimbi ceva la cel de langa tine, atunci poate ca asta inseamna ca nu este ceea ce iti trebuie.
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 13:59
alx,dar ce te faci cand vezi si ca n-a meritat ??ca s-a plictisit ,si vrea pe alta ?si ramai...singura cu adevarat
 
eli963
Trimis de eli963 la 20 Februarie 2008, ora 14:19
toti aveti dreptate!
dragostea e simpla si complicata in acelasi timp.
ce e dragostea? senzatia de furnicaturi in stomac,cand nimic nu mai conteaza in afara de voi doi, cand simti ca te contopesti cu sufletul celuilalt.

 
Alx
Trimis de Alx la 20 Februarie 2008, ora 14:28
In cazul asta, singurul lucru pe care il poti face este sa il lasi sa plece. Este mai bine sa fii singur decat sa fii singur in doi. Fericirea nu vine daca o cauti in necazul sau nemultumirea altcuiva.
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 14:39
n-ai inteles ,m-am referit la ce ai zis tu "sa renunti la prieteni, familie, la toate lucrurile care iti fac placere, la tot ce esti tu" si toate astea pentru el,iar el sa te paraseasca in final ca...se plcitiseste- nu ptuine sunt cazurile,pentru ca barbatii vor femei puternice,nu carpe ,sa renunte la tot ,inclusiv la ele pentru ei
 
helmine
Trimis de helmine la 20 Februarie 2008, ora 14:44
"ati iubi barbatul inseamna a te bucura cand il vezi venind si a te intrista cand il vezi plecand.Ati face placere sa-ti fie companie in proportie de 100%."...spunea cineva mai sus...ei,eu vad acest lucru cu ambii ochi...:))

 
savianna
Trimis de savianna la 20 Februarie 2008, ora 15:07
asa e lief, dar dragostea inseamna completare intre cei doi, nu competitie. eu asa vad lucrurile.
 
Alx
Trimis de Alx la 20 Februarie 2008, ora 15:13
Ok. Am inteles, lief. Exact asta spun si eu: iubirea nu inseamna sa renunti la tine ci dimpotriva, sa fii tu insuti/insati si mai ales sa fii puternic(a). Personal nu ii condamn pe cei care se plictisesc de o persoana care isi pierde personalitatea in timp.
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 15:19
saviana,nici eu nu-s de acord cu competitia intre cei 2 ,e doar lupta dusa intre orgolii- insa asta nu inseamna cum a zis alx ,sa renunti la tine ,ci sa spui clar ceea ce doresti ,cine esti
 
Dacianus
Trimis de Dacianus la 20 Februarie 2008, ora 16:20
Dragostea inseamna ca pe langa tot ce ati zis sa mai contina si respect reciproc. sa stii cand sa renunti si cand sa te mentii pe pozitii. Dar asta e valabila pentru amndoi partenerii.
 
ellamina
Trimis de ellamina la 20 Februarie 2008, ora 18:50
credeti ca cel care are mai multi bani intr-o relatie are si mai multe drepturi?credeti k un barbat care ii zice iubitei sale(si ei nu locuiesc impruna) ceva de genul "la ce situatie am eu tu nici nu ar trebui sa comentezi" o iubeste pe aceasta?
 
lief
Trimis de lief la 20 Februarie 2008, ora 22:32
:)) tu ti-ai raspuns singura !
 
anavio87
Trimis de anavio87 la 21 Februarie 2008, ora 01:35
mai eu am trait candva ceva frumos... si atunci am simtit iubirea...dar n'o pot explica in cuvinte... pur si simplu ma simteam implinita langa el, linistita... simteam ca orice s'ar intampla daca el e langa mine pot trece peste orice... frumos sentiment... sper sa'l mai regasesc...
 
anavio87
Trimis de anavio87 la 21 Februarie 2008, ora 01:38
aaa... si al faza cu femeile sunt materialiste... eu m'am intalnit din nefericire cu un baiat materialist... care s'a folosit de increderea mea in cel mai josnic fel.... fie acum a trecut :)... ce e mai aiurea acum e ca acum sunt mai precauta... si ca nu mai am asa incredere in oameni... eee... dar trece asta... abia astept sa'mi gasesc pe cineva care sa ma iubeasca si pe care sa'l iubesc :D
 
lief
Trimis de lief la 21 Februarie 2008, ora 10:07
in ziua de azi cred ca sunt daca nu la fel ,chiar in procent mai mare barbati materialisti,si eu am intalnit si am vazut in jur ,chiar de nu au fost prietenii mei
 
Alx
Trimis de Alx la 21 Februarie 2008, ora 11:12
Lief, se pare ca tu nu m-ai inteles pe mine. Ce incercam eu sa spun este tocmai faptul ca iubirea nu inseamna renuntare, pentru ca daca nu te simti bine cu ceea ce faci nu ar tribui sa se numeasca "iubire". Incearca sa citesti cu putin mai multa atentie primul meu comentariu, cred ca este destul de clar. Numai bine!
 
Alx
Trimis de Alx la 21 Februarie 2008, ora 11:18
Ce incercam eu sa fac era sa aduc un contraargument mesajelor postate la inceput si in mod deosebit celui care ii apartine lui aprove prin care spunea ca daca esti gata sa renunti la tot pt el, atunci poti spune ca il iubesti cu adevarat. Sper ca de data asta sa ma fac inteleasa. O zi minunata va doresc!
 
Trimis de la 21 Februarie 2008, ora 11:53
Aprov , in acceptiunea ta a iubi inseamna renuntare la sine si la visele tale. Mi se pare cam radical.Sa renunt la familie, prieteni, vise si sa-l urmez pana la capatul pamantului orbeste.In iubire e adevarat se fac si concesii dar...Sa iubesti pe cineva nu inseamna neaparat sa uiti de tine.Iubirea presupune si respect si intelegere. E adevarat e iubire cand simti ca nu poti respira fara el/ea,cand ai fluturasi in stomac numai cand te gandesti la el/ea.Iubire nu inseamna exil.
 
lief
Trimis de lief la 21 Februarie 2008, ora 11:56
"Ce incercam eu sa spun este tocmai faptul ca iubirea nu inseamna renuntare, pentru ca daca nu te simti bine cu ceea ce faci nu ar tribui sa se numeasca "iubire"." am inteles ideea,nu trebuie sarenuntam pentru cineva la noi,insa ...daca merita persoana respectiva si el ar face lucrul asta (atentie,aici increderea trebuie sa fie 1000%) as face si eu pt el ,ce ar face si el pt mine-de exemplu,sa zicem ca i se ofera un post f bine platit in afara,suntem casatoriti sau intentionam,ei bine,as renunta la prietenii de aici si as pleca,de exemplu- vroiam sa spun ca pentru un scop bun pentru amandoi merita o astfel de renuntare- dar sarenunti la tot,familie, prieteni,doar pentru ca nu ii plac lui,si el vrea sa te tina in casa...nu,nici nu incape discutie,astea sunt capricii-asa,si in cazul acesta din urma,ziceam ,ca daca se intampla asta,el e posibil sa te si paraseasca in final, sa-si gaseasca alta,intrucat i-ai sadit imaginea femeii fara personalitate,carpa (in cazul al 2 lea) Renuntare la prieteni ,familie,se cheama in ambele cazuri,nu ?
 
lief
Trimis de lief la 21 Februarie 2008, ora 12:01
asa e ,vio,nu inseamna sa te sacrifici sa-i demonstrezi celuilalt ...ce ?ca esti umil si prorpietatea lui ?sa-i ceri voie si sa respiri ?dar depinde din ce unghi privesti lucrurile...insa nu sunt de acord oricum cu cuplurile care se izoleaza,e de obicei din gelozia nejustificata a unuia din ei,bolnava as putea spune
 
Trimis de la 21 Februarie 2008, ora 14:17
iubire nu inseamna inchisoare, privare de libertatea de a interactiona cu cei dragi(familia,prietenii).la inceputul oricarei relatii i-ti doresti sa fiti doar voi doi la capatul pamantului pe o insula pustie. apoi ti se face dor de familie, de o barfa cu prietenele...LANSEZ O PROVOCARE:CUM CREDETI CA AR REACTIONA SOTUL/PRITENUL DACA LA-TI ANUNTA CA AI SA PETRECI O SEARA IN ORAS CU FETELE??? in ideea ca si el mai iese la o bere cu baietii!
 
lief
Trimis de lief la 21 Februarie 2008, ora 17:24
din pacate cred ca f multi baieti au apucatura asta,ca nu stiu sa-i zic altfel,sa te izoleze- da,prefer sa iasa la bere cu ai lui -dar ce zici de atunci cand el nu vrea deloc sa iesi din casa ?nici cu el,ca nu are chef,iar cu altcineva se supara
 
clodine
Trimis de clodine la 21 Februarie 2008, ora 19:10
Toate aveti dreptate in felul vostru dar de cele mai multe ori se ramane alaturi de un barbat din obisnuinta,comoditate,grija sa nu sufere copiii...de ochii lumii...
 
lief
Trimis de lief la 21 Februarie 2008, ora 19:32
de ochii lumii...m-ar durea undeva,mai mult imi pasa de ai mei- daca mai ai si copii,nu vad rostu sa stai langa un sot care nici financiar nu ajuta in casa
 
achilles
Trimis de achilles la 23 Februarie 2008, ora 05:45
cum simti ca iubesti ? ..... sa te gandesti , ca de maine iubitul tau nu mai este ... ce simti ? sau ce iti spune sufletul ? .... sa simti ca atunci cand ii vezi chipul , chiar daca e urat afara sau frig , in inima ta simti ca e atat de placut .... chiar daca e f cald afara , in inima ta simti o racoare .... atunci cand va despartiti , simti ca lasi o parte din sufletul tau .... atunci cand simti ca vrei sa te trezesti in fiecare dimineata alaturi de el ... cred ca astea ti-ar spune tie daca iubesti cu adevarat .... daca tu le simti ! ... dragostea se simte , nu se cerseste , nu se gandeste ! .... viata traieste.
 
gabry_ella
Trimis de gabry_ella la 23 Februarie 2008, ora 23:58
f dragutz,dar destul d dificil.a trecut aprox 1an d knd suntem impreuna si ink nu ii cun suficient d bn sentimentele..nu stiu pana unde ar merge pt mn si ce ar face pt fericirea noastra..imi spune multe si mereu, dar dovedeste putin..
 
lief
Trimis de lief la 25 Februarie 2008, ora 09:31
dragostea se simte , nu se cerseste , nu se gandeste - f frumos ,achilles ,adevarat
 
Octav
Trimis de Octav la 26 Februarie 2008, ora 07:20
Hmm suna .. supr frumos si .. cam asa ar trebuii sa fie .. "sa-i faci mici surprize,( si nu ma refer la cadouri scumpe ci poate la o cina, pregatindu-i mancarea preferata), sa uiti de toate problemele de la servici in clipa in care ai intrat in casa si i-ai sarit in brate, sa-ti vina greu dimineata sa pleci de acasa, sa te copleseasca un dor nebun dupa el daca se intampla sa pleci in delegatie, sa ti se para amuzante tabieturile si obiceiurile lui "

si .. "sa vrei sa-ti petreci 100% din timpul tau liber alaturi de el chiar daca asta inseamna sa-ti neglijezi parintii sau prietenele, sa faceti toate lucrurile impreuna de la mers la cumparaturi, facut curat in casa si mers in vizita la parinti si rude." -- Ce bine si frumos suna ... asa ar si trebuii sa fie defapt :P
 
auraslavila
Trimis de auraslavila la 07 Martie 2008, ora 15:12
Buna! Cred ca nimeni nu e niciodata dispus sa moara pentru cineva...Sacrificii si compromisuri sunt in orice relatie dar nu cred ca cineva,fie barbat fie femeie,sa fie capabil de asa ceva!
 
valentinarhyme
Trimis de valentinarhyme la 10 Martie 2008, ora 09:33
dar daca ai facut multe compromisuri intr-o relatie(de cinci ani) si "l-ai intretinut", i-ai facut un viitor(i-ai gasit un loc de munk f bun),toate responsabilitatile(casnice si financiare)erau pe capul tau,nu te-a apreciat pana nu a simtit ca te pierde, iar tu simti ca ai obosit ?Cum iti dai seama daca il mai iubesti ,prin cate ai trecut , sau e doar obisnuinta?pe o parte cred ca il mai iubesc ,dar pe alta parte nu simt siguranta, protectie.Acum suntem despartiti(dar stam impreuna),nu duc lipsa sa-l sun,sa il astept cu masa pusa,dar nici fara el nu ma imaginez.Poate trece o femeie peste o despartire?E valabila expresia :"bun, rau il iubesc'?
 
lief
Trimis de lief la 10 Martie 2008, ora 14:37
valentina,e interesant ce zici tu acolo, chiar astept si eu raspuns- cred tottusi ca ai gresit de la bun inceput,pai e om,nu bibelou,sa faca si el cot la cot cu tine...banuiesc ca e mai mic ca vrasta,de s-a trezit asa instinctu matern,pai chiar de fac nazuri,cu timpul se vor simti utili si se vor obisnui ,oricum dupa 5 ani ,greu
 
Trimis de la 10 Martie 2008, ora 15:25
valentina, intr-un fel ma amuza ce povestesti. mai bine il infiezi, ca oricum din ceea ce spui ca ai facut pt el te-ai comportat ca o mama.faza cu intretinutul eu nu o pot intelege si nu as putea s-o fac.pai unde dracu sunt barbatii, capi de familie, responsabili care apar in viata noastra sa ne mai despovareze de greutati, nu sa ne injuge la altele pe care nu le-am fi avut dc am fi trait singure??? si apoi suntem femei, noi avem nevoie de tandrete, sa ne simtim protejate... adica barbatii sa se lupte sa ne cucereasca si sa se straduie sa ne protejeze. nu pledez pt femeia care traieste in umbra barbatului, dar nici nu sunt de acord cu femeia barbt care are ea grija de toate ca sa-i fie bine ODORULUI ce-l are la usa. fetelor, sa nu uitam ca nu ne-am nascut cu misiunea de a le face lor viata mai usoara, ci aceea dea atrai armonios in cuplu.
 
valentinarhyme
Trimis de valentinarhyme la 10 Martie 2008, ora 21:24
in principiu cred ca am gasit ce zici tu vivi_anna, protectie ,dragoste, sa duca si el greul,de un an de zile (la inceput a fost o aventura),cam din acest motiv ma cam despart ca deja ma complacusem in situatia asta (de ajunsem la data nuntii si casa).Cred ca am gasit ce imi doresc, dar e asa greu sa renunt la el, dar tebuie sa o fac pt ca mai tarziu o sa-mi para rau (ca a si aflat de relatia mea, si sigur o sa-mi scoata ochii mai tarziu).
 
soloka
Trimis de soloka la 25 Martie 2008, ora 20:50
bv domne la matura cu barbatii=))))=)))) la cratita=)))))
 
soloka
Trimis de soloka la 25 Martie 2008, ora 20:53
ati iubi barbatul inseamna sa-i strangi sosetele mirositoare de prin casa, sa-l primesti in pat gata de orice chiar daca miroase a usturoi si a bautura si sa nu vb decat intrebata=)))
 
vivi_annna
Trimis de vivi_annna la 28 Martie 2008, ora 11:09
e nu zau???? adica sa duhnesca a butoi si eu sa-l primesc in patul conjugal gata de actiune??? si de ce nu se spala ma rog pe picioare sa ma priveze de pacerea sa-i miros trandafirii si sa-i adun sosetele... ce nu are maini sa le arunce la cosul de rufe????s-o crezi tu baiete ca asta e dovada de dragoste si semnal ca il iubesc!si sa vb doar intrebata, da ce dau teste la scoala??? hai sa fim seriosi!
 
lief
Trimis de lief la 28 Martie 2008, ora 12:29
n-am inteles ultimul mesaj al valentinei ---ai gasit ce-ti odreti adica la altul ?si la care renunti ?prea ambiguu...
 
valentinarhyme
Trimis de valentinarhyme la 02 Aprilie 2008, ora 17:17
da, am gasit si am renuntat la cel de 6 ani.dar ca sa fiu sincera mi se rupe sufletul si inca nu m-am mutat cu totul(inca ma mai duc acasa ca toate lucruile mele sunt inca acolo, adik de la imbracaminte pana la electocasnice), simt ca acolo inca e casa mea(intimitatea mea).imi este f greu ,mai ales ca parintii mei nu este de acord cu celalalt(nu il cunoaste si e normal).ma simt bine cu el ,dar inca ma gandesc la celalalt si chiar ma intelege, cand fac asta; cand stau la el simt mereu sa plec acasa, stau ca pe ace .as vrea sa pot sa il iubesc intr-o zi si eu asa mult cum ma iubeste el.ma simt asa dezorientata pt ca niciunul nu vrea sa renunte la mine si imi rascolesc mereu sentimentele
 
lief
Trimis de lief la 07 Aprilie 2008, ora 14:17
"nu te-a apreciat pana nu a simtit ca te pierde" urasc fazele astea,sunt lasitati si copilarii de imaturi, iti dai seama ca daca un barbat te apreciaza doar cand te pierde, dupa ce te impaci cu el,dupa o perioada isi va reveni la vechile obiceiuri, constientizand ca esti iar a lui ...
 
deyuts_
Trimis de deyuts_ la 29 Mai 2010, ora 20:47
hello.vad ca nu a mai comentat nimeni pe aici de mult..totusi poate mai arunca cineva o privire si imi da si un sfat.
Am o dilema..:| am un iubit ,cam de 2 ani si de aproximativ un an am o relatie mai speciala cu un coleg..in sensul ca am inceput sa ma simt atrasa de el..si el de mine...mi-as dori foarte mult sa fiu cu el insa nu pot nici sa ma despart de prietenul meu..am incercat sa uit de el.insa asta a fost o perioada apoi din nou a inceput sa ma intereseze...tin sa mentionez ca desi in prezent are o relatie nu-si ia ochii de la mine...hmm..poate primesc putin ajutor :d..va pup..si va multumesc :*