internet corp
 
         
Publicitate

Si ce daca?

Comentarii pe articolul Sunt prostituata. Si ce daca?

mosora_cristian
Trimis de mosora_cristian la 25 August 2009, ora 09:43
Ar trebui sa fie irelevanta parerea noastra, mai degraba ar trebui sa te intereseze cum te simti tu. Daca nu ai probleme cu lucrul acesta, atunci ferice de tine. Daca te frustreaza sau chinuie, atunci pune altfel intrebarea pentru noi.
Indiferent daca articolol acesta descrie un caz real sau nu, problema in discutie este interesanta. Daca te simti bine in pielea ta, atunci de ce ai mai scris acest articol? Ca sa ne convingi pe noi? Sau pe tine? Cauti ca cititorii sa iti confirme felul de viata, sa ii dea un sens? Sau sa fii persecutata de cei care nu sunt de acord cu tine? Atata timp cat astepti de la altii consolarea, nu cred ca o sa te simti mai bine.
Pe de alta parte, daca nu te simti bine in pielea ta, sau cel putin nu esti sigura de ceea ce simti, si vrei sa schimbi ceva, atunci ar fi trebuit sa pui altfel intrebarea: Ce as putea sa fac ca sa schimb situatia in care ma aflu? Oricum, ambele variante ar trebui tratate doar ca niste sugestii, niste retete ale altora care probabil nu se potrivesc in cazul tau, tot tu va trebui sa decizi care este problema si de ce solutie are nevoie.
O zi frumoasa.
 
orha_liana
Trimis de orha_liana la 25 August 2009, ora 10:43
si acest subiect este pus pentru ca?
sincer ma lasa rece ca esti prostituata sau nu,prefer sa nu am asa de multi bani ca tine,dar sa am acea mandrie la locul de munca,esti parasuta foarte bine,fi in continuare,nimeni nu te opreste insa chiar nu inteleg acest subiect,sincer mi se pare foarte prost,
Insa o singura precizare,prostituatele le gasesti pe centura ,damele de lux sunt cele inteligente frumoase,care participa la cine sau in societate,insa nu posteaza asemenea subiecte,deci in concluzie esti parasuta nu dama de lux,daca te-ai uitat la filmul FRUMOASA VENETIANA,ai intelege,sau daca ai avea un pic de cultura generala.
asa ca.....
 
mioara022289
Trimis de mioara022289 la 25 August 2009, ora 10:44
bravo tie ..daca tie asta ati place si maia les ai si 3 masterate...esti tanara distreazate ca mai tarzu ai timp sa muncesti nu te judeca nimeni...maiimportant est eceti place tie nu altuia..fati pe plac tie maiintai nu trebuie sa multumesti pe nimeni...ai tupeu

 
marcela_luca
Trimis de marcela_luca la 25 August 2009, ora 13:56
:) Cel putin pentru curaj : felicitari!
 
UNIKA_
Trimis de UNIKA_ la 25 August 2009, ora 14:40
Este si prostitutia o meserie la fel ca oricare alta.
E o meserie banoasa dar plina de riscuri ,si o meserie scurta.
Chestia e ca nu-ti scrie pe frunte ca esti sau au fost prostituata ,deci iti poti schimba viata cand vrei.
Un prieten adevarat,nu trebuie sa te condamne ca esti prostituata.
macar tu recunosti.
Altele se dau mari doamne si ele vai de capul lor
 
AlexandraDAlly
Trimis de AlexandraDAlly la 25 August 2009, ora 14:40
....mda.....nu o sa ma apuc de criticat k pana la urma fiecare face ce vrea...! Ideea este ca mi se pare putin...aiurea (sa zic asa) chestia cu..."noi" muncim si transpiram toata ziua pt un salar de...nimic:D si tu stai,faci ce vrei....si "lucrezi" doar seara cateva ore....okey! dar eu seara prefer sa ies cu iubitul meu la o plimbare,sa zic....tu nu cred ca ai parte de asa ceva;) asa ca...mai bine raman cu un salar de rahat si cu un iubit care sa ma respecte si iubeasca:) decat cu.....trupul vandut...Parerea mea;)
 
kudika009785
Trimis de kudika009785 la 25 August 2009, ora 15:29
...sa arunce cu pietre...cele fara de vina !!!!!
cite din noi, sunt nefericite...nesatisfacute sexual...si nu au avut un orgasm...din "tinerete"?????
fiecare, doarme...dupa cum isi asterne....asa si cu Bella...este STRICT problema ei...nu ???
parerea mea, este ca, acest articol, este o ..."facatura"....nu este scris, de o ...prostituata !!!!
CLAR !!! niciuna...NU ARE CURAJUL ...so recunoasca public...si CULMEA...sa fie si ..."mindra" de ceea ce face !!!!
sa fiti iubite ...dragele mele !!!

 
dyane_
Trimis de dyane_ la 25 August 2009, ora 15:59
Afla cum poti avea corpul perfect dorit de oricine .
Scapa de kilogramele in plus minin 5 kg intr-o luna fara efort fizic sau dieta

www.super
slimnew.webs.com
 
angybr
Trimis de angybr la 25 August 2009, ora 17:44
Felicitari ca recunosti si vorbesti despre ceea ce faci. Desi peste tot se vorbeste despre sex, sunt foarte putini cei care au puterea sa-si accepte si sa vorbeasca deschis, fara zambetul din coltul gurii, despre problemele/ retinerile pe care le au in privinta sexului. Intr-o relatie / casinicie unde exista iubire nu sunt sanse sa apara insatisfactia sexuala, asa ca, nu ai sanse sa ramai somera, majortatea relatiilor/ casniciilor sunt bazate doar pe interes...
 
fasterkillpussy
Trimis de fasterkillpussy la 25 August 2009, ora 19:01
Nu inteleg de ce apar mereu articole si carti pe tema de prostitutie, mi se pare ca a devenit un subiect foarte popular si comercial in acelasi timp.
Stim foarte bine cate fete practica aceasta meserie "frumoasa" neoficial in tara asta. Fiecare se gandeste ca e mult mai usor si mult mai comod ca si stil de viata sa realizezi ceva cu ajutorul trupului.
Ce trist, imi pare rau de ele sincer. Cert este ca evolutie psihica nu va determina acest stil de viata, iar de trup nu vorbesc ca si asa este foarte "utilizat".
 
andie
Trimis de andie la 25 August 2009, ora 19:16
Am simtit ca trebuie sa raspund la acest articol... de ce? poate din dorinta unei libertati de placeri necontenite si puterea de a ma ambitiona sa reusesc .... ce sa zic Bella ... cum au spus si multe alte persoane "fiecare isi asterne asa cum isi doreste sa adoarma" varianta adaptata situatiei ... in 1 rand si eu muncesc de-mi storc creierii toata ziua la birou si seara vin extenuata pe un salariu mediu ... dar ce-i drept sunt mandra de functia si banutii care vin pe fluturas la sf lunii, pt ca i-am muncit de cele mai multe ori cu drag si mandrie, apoi mai este si iubitul: da' recunosc nu avem relatia perfecta, dar sunt o persoana deschisa si ii fac pe plac iubitului asa cum isi doreste, comunicam atat de deschis incat uneori ne confundam cu niste prieteni care stau la o barfa, si poate nu am cea mai grozava relatie, dar o am si apreciez ce primesc de la aceasta relatie.
Pe scurt, pune la saltea niste banuti, i-ati o casa, apartament .. whatever, o masinuta cat de cat .. daca mai ai facultate ceva sau cursuri pe care iti doresti sa le termini fa-o si apoi pune-te pe cautat un job adevarat, care sa te solicite, sa te faca mandra pt aia 500 ron care ti-ii aduce si seara cand pui capul pe perna sa poti adormi fara ca alea 1000 de griji si ganduri din cap sa nu te lase sa adormi.

Pe curand ...
 
dyane_
Trimis de dyane_ la 25 August 2009, ora 19:24
Afla cum poti avea corpul perfect dorit de oricine .
Scapa de kilogramele in plus minin 5 kg intr-o luna fara efort fizic sau dieta

www.super
slimnew.webs.com
 
andie
Trimis de andie la 25 August 2009, ora 19:48
*ia-ti*, scuza-ti greseala
 
abyby68
Trimis de abyby68 la 25 August 2009, ora 19:52
dacchiar asa si ce daca.
 
abyby68
Trimis de abyby68 la 25 August 2009, ora 19:54
nu stiu daca ai citit cartea sandrei brown seductie si ea era prostituata si ce daca se mandrea cu treaba asta bravo tie. mai tarziu o sa vezi u ce o sa faci pana atunci traiesteti viata asa cum vrei si daca ia timp citeste cartea aia

 
mosora_cristian
Trimis de mosora_cristian la 25 August 2009, ora 23:40
In afara de reactii de revolta sau acceptare pentru prostitutie, si reclame la produse de slabit, nu am vazut nici un mesaj care sa trateze acelasi subiect ca cel din comentariul initial.

:) sa inteleg ca lumea inca nu si-a revenit din socul initial creat de articol. Linistiti-va, este doar o revista, cu articole facute special pentru a starni reactii si a implica cititorii emotional.

Dar, in afara de balciul creat, se ridica anumite probleme de gandire, probleme serioase, din care toti putem sa intelegem cate ceva, sa invatam o lectie. Pe asta ar trebui sa punem accentul, si nu pe aruncatul cu pietre sau ralierea la un punct de vedere oarecare.
 
candy25
Trimis de candy25 la 26 August 2009, ora 00:15
degeaba aruncam cu pietre in aceasta poveste nimeni dintre noi nu este corect sau cinstit sau fara d greseala ....eu imi sustin parerea ca dorinta ei e aceea de a scoate doctrina de comunism din noi si sa nu mai judecam omul dupa aparente sau dupa ce meserie are ci sa vedem dincolo de acestea sa vedm cn este...am 18 ani si sincer nas vrea sa fac ce face ea dar nici nu o judec....kiar dak vreau o cariera sami storc creierii as aucm spune ea dar cel putin a o viata tihnita asta vreau sa fac...cum vreau eu asta asa vrea si ea viata asta...deci sincer gandititva si ca povestea asta a vrut sa sugereze ceva a vrut sa transmita un msj da trebuie sa fim noi deschisi sa intelegem asta...take care
 
maryhuana_cryminala
Trimis de maryhuana_cryminala la 26 August 2009, ora 01:20
daca toata lumea din jurul nostru ar fi perfecta...asa cum o vrem noi...oare am mai avea subiect de discutie...sau am mai putea critica sau judeca.....cu siguranta nu....de ce nu ne vedem mai intai barna din okiul nostru...si dupa aceea paiul din okiul celuilalt...?...d c alte tari au legalizat aceasta meserie.....pe care femeile o practica cu acte in regula?....asta nu inseamna ca acest msg e un indemn de a practica prostitutia.....dar avind in vdr k suntem un popor liber...nu inseamna ca trebuie doar sa judecam pe cei de linga noi....pentru ca nu suntem in masura....
 
kudika040686
Trimis de kudika040686 la 26 August 2009, ora 07:37
punem in balanta mereu ce fac unii ce fac altii fara sa meditam la ce facem noi///////?/dupa care incepem sa punem ETICHETE pe cei care nu sunt dupa bunul nostru plac.................spunea mai sus cineva....cine e nevinovat sa arunce primul cu piatra asa scrie biblia si asa ar trebui sa facem..............,,,,,,,,dar e mai simplu sa vedem praful din ochiul altuia,si nu parul din ochiul nostru.fiecare are un anumit drum in viata, cel pe care si-l face singur,si sa tinem cont ca fiecare ar trebui sa traiasca viata pentru el nu pentru altii.............daca ar fi sa fim corecti cum ar trebui numite MENEGERELE sau DIRECTOARELE sau INGINERELE care au ajuns in functie asa CUM AU AJUNS(NU SPUN CA TOATE)
 
dyane_
Trimis de dyane_ la 26 August 2009, ora 09:09
Afla cum poti avea corp perfect !
Scapa de kg in plus ,minim 5kg pe luna fara efort fizic sau dieta

www.super
slimnew.webs.com
 
blackrose
Trimis de blackrose la 26 August 2009, ora 10:36
deci.....ca sa comentez si eu :D in primul rand nu judec, fiecare isi alege drumul in viata....eu din acest articol voi extrage doar ceva ce m'ar putea ajuta/invata si anume: sa fiu o c***a in pat exact asa cum spunea si bunicile noastre, important este sa fim deschise fata de partenerii nostri k sa nu fie nevoiti sa caute eliberarea in alta parte......
 
kudika014217
Trimis de kudika014217 la 26 August 2009, ora 15:00
Mai oameni buni se numeste Belle nu Bella!!! Si cred ca este un fragment din cartea "Secret Diary Of A Call Girl". Exista si un serial cu acest nume produs in UK. Oricum fie ca este adevarat sau nu, acest tip de meserie cu avantajele de mai sus este posibil numai afara;depinde foarte mult de ce intri in aceasta lume, daca esti capabila dar mai ales daca iti place.
Fiecare esti liber sa faca ce vrea si nu inteleg comentariile de mai sus cu privire la prostitutie. Am inteles noi muncim pt un salariu asa cum este si care-i problema? Si avem iubit/sot... Nu inteleg ea face acelasi lucru este un job ca oricare in final..
Fiecare ne prostituam pt un patron diferenta consta in faptul ca Belle o face pe bune ;)

Multumesc.
 
kudika014217
Trimis de kudika014217 la 26 August 2009, ora 15:16
Imi pare rau am gresit numele cartii, se numeste "The Intimate Adventures Of A London Call Girl" iar serialul "Secret diary Of A Call Girl".
 
miller
Trimis de miller la 26 August 2009, ora 16:07
Este cel mai tampit articol,motivul prezentei mele pe aici este ca sunt o persoana introvertita,dar autoarea articolului care e plina de bani,nopti lungi,masaje, piscine..bla bla bla....nu cred ca si-ar pierde vremea scriind editoriale ci distrandu-se asa cum sustine singura....e totul in contradictie cu persoana sa,are 3 master-uri dar practica prostitutia?o pesoana intelingenta cred ca are mai mult respect de sine...nu cred ca ar fi ales calea cea mai usoara..sincer acum...sa fi destept si sa accepti de buna voie sa-si bage toti p--- in inteligenta ta...asta nu o cred
singurul lucru real din toata povestea este dispretul fata de restul femeilor normale se pare le uraste sincer, ma intreb oare de ce???
 
mosora_cristian
Trimis de mosora_cristian la 26 August 2009, ora 18:22
Cine credeti ca ar avea de castigat in urma promovarii mitului ca a fi prostituata este cool, placut, profitabil si distractiv?
 
mosora_cristian
Trimis de mosora_cristian la 26 August 2009, ora 18:33
Va rog sa excludem in discutie raspunsurile standard cum ca barbatii, nu in sensul asta am pus intrebarea :)
 
jusstme
Trimis de jusstme la 27 August 2009, ora 17:32
Si asta este o meserie totusi, doar ca mai putin decenta.E viata ei si ea decide ce face in ea.. mai ales cum castiga bani.Iar in zilele de astazi este foarte greu sa castigi bani muncind cinstit, chiar foarte greu, doar daca nu te culci cu vreun patron ;).
 
raluka_tanase
Trimis de raluka_tanase la 27 August 2009, ora 20:59
=)).... mda, m-am.... imbogatit..... spiritual! :))))))))
 
cosmina64
Trimis de cosmina64 la 29 August 2009, ora 08:03
Fiecare face cu viata lui ce vrea si ce-i place, nu suntem in masura sa judecam pe nimeni,daca face ce face e problema ei totul e sa stie cand sa se opreasca si sa-si foloseasca bani si folosul dupa studiile pe care le-a urmat
 
mosora_cristian
Trimis de mosora_cristian la 30 August 2009, ora 22:34
@marcela_elena: 29 August 2009, ora 10:23


Buna marcela. Ce spui de ipocrizie? De unde ai aflat tu ca toti barbatii viseaza la o prostituata? Eu simt ca ai dat cu piatra. Sa iti spun parerea mea referitoare la barbati si prostituate. Daca nu cumva este vreunul indragostit sau obsedat de vreo prostituata, cred ca nimeni nu viseaza la vreuna. Ceea ce "viseaza" un barbat la o prostituata este sexul. Intradevar, nu il intereseaza ce este in sufletul ei, tocmai in asta consta meseria prostituatelor, in a oferi sex si atat, fara prejudecati, fara sentimente, fara batai de cap si complicatii (aici e discutabil ,cand vine vorba de boli). Eu cred ca un barbat care ajunge sa viseze la sex cu o prostituata o face de nevoie, sau din disperare, atunci cand nu mai are nici o speranta sa obtina ceea ce isi doreste de la prietena/partenera/nevasta. SAU cand simte ca are motive sa o faca sa sufere pe partenera lui prin acest mod. In ambele cazuri, exista solutii mult mai putin dureroase si mult mai productive (cum au spus si altii mai sus, comunicare, intelegere, compromisuri) dar pentru a le pune in practica este nevoie de disponibilitate din partea ambilor parteneri.

"Doamnelor, sa inteleg ca le acuzati, cel putin ele o fac pentru bani, pe cand altele o facem cu vecinul,colegul..." Ups! Aici iar ai aruncat cu piatra, si din punctul meu de vedere ai aruncat in cine nu ar trebui. Vrei sa spui ca ti se pare mult mai acceptabil sa faci sex din obligatie (ca te obliga pestele sau ca sa obtii un ban) decat din placere? Nu cred ca se culca vreo femeie cu vecinul in speranta ca o sa ii mai scada din cheltuielile de la intretinere, sau ca sa ii repare priza din hol. Faptul ca te indragostesti ti se pare doar o scuza? Faptul ca te simti atras sexual de cineva ti se pare o scuza?

"Prostituatele sunt si ele niste femei, cu suflet mai bun ca majoritatea dintre noi". Na ca ai aruncat din nou cu piatra in femeile care nu sunt prostituate. A 3-a oara. Exact inainte sa spui "eu as spune,,cel ce e fara nici un pacat ,sa dea primul cu piatra". Se pare ca te simti fara de pacat. Tu ai auzit vreodata de cineva care sa nu aiba pacate? Crezi ca exista asa ceva?

Sa fii prostituata si sa te simti bine cu tine, sa fii fericita si implinita, inseamna sa fii o persoana extrem de echilibrata psihic, fara complexe, fara prejudecati, care are foarte mult noroc sa nu fie abuzata/maltratata de clienti sau pesti, si care traieste alaturi de oameni care impart aceleasi calitati ca si tine, care sa nu te judece si sa te accepte asa cum esti. Sau sa intelegi ALTFEL notiunea de fericire si implinire de sine decat restul lumii.

Sa alegi sa fii prostituata este o treaba, si sa fii pacalita sau indusa in eroare de persoane "bine-intentionate", este o alta treaba. Asa ca nu sunt de acord cu cei care incearca sa creeze o imagine frumoasa acestei meserii, ascunzand din riscurile si dezavantajele pe care le indura aceste femei. Sa faceti reclama sau sa vorbiti despre cat de minunata este aceasta meserie, sa vorbiti numai despre avantaje, si sa omiteti dezavantajele, inseamna ca faceti acelasi lucru pe care il fac proxenetii, cand racoleaza copile naive. Aceia dintre voi care au comentat favorabil prostitutiei si care nu doriti exact sa prelucrati mintea fetelor pentru a ajunge mai usor prostituate, ganditi-va mai bine la consecintele vorbelor voastre si daca vreti sa aveti pe constiinta suferinta viitoarelor femei pe care le veti sprijini sa se lase mai usor atrase in bransa.
 
Steauademare
Trimis de Steauademare la 31 August 2009, ora 22:08
Complimentele mele lui mosora_cristian, care de departe este unul dintre cei mai inteligenti de aici sau care intelege mai multe lucruri. Cineva (o femeie) zice ca nimeni nu are curajul sa recunoasca ca este prostituata. Nu zau!
Sigur, nu-mi dau datele personale pentru ca este de prisos si nu bat toba in targ. Dar cine ma va intreaba clar, direct (prietenii, familia) va avea parte de un raspuns pe masura: DA. Massmedia din Romania va arata doar fata cea urata a meseriei, eu o numesc nivelul cel mai de jos (pesti, fete naive, nightcluburi, strada, saracia, incultura, kitschul). Locuiesc, traiesc in strainatate si sunt escort. Vorbesc mai multe limbi straine, insotesc domnii galanti la cine, weekenduri, vacante. Ei vor sa aiba la brat o femeie frumoasa cu care sa-si imparta timpul si patul. Ofer servicii. Ei vor sex, eu vreau bani. Nimic mai mult. Intr-adevar, nici unul dintre ei nu viseaza, doreste sa ma ia de nevasta si nici nu-mi pasa de asta. Dragostea se cauta in alta parte.
Si intrebarile curg in mintea voastra acum. Va hraniti cu mitul ca ''daca tot o face pe bani, atunci va face orice'', ca suntem disperate, ahtiate. Va inselati. Fetele situate la nivelul de jos se incadreaza in aceasta categorie. Dar fetele destepte selecteaza.
Va las sa va rumegati indignarile, curiozitatile...voi reveni
 
kudika037291
Trimis de kudika037291 la 01 Septembrie 2009, ora 12:46
e o meserie si asta intradevar dar oare e asa de usor,nu cred
ce sa zic .bravo .nu putem fi toate pregatite pentru asa ceva,eu una nu te judec, as vrea sa am o degajare ca tine in arta asta,sa zicem

 
Steauademare
Trimis de Steauademare la 01 Septembrie 2009, ora 23:26
Replica pt mai sus. Chiar nu pledez pentru aceasta meserie. Ca daca ar fi asa de usoara si am avea motivatiile necesare, atunci toate femeile am face asta!:) Cu timpul iti antrenezi mintea, o modelezi astfel incat sa fie strict o meserie in care pui desigur pasiune, implicare. De la ingrijirea personala la publicitate, pana la cum sa lucrezi cu oamenii, cum sa dezvolti empatia, cum sa devii mai carismatica, intuitiva, cum sa lucrezi asupra propriului comportament. Totul se invata in timp. In plus, am si eu dreptul de a-mi alege clientii, adica de a spune NU.
 
afrodita_shop
Trimis de afrodita_shop la 02 Septembrie 2009, ora 13:57
Magazinul virtual Afrodita va pune la dispozitie o gama larga de produse profesionale(Joico,Kerastase,Tigi,Lòreal Professionnel,Wella,Redken,Matrix OPI etc.). Produsele sunt importate din SUA. Aducem in premiera pentru comertul electronic din Romania produse profesionale pentru machiaj de la renumita firma M.A.C Cosmetics, le testam si vi le prezentam pe acest blog. Plus mii de concursuri unde punem la bataie numai produse profesionale si le puteti castiga doar cu un comentariu. Id Messenger: afrodita.shop
site 1: www.afroditabeautyshop.com
site2: www.afrodita-shop.com
Va asteptam cu placere!
 
miller
Trimis de miller la 03 Septembrie 2009, ora 23:53
daca prostitutia ar fi o "meserie" cum se spune ...ma intreb de ce veniturile nu sunt impozitabile......posibilitatea de de a fi uman nu consta in "munca" ce o prestezi ci in felul tau de a fi ......chiar si un director de firma poate fi un gunoi social in aceasta privinta....nu judec si nu intentionez sa jignesc pe nimeni dar in cazul de fata detest grosolania
 
miller
Trimis de miller la 05 Septembrie 2009, ora 00:50
mosora_cristian
Cine credeti ca ar avea de castigat in urma promovarii mitului ca a fi prostituata este cool, placut, profitabil si distractiv? am sa spun cea mai idioata replica:in multe cazuri parintii...sfaturi date de mame:dragostea nu-ti tine de foame.... am auzit multe crede-ma,ma refer bineinteles la problema alegerii consoartei care in opinia mea este echivalenta cu prostitutia .......oricum totul porneste de acasa, situatia financiara inferioara determina complacerea in acest gen de existenta

 
Steauademare
Trimis de Steauademare la 05 Septembrie 2009, ora 03:13
draga miller, prostitutia ESTE o meserie. In tarile occidentale in care este legalizata, prostituatele ''de strada'' lucreaza in bordeluri, au carte de munca, medic curant, sunt protejate de bodyguarzii institutiilor respective. ''Escoartele'', adica cele independente, mai destepte si cu clasa, au firma proprie, platesc taxe la stat.
Nimeni nu promoveaza aceasta meserie, doar se discuta pe marginea acestui subiect. Din pacate posibilitatile de informare, calatorie, etc in Romania sunt extrem de limitate datorita posibilitatilor financiare reduse. Inteleg, am trecut si eu prin asta. Viata in strainatate te ajuta sa vezi altfel lumea. Altfel cum? Nu neaparat mai buna, mai rea. Pur si simplu ''altfel''.
 
sabine21
Trimis de sabine21 la 06 Septembrie 2009, ora 23:32
Nu stiu ce le vei putea povestii copiilor tai despre tine, intr-o zi...daca ai avea copii
Nu stiu cum te poti uita in oglinda mai tarziu fara sa-ti amintesti ca ai fost un WC pentru atatia barbati
Nu stiu cum poti sa nu te simti murdara
Nu stiu cum poate o femei sa nu aiba demnitate si sa se coboare in a satisface atatea pofte ale unor "animale", pentru ca barbatul care se duce la o prostituata este un animal se lasa condus doar de catre instinct
Nu stiu cum nu te poti gandii la a avea o familie intr-o zi, un copil, un barbat...cine ti-ar accepta acest trecut...si oricat ai incerca sa-l ascunzi nu stii cand o sa iasa la lumina
Nu prea o sa ai ce face cu atatea diplome daca nu ai alta experienta decat cea de prostituata...ce vei trece in curriculum viate pentru atatia ani...cine te va angaja cand vei ajunge la varsta venerabila de x ani...????
iti doresc sa gasesc calea cea buna pentru tine....

 
miller
Trimis de miller la 07 Septembrie 2009, ora 01:13
dragei steledemare
din nefericire pentru mine soarta si "veniturile reduse" care au dus la dezinformarea mea pe langa limitarea calatoriilor in occident au ajutat la stapanirea unora dintre cele mai bune retele de arte din europa foarte limitate dealtfel si deloc banoase
cha-ching....cum ai afirmat singura chiar tu ai trecut prin aceasta situatie "limitata"cat despre("''Escoartele'', adica cele independente")eu stiam ca se numesc escort sau pe romaneste insotitoare nu are nimic legatura cu "independenta"
ghinionul meu e ca m-am nascut bogata dar asta nu ma ajuta cu nimic ,parintii mi-au dat o educatie si asta a fost tot bani a trebuit sa-mi fac singura chiar si asa am ales sa muncesc nu m-am lasat atrasa de expresia"nu-mi pot tine picioarele lipite" prostitutia ramane o enigma pt mine
acum las fetele destepte sa-si faca temele si ma retrag in prostia mea o noapte buna
 
miller
Trimis de miller la 07 Septembrie 2009, ora 01:29
inca o dilema pentru mine daca tu personal ai spus ca te-ai apucat de aceasta meserie cum ii spui tu,pentru venituriile atragatoare de ce te rusinezi de situatia ta financiara anterioara si ma ataci cu lipse de informare si alte prostioare
pana una alta discutam pe un portal din romania unde prostitutia nu s-a legalizat ,aici nu este considerata meserie ai sti si tu asta daca nu ai fi uitat de unde ai plecat
promite-mi un alt atac incepe sa-mi placa persoana ta acum chiar spun noapte buna
 
Steauademare
Trimis de Steauademare la 08 Septembrie 2009, ora 12:11
Pt miller
nimic din ceea ce scriu nu este atac la persoana, in special pt tine, draga miller:) Nu am uitat niciodata de unde am plecat. Ma intorc acasa fara fast, fara inscriptii luminoase, fara a-mi pune pe mine toate bijuteriile posibile si fara a povesti tuturor ''viata mea stralucitoare'' in strainatate. Nu ma rusinez de situatia mea financiara anterioara. Din contra, provin dintr-o familie bogata, de intelectuali. Doar ca strainatatea iti deschide noi orizonturi si nu ma refer strict la bani. Posibilitatea de a calatori, de a invata lb straine, de a intalni noi oameni si culturi diferite.
Cunosc prea bine mentalitatea romanilor in ceea ce priveste prostitutia si nu voi face eu o ''revolutie'' aici cu impresiile mele. Dar cine este dornic sa exploreze, sa cunoasca, cine nu se limiteaza, macar va citi si va reflecta asupra comentariilor mele.
Experienta mea vasta de viata si vederile mele largi ma vor ajuta mult in relatiile cu copiii mei. Voi fi nu numai mama, ci si o prietena de nadejde, nebuna, inteleapta. Voi vorbi fara retineri cu ei despre sexualitate, intimitate.
Pentru tine, sabine21 - daca esti atat de scandalizata de subiectul asta numit prostitutie, de ce-ti mai pierzi vremea aici? Nu ma intereseaza lectiile de moralitate, nu esti in masura sa arunci piatra, pentru ca nimeni nu este usa de biserica.
Trecutul meu ''scandalos'' nu va fi neaparat ascuns. Fac ceea ce-mi doresc in aceasta etapa din viata mea. Imi voi cumpara o alta casa si-mi voi continua studiile. Este simplu, draga mea. Pot avea oricand o alta meserie.
Cat despre termenul de escoarta independenta, chiar asa se si foloseste si are si o explicatie. Nu lucreaza in bordel, nici cu o agentie, este pur si simplu pe picioarele ei si plateste taxe la stat. Independent escort lady. Nu numai ca nu sunteti informati, dar stati si cu coada sus, in loc sa va aratati macar interesati, dornici de a afla ceva nou.
 
miller
Trimis de miller la 09 Septembrie 2009, ora 10:31
draga stelutademare
spune-mi tu cum pot eu sa te inteleg?poate o sa doara ce urmeaza dar nu o spun ptr a te supara ci doar incerc sa exprim o realitate falsa ce o expui si de care nu esti sigura,spui ca provii dintr-o fam. de intelectuali dar simpla ta exprimare este foarte saraca(nu ma refer la un limbaj pompos ci strict la gramatica simpla)scuze dar asta e :p sunt sincera,imi pare sincer rau daca coada mea te-a lovit peste ochi(hihihihih)este din cauza curiozitatii mele,la capitolul informatii stau excelent deoarece sunt ahtiata dupa cunostinte de orice natura,alege ce domeniu doresti si hai sa dezbatem impreuna,eu una sunt plina de resurse consider ca ne-am abatut exagerat de mult de subiect ,chiar si asa raman intrigata de persoana ta pentru mine esti un paradox daca vrei sa ducem conversatiile mai departe ma gasesti pe messenger la klaudia_miller2001
pentru moment imi voi lasa coada jos
 
Steauademare
Trimis de Steauademare la 09 Septembrie 2009, ora 15:40
Pt miller. Codita ta, draga de ea nu m-a lovit peste ochi:) Inca o data, o iei ca pe un afront personal, cand de fapt era pur o adresare generala. Nu am dubii in privinta inteligentei si istetimii tale, asa ca nu mai sta in garda:)
Am o prietena de suflet pe care o iubesc foarte mult si care ma cunoaste suficient incat sa nu ma judece, ci sa-mi respecte alegerile. Este o prietenie speciala care dureaza din copilarie.
Vom mai cotcodaci pe msn.
 
miller
Trimis de miller la 09 Septembrie 2009, ora 22:13
steluteidemare

ador perseverenta ta ,ne auzim dincolo de ochii iscoditori
 
mosora_cristian
Trimis de mosora_cristian la 10 Septembrie 2009, ora 13:15
Pentru ca tot am vazut pareri avizate pe aici, am si eu o intrebare, sunt o fire curioasa: Cum functioneaza sistemul in tarile cu prostitutia legalizata, cu doctor curant, cu analize facute la zi? Cum poti sa fii sigur ca o fata nu are o boala urata, daca HIV de exemplu este detectabil prin analize abia dupa 6 luni de la instalare?
 
miller
Trimis de miller la 10 Septembrie 2009, ora 13:53
folosind prezervative???(multe)hahahha daca e vorba de sida o poti contacta la orice spital (lipse de fonduri...blablabla)in banat cel putin mergi cu trusa sanitara de acasa flex,seringi,pansamente si alte cele si tot risti sa pleci acasa cu o alta boala decat cea pe care ai fost sa o elimini
 
Steauademare
Trimis de Steauademare la 12 Septembrie 2009, ora 01:31
Mda. Sistemul functioneaza, atata timp cat stii ceea ce faci. O fata desteapta foloseste INTOTDEAUNA prezervativul, fara abateri de la regula. Exista un procent mai ridicat de a contracta virusul HIV al celor care folosesc droguri injectabile si al homosexualilor. Dar in ultima vreme, pana si industria drogurilor s-a ''specializat'', astfel incat astazi drogurile puternice (cocaina, heroina) se gasesc sub forma de pastile sau prafuri, deci, mai comod, mai simplu.
Cat despre contractarea altor boli venerice, personal nu am avut niciodata probleme de sanatate de acest gen. Fiecare fata are propriul sistem de nevoi si valori dupa care se calauzeste inevitabil in viata.
Multe salutari



Intra in contul tau sau creeaza-ti un cont nou:
  • pentru a pentru a putea adauga un raspuns la tema "Si ce daca?"
  • pentru a fi informat cand se posteaza comentarii noi pe tema "Si ce daca?"


Publicitate

Cauta job



ejobs
 
Inchide Setari
 
 
 
off