2 euro donati prin sms la 858 = 4 euro pentru nou-nascutii de la Spitalul Marie Curie

nociv?

Comentarii pe articolul "Sexul oral, mai nociv decat fumatul"

aeu
Trimis de aeu la 25 Iulie 2007, ora 08:56
eu am crezut ca veti spune ce va despre saliva sau semanta ing-----a in timpul sexului oral ca este nociva.periculos ar fi daca ai face sex oral cu o persoana infectata,dar nu si daca faci sex oral cu persoana iubita.parca,spun parerea mea,e cam grav titlul acestui articol.

 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 25 Iulie 2007, ora 09:07
Da. Cred ca ai oarecum dreptate (...din perspectiva mea). Aceasta tema cu un asa cuprins...totusi se termina ciudat si te lasa "cu ochii in soare". Nu gasesc totusi esenta. Idem u.
 
deutza123
Trimis de deutza123 la 25 Iulie 2007, ora 09:23
titlul nu prea are legatura cu textul...este o diferenta de la cer la pamant...poate ar trebui ca textul sa fie intitulat "sexul oral cu mai mult de 6 parteneri este nociv"...iar despre text prea...sec..daca se poate spune asa..nu sunt experta in asemenea discutii desi cred ca tema ar trebui sa fie mult mai argumentata cu exemple si cauze, chiar consecinte...daca se poate binenteles...
 
e_l_t
Trimis de e_l_t la 25 Iulie 2007, ora 09:23
ideea este ca, pana sa afli ca persoana iubita nu este infectata, mai dureaza. am auzit multe cazuri de genul asta. trebuie sa ne protejam...
 
katjia
Trimis de katjia la 25 Iulie 2007, ora 11:17
o alta intrebare tembela - mai in gluma, mai in serios - sex oral "ea lui" sau "el ei" ?

daca e sa redevenim seriosi, intr-adevar riscuri exista; de exemplu daca persoana care "presteaza" are o leziune bucala (afta, gingivita etc) si are HIV/SIDA, Hepatita si altele, poti contracta foarte usor chiar si astfel de boli incurabile. De virusii celorlalte boli ce sa mai vorbim - se afla in multe alte secretii ale corpului, de aceea se imbolnaveste lumea de la colace de veceu, prosoape, sarut... nu neaparat de la sex oral.

si mie mi se pare titlul exagerat si nu in prea mare corelatie cu textul articolului.
 
rozyraba
Trimis de rozyraba la 25 Iulie 2007, ora 11:26
ce samantza inghitzita mai fetelor?? e vorba de cancerul la colul uteriiinnn(care nu prea exista la barbati :d)..care ajunge sa fie cancer la esofag ....prin sex oral...de la elll...catre eaaaa....
 
aeu
Trimis de aeu la 25 Iulie 2007, ora 13:15
apoi am stat si m-am gandit ca poti fuma un pachet de tigari pe zi,dar sex oral nu poti face de 20 de ori pe zi.zic si eu(ca poate cineva poate).si rozyraba are dreptate.
 
gagicaX
Trimis de gagicaX la 25 Iulie 2007, ora 16:07
ca-n povestea aia.... "daca, cade drobul de sare..." asa se pune si aici problema... total aiurea articolul
 
feline
Trimis de feline la 25 Iulie 2007, ora 17:20
De ce numiti sex oral, onanistii fac sex manual? Tot perversiune se numeste, simtiti vreo placere in gura cand o faceti?De ce trebuie sa simta EL placerea care nu va mai fi satisfacuta de actul sexual consumat normal si din dragoste??Sa nu va mai mirati ca barbatii fug de acasa unde li se ofera "specialitati!!
 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 25 Iulie 2007, ora 18:38
Pt. oktaviatdy : sunt tare curioasa daca ai peste 24-25 de ani inmpliniti...pot spune ca intradevar cineva gandeste din mai multe puncte de vedere, sau cel putin mie mi se pare o persoana cu capul pe umeri. Nu de alta dar sunt maritata si inteleg prea bine ceea ce inseamna dragostea si viata sexuala armonioasa, o viata fara "specialitati" dar frumoasa :)))
 
flocinela
Trimis de flocinela la 25 Iulie 2007, ora 18:52
trebuie sa murim si noi de ceva, nu? fiecare are ceva "pregatit", asa ca ne supunem...si de ce sa nu mor din dragoste?
 
flocinela
Trimis de flocinela la 25 Iulie 2007, ora 19:04
uite care e treaba...la inceputurile mele in ale casniciei,sotului meu i-ar fi placut un sex oral venit din partea mea...eu nu stiam, mi se parea scarbos, gretos...i-am expus punctul meu de vedere si mi-a spus ca la el e un fel de preludiu,dar poate sa stea si fara.
In timp insa, am invatat sa il iubesc si altfel, acum sexul oral se consuma din dragoste si as putea spune ca e perfect.
Pt Oktavia:invata sa iubesti si ai sa invetzi ce este ala sex oral si cu ce se ocupa, mai mult, papiloma virus poate fi detectat la anumite analize
 
arel
Trimis de arel la 25 Iulie 2007, ora 19:20
pt flocinela:draga mea, te rog sa-mi spui ce simti tu "din dragoste"cand ai p...a in gura?
placerea lui o inteleg dar nu o inteleg pe a ta...poate faceti un 69...apropo: ai copii?daca da cum ii saruti dupa ce ai facut sex oral?

 
EU_PISY
Trimis de EU_PISY la 25 Iulie 2007, ora 20:03
pentru arel: mi se pare infantila intrebarea ta adresata flocinelei!!!!!!acum dc avem copii asta nu inseamna ca nu mai avem si ´´placeri´´ proprii!!parerea mea e ca trebuie sa traim si pt noi ..copii nu au nici in clin nici in maneca cu sexul oral pe care il practici cu tatal lor...apoi, drag(a) arel gandeste te la urmatoarea situatie: vine sotul(sotia)ta dupa o¨´noapte de aventura´´care include toate cele...pt ca dc e aventura e ...aventura :) si isi saruta copilul..pe kre apoi il saruti si tu..asta cum e???
 
aeu
Trimis de aeu la 25 Iulie 2007, ora 23:03
ce tot spuneti acolo?pentru octaviatdy:ce varsta ai?sper din tot sufletul sa ai peste 55 de ani ca numai asa imi explic reactia ta la sexul oral.simti placerea partenerului si asa excitatia e maxima.ca face el,sau ea.sau 69.poate poti incerca si apoi ne vei spune.te asteptam dupa ce rezolvi.si pt arel:copii pe unde au iesit?nu din secretiile noastre sunt facuti?tu ai incercat?dragostea(parea mea)este iubirea totala,cunoasterea partenerului si satisfacerea lui si a ta sunt mana in mana.
 
vero_u
Trimis de vero_u la 25 Iulie 2007, ora 23:42
Aeu,mai bine nu putea fi spus.Subscriu.
 
rozyraba
Trimis de rozyraba la 26 Iulie 2007, ora 00:00
me too :P
 
aziul
Trimis de aziul la 26 Iulie 2007, ora 05:00
arel, da' tu pe ce lume esti mi fata??

 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 26 Iulie 2007, ora 07:52
bine mey fetelor luati-o voi in guritza daca chiar sunteti pro...fiecare cu parerile ei, nu?! Ati auzir vreodata in viata voastra ca acest stil de sex este un pacat? Din punc de vedere religios? pupati-va voi copiii dupa... dar nu uitati sa va spalati cavitatea bucala inainte :)))
 
aeu
Trimis de aeu la 26 Iulie 2007, ora 08:34
barbulaura sa sti ca pacat e te uiti,sa vb ,sa gandesti si sa si faci.asta se practica de cand lumea.daca ai auzit si Maria Magdalena era de meserie si a ierta-o Isus.nu-ti gasesc locul in comentariile tale.fiecare face ce vrea.incearca si ai sa atingi satisfactia maxima si sexele nu vor fi ce au fost.sau poate tu ,la cum gandesti,o faci din obligatie.imi dau seama ce educatie sexuala vei da copiilor tai.
 
mihaelax_2005
Trimis de mihaelax_2005 la 26 Iulie 2007, ora 11:10
ce prostie.nociv este sexul oral cu o persoana infecta,nu cu una care nu are nici o problema.din titlu reiese ca sexul oral este nociv in general.mai ganditi-va cand puneti un titlu,sunteti de-a dreptul penibili si lipsiti de profesionalism
 
katjia
Trimis de katjia la 26 Iulie 2007, ora 12:35
nu-mi place sa judec, de obicei incerc sa ma abtin, dar de data asta chiar nu pot! toate cele cu "sexul oral e pacat...cum va pupati copilul... sa o ei in gurita" etc, chiar ar trebui sa va fie rusine VOUA! Ce exprimare! Ce preconceptii! Eu cred ca pe voi o sa va paraseasca sotii mai intai si voi sunteti mai mult expuse riscului de a contracta tot felul de boli, pt. ca ei tot isi vor satisface aceste nevoi undeva. nu e nimic murdar sau urat, e ceva absolut natural sa-ti doresti sa-ti satisfaci deplin partenerul si eu cer exact acelasi lucru de la el. Nu mi-ar conveni defel ca barbatul meu sa nu stie sa-mi faca un cunilingus ca la carte ;)(V-ati oripilat?!) Si exista si placere din partea femeii cand ofera sex oral - e un moment de putere asupra barbatului, sa-l vezi in ce stare il poti aduce, dar pt. asta trebuie sa fii tu destupata la minte, sa te si pricepi la ceea ce faci. Voi chiar ati uitat toate de zicala "curva in pat". Sunt o super doamna in societate, dar in intimitate trebuie sa lasi falsele pudori deoparte, nu mai stingeti lumina si nu mai stati ca mutele pe spate...mi-e mila de voi si mi-e mila de educatia sexuala precara si frustrarile pe care le vor mosteni copiii vostri. Nu va judec! Dar sa nu indrazniti sa faceti "cocote" din cele care stiu sa-si faca viata de cuplu cu adevarat fericita. De langa o femeie care stie sa-si creasca copiii, sa faca mancare, sa aduca bani in casa si sa fie si "buna" in pat nu prea pleaca barbatii, ba din contra, respectul creste cu atat mai mult. Cum zicea Cartareascu: "femeile care fac tot felul de chestii in pat nu din perversitate ci pentru a-ti arata ca te iubesc". Sper din toata inima,ca acelea din voi care ati fost atat de vehemente, aveti ori prea putini ori prea multi ani... Open yr Mind !!!
 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 26 Iulie 2007, ora 14:20
Pt.aeu : sa sti ca educatia sexuala pe care o voi da copiilor mei, nu v-a include sexul oral... nu am sa le spun: "vezi copile, atunci cand o vei face ...sa faci si chestia asta,asa... ca sa va simtiti voi mai bine! Ia-o in gura mama ca nu are nimic :)))". Una inseamna sa le explici cum sta treaba si cum sa se protejeje si cum sa aiba o igiena corespunzatoare... si alta e sa le zici si cum s-o faca si ce pozitii sa folosesca(presupun). Asta este gandirea mea si nu vreau sa o luati in nume de rau.
 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 26 Iulie 2007, ora 14:23
Nu toti sunt deacord cu conceptiile voastre. Iar daca-ti cunosti bine persoana iubita, iti poti da seama cum sa-l faci sa se simta bine si fara sex oral !!! Poate chiar mai bine.
 
aeu
Trimis de aeu la 26 Iulie 2007, ora 15:03
barbulaura sa sti ca atunci cand copii tai vor creste vor sti mai mult si mai multe decat sti tu sau ii vei invata tu vreodata.sunt prea deschisi la informatie ca sa fie ca tine.sper.si tu de ce ai internet?nu sa dschizi si alte ´´orizonuri´´?sau esti femeie de casa si gospodinasi cu servici,o mamica perfecta?poate doar asa iti satisfaci sotul.si apropo sotul tau stie ce scri tu aici?vorbesti deschis vreodata cu el?te cunoaste,il cunosti?are dreptate katjia nu se stie unde barbati vostrii isi satisfac nevoile trupesti.poate pe drumul national
 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 26 Iulie 2007, ora 15:19
Daca nu sunt deacord cu voi, nu inseamna ca nu sunt si bine informata. Deasemenea nu cred ca intereseaza pe cineva ce fel de persoana sun, ce fel de sotie sunt etc. Nu incercati sa va bagati nasul unde nu va fierbe oala. Eu, ca fiecare persoana care-si expune parerile aici, am dreptul la replica, nu judec pe nimeni, fiecare are vointa lui si idea lui despre viata si cum vrea sa si-o faca. E treaba mea cum imi voi educa copii si nu as permite niciodata sa se amestece careva in modul meu de viata, cu atat mai putin niste straini bagareti si prea insistenti.
 
aeu
Trimis de aeu la 26 Iulie 2007, ora 15:56
atunci tu de ce ne tot intrebi de ce o facem si cat de pacatosi suntem?
 
mihaelacuculeanu
Trimis de mihaelacuculeanu la 26 Iulie 2007, ora 15:58
4 aeu
mi se pare mult prea multa patima in tot ceea ce spui. sunt de acord ca odraslele din ziua de azi au mult mai multa informatie la dispozitie decat am avut noi sau chiar decat au nevoie. dar asta nu are nici o legatura cu a indemna un copil sa practice in viitor astfel de metode. cred ca e mai normal sa-l inveti partea frumoasa a dragostei - si sa-l inveti sa discearna singur asupra a ceea ce este bun sau rau, si va sti daca sa accepte sau nu in viitorul lui astfel de practici. deasemeni banuiesc ca si tu stii si mai mult si mai multe dact au stiut sau te-au invatat parintii tai vreodata, si nu cred ca acest lucru te face sa-i renegi sau sa regreti ca esti - fie ca vrei sa recunosti, fie ca nu - ca ei. chestia cu "orizonturile" e relativa, la fel si cum e si cea cu "o mamica perfecta". iar in privinta satisfacerii .... mare e gradina si ... multi sar gardul ... totusi prea multa patima in discutiile voastre.
 
s_ancutza
Trimis de s_ancutza la 26 Iulie 2007, ora 16:02
"fetelor luati-o voi in guritza"?!!!!!!! Ce fel de exprimare e asta?! Cred ca s-ar merita taxata ca abuz de limbaj! Fiecare are dreptul la opinie dar sa dam dovada de de buna crestere cand vine vorba de cuvintele folosite!
 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 26 Iulie 2007, ora 16:22
pt. stoian_a. : ar trebuii sa te taxeze si pe tine? Pt ca tocmai ai rescris fraza cu mana ta? :)))
 
negruiuliana
Trimis de negruiuliana la 26 Iulie 2007, ora 16:26
pt.aeu : daca citesti mai sus ai sa vezi ca nu v-am intrebat daca stiti cat de pacatosi sunteti !!! Ci pur si simplu daca stiati ca se considera un pacat !!!
 
mihaelacuculeanu
Trimis de mihaelacuculeanu la 26 Iulie 2007, ora 16:33
joujoule te saluta !
 
gagicaX
Trimis de gagicaX la 26 Iulie 2007, ora 16:55
vai nu e bine! e pacat! ne va bate dumnezeu! vom arde in iad noi toate cele care suntem pro sexului oral.lasa-ti ca ne spalam si suntem ca noi!!! :)) dar macar nu traim o viata intreaga cu gandul la "cum ar fi daca" ca domnisoarele/doamnele care pentru nimic in lume nu s-ar cobori la asa un nivel. ;) noi sa fim sanatosi ca boala vine oricum ori ca faci ori ca nu! numai bine! doamne ajuta!
 
dyaly
Trimis de dyaly la 26 Iulie 2007, ora 17:57
titlul.....deruteaza:P sexul oral este nociv daca-l practici cu cineva care este infectat dar daca il fac cu acelasi partener nu vad care ar fi riscul, binenteles sa fie accea siguranta k si el face asta doar cu tine, eu nu am facut sex deloc pana acum dar cand o voi face si-l voi iubii pe acela cu care o voi face......vreau sa fim satisfacuti amandoi din toate punctele de vedere pentru acel moment in timp pot venii si alte alegeri dar daca iubesti pe acela cu care faci sex nu cred ca-ti va fi scarba sa faci sex oral.....pana la urma......mana tot o pui, tot il atingi si nu cred ca imediat fugi la baie sa te speli sau ai la indemana servetele sa te stergi......in momentele acelea nu cred ca te gandesti ce sa faci k sa te stergi......daca faci asta.....pierzi preludiul.......asa ca, fiecare cum crede dar si sexul ar trebui facut tot din iubire:), unii fac sex cu cine apuca si cu cine apuca si cunosc destule persoane de genul asta.....pt ele sexul si fara sa fie oral e periculos.....k il fac cu mai multe persoane.......deci......numai bine si unii ar trebuii sa fie deschisi si spre alte "puncte de vedere" sa discutati cu partenerii, sotii vostrii, cred ca macar 1 fantezie de-a lor include sexul oral..............MAI GANDITIVA
 
flocinela
Trimis de flocinela la 26 Iulie 2007, ora 18:06
frate....aveti liberul arbitru
va place sau nu, mai bine o tineti pt voi ca lumea cam judeca
si astia care judeca sunt cei care fac cele mai mari prostii.
voi astea care spunetzi ca nu faceti asa ceva, oare ati avut vreodata orgasm si daca da a fost asa de puternic ?sau poate nu stiti ce e ala???????
 
flocinela
Trimis de flocinela la 26 Iulie 2007, ora 18:07
stiu ca e imoral, dar cate lucruri in ziua de azi sunt morale?cred ca nici 5%...poate sa ne ducem sa traim sub un glob de sticla, eventual in vf muntelui pt ca altfel ne viciem, nu?
 
aeu
Trimis de aeu la 26 Iulie 2007, ora 20:40
eu ies din discutie.deja sunt unele doamne care se cutremura de frica la auzul cuvintelor.eu mi-am spus parerea.va pup fetelor.mi-a facut placere sa vb si sa ma contrazic cu voi.voi mai citi,dar nu mai comentez.pa

 
oanasavu
Trimis de oanasavu la 26 Iulie 2007, ora 21:48
e o porcarie articolul asta. esti expus la virusul papiloma din momentul in care ti-ai inceput viata sexuala. indiferent ca ai folosit prezervativ sau nu ! asa ca ... cum ti-e norocul .
 
oanasavu
Trimis de oanasavu la 26 Iulie 2007, ora 21:54
daca ii sa ma iau dupa titlu sigur ca sexul oral e mai nociv decat fumatul pt ca prin sex oral poti lua multe boli care te doboara mai rpd decat daca fumezi. de fumat fumezi un an doi dupaia te lasi daca vrei/mai poti dar daca te trezesti ca ai HIV... boala asta te va urmari toata viata...nu mai ai nici o scapare.
 
romanescu_healthy
Trimis de romanescu_healthy la 27 Iulie 2007, ora 09:16
De acord cu katjia.
Sunt un barbat insurat de 5 ani (am si un baietel de 1 an) si, de la batrani, stiu o vorba (am fost crescut de bunici intr-o strictete destuld e mare): femeia trebuie sa fie o doamna in societate, o gospodina desavarsita acasa, o mama de nota 10 si o curva in pat.
Daca batranii au spus vorba asta, atunci va dati seama ca erau aceleasi practici si atunci ca si acum. Cand esti in pat cu partenerul sau partenera, nu conteaza ce profesie ai sau cu ce nota ai luat licenta sau doctoratul. Sa fim seriosi: in pat te afli sa faci sex, dragoste (cum vreti voi) si, pentru asta, faci orice ca partenerul(a) si cu tine sa va simtiti bine.
Pentru cele care sunt oripilate de ideea sexului oral facut partenerilor, o intrebare: va place s avi se faca sex oral? Daca da, ganditi-va si la "rasplata". Un muncitor, dupa ce iti face o lucrare asa cum ai vrut, il rasplatesti pe masura, nu?
Iar despre cancer, daca e sa mori, poti sa mori si daca te inteapa albina sau daca a fost seringa infestata. Asa ca, mai bine sa stii de ce ai murit si sa nu iti para rau ca ai facut umbra pamantului degeaba.

 
katjia
Trimis de katjia la 27 Iulie 2007, ora 10:34
pana la urma cred ca de fapt o singura persoana dintre toate e "anti", iar noi, fraierii, incercam sa o convingem ca nu e asa :) Am si eu o prietena, maritata de altfel, careia nu-i place nici sa faca nici sa primeasca, iar sotul e de aceeasi parere, insa cazurile astea sunt rarisime. iar cand eu ii vorbesc despre asa ceva in mod sigur nu se oripileaza si nu foloseste expresii de genul celor folosite de barbulaura. Nimeni nu zice, draga sa o faci cu oricine sau "cu mai mult de 6 persoane" ca in articol, eu vb. de o viata sanatoasa de cuplu, un cuplu stabil unde nu mai e loc de rusine, pudoare si "bleah, eu asta nu fac, perversule" "eu cu gura asta iti pup copiii". Un sfat draga Laura: poti sa te speli pe dinti si e ok, copilul nici nu o sa-si dea seama.
Partide de amor placute tuturor celorlalti ;)
 
darksukkubus69
Trimis de darksukkubus69 la 28 Iulie 2007, ora 02:33
Eu traiesc cu iubitul meu de 7 ani, nu suntem casatoriti si nu am avut nici macar la inceputul relatiei retineri unul fata de celalalt. Ne bucuram de toata placerea fizica posibila si ne facem toate poftele in materie de sex. Eu una nu as sta langa un barbat caruia sa nu-i placa sa i-o sug (ca sa spunem lucrurilor pe nume) sau care sa refuze sa-mi dea limbi. Unele m-ar intreba daca nu ma tem de boli. Ei bine, in conditiile unei relatii "pe circuit inchis" nu exista teama asta. Cat despre pacat... sa-mi explice si mie cineva ce este pacatul, pt mie imi lipseste complet aceasta notiune (din fericire pt mine). Intr-o relatie bazata pe dragoste este firesc sa-ti satisfaci toate poftele, pacatul nu are loc aici.
 
maiaiela
Trimis de maiaiela la 08 August 2007, ora 05:00
Un pic de morala, daca-mi permiteti, fiindca m-au asmutit cateva din comentariile pe care le-am citit.
Maria Magdalena nu s-a mai atins de vreun barbat dupa ce a plans la picioarele lui Hristos. Cei libertini, va rog frumos, nu fiti eretici (fiti doar libertini; e mai putin primejdios).
Simt o agresivitate diabolica in discursul unora dintre cei ce lauda sexul oral. Eu cred ca e degradant. Asa il percep eu. Cred ca numai cei cumpatati pot ajunge sa cunoasca adevarata fericire, care la “specia” umana tine mai ales de spirit. Cei ce se lasa cu totul in voia placerilor carnale se amagesc ca-s fericiti; universul lor e ingust, sufletul lor nu poate avea seninatatea unui copil, oricat ar vrea ei sa se minta ca-i asa. Am cunoscut adulti maturi cu suflet senin si m-am bucurat ca exista.
Sunt foarte de acord cu orgasmul, dar sunt convinsa ca se poate ajunge la el fara sex oral, mai ales acolo unde exista si iubire. Unii dintre noi nu percep sensul real al cuvantului. Pentru ei se reduce la satisfacerea reciproca si cat mai deplina a poftei (nu a necesitatii, fiindca unii au timp sa-si cultive poftele).
Cat despre femeile bune la toate, cred ca le-ar sedea mai bine cu modestia, nu sa se bata cu pumnu-n piept ca-s perfecte pe toate planurile. Intr-o zi ar putea descoperi ca perfectiunea lor nu-i suficienta, sau e subreda… in fine, ma opresc aici; am comentat de-ajuns.

 
ciucelo
Trimis de ciucelo la 08 August 2007, ora 08:57
Am cunoscut destule persoane, care au facut sex total in tinerete si ajungand la senectute sunt senini si nu regreta nimic. Si stiti de ce? Fiindca sunt oameni de o inalta calitate spirituala!Apropo de modestie, BusoiuM, vrei sa impresionezi ca ai citit Biblia. Si eu am citit-o, dar nu ma laud cu asta, mai ales ca e scrisa de oameni, e scrisa demult si e depasita... Si apoi, de unde sa am garantia ca Maria Magdalena nu s-a mai atins de vreun barbat dupa ce a plans la picioarele lui Hristos? Si daca ti se pare sexul oral degradant e fiindca esti limitata spiritual. Cand faci dragoste trebuie sa o faci cu intraga fiinta si asta presupune in primul rand spirit.
 
ciucelo
Trimis de ciucelo la 08 August 2007, ora 09:00
Oricum, discutia a deviat de la subiect, iar articolul nu m-a convins nici pe departe ca sexul oral este nociv.
 
Trimis de la 17 August 2007, ora 03:06
eh..chiar ma asteptam la altceva cand am auzit de articolul asta. normal ca daca pui in gura tot ce este erect (sau nu) si are un scrot atasat exista riscul infectarii cu un numar generos de virusuri, in afirmatia asta nimic nu sfideaza logica.
iar intre "mai nociv decat fumatul" si continutul articolului, ma scuzati, dar nu vad cine stie ce legatura. poate doar faptul ca fumatorii si alcoolicii inclina spre cancer mai mult decat ceilalti. mda, what's new?..
cat despre faza cu pupatul copiilor, cred ca nu exista scuza mai penala si injositoare pentru "nu vreau" sau "sunt obtuz/a in gandire", in ceea ce priveste, normal, subiectul de fata.
cya
 
darksukkubus69
Trimis de darksukkubus69 la 17 August 2007, ora 22:59
BusoiuM, morala nu are ce cauta in pat! In pat ne satisfacem poftele! Iar oamenii cu gandire sanatoasa isi cultiva si rafineaza intr-adevar poftele! Poftele si satisfacerea lor sunt un dar al Domnului! Dar se pare ca cei ca tine nu vor intelege niciodata aceasta! Si inca ceva: eu nu simt deloc nevoia de a avea seninatatea unui copil, pt ca sunt o persoana adulta! Cat despre chestia cu femeile perfecte pe toate planurile, uite ca eu nu ma laud: eu sunt perfecta la capitolul " (super)tarfa in pat", apoi (la mare distanta) urmeaza doamna din societate si la urma gospodina din bucatarie! Cu adevarat diabolic, nu-i asa! Ha ha ha!
 
ciucelo
Trimis de ciucelo la 20 August 2007, ora 07:48
ata, gura nu este sterila, are mult mai multi virusi decat organele genitale...
dar nu voi insista cu prea multe detalii... nu are rost.
 
katjia
Trimis de katjia la 20 August 2007, ora 10:21
BusoiuM, nu e vorba de lauda (cred ca la mine te-ai referit), si nu am spus in nici un moment ca sunt perfecta e un deziderat (asa m-a invatat mama ca e bine sa faci in viata, sa fii bune la toate, sa nu o di in extreme). ma revoltam la cele spuse de pudibondele si pocaitele de pe aici - nu ma deranjeaza conceptia lor, ci doar felul de exprimare si preconceptiile si apelativele referitoare la noi celelalte "pacatoasele", care ne infectam copiii daca ii pupam. si stai linistit, Biblia am citit-o, dar nu m-am oprit la ea ca singura scriere religioasa, sunt multe alte culturi decat cea crestina, care "propavaduiesc" sexul ca exprimare spirituala, ca dovada de dragoste si il ridica la rang de arta sau chiar ritual. Asa ca voi repeta indemnul: Open yr Mind!
 
detyshor
Trimis de detyshor la 03 Septembrie 2007, ora 10:51
Toata admiratia pt tine katjia, esti femeie adevarata! Nu am fost pe faza la articolul asta, pacat...Oricum tre sa mai castige si avocatii, sa mai divorteze lumea! Daca ar fi armonie totala in lumea asta...poate ne-am plictisi rau de tot...:)))Si eu aveam prejudecatile lor cu ...ceva vreme in urma, dar mi-am dat seama ca nu am fi fost niciodata un cuplu adevarat si armonios fara satisfacere totala in pat. Si da, eu chiar ma excit cand fac sex oral, o fac in primul rand PENTRU MINE, sa-mi dovedesc ca sunt puternica si ca am aceasta putere si asupra lui...practic e in mainile mele...:)))
 
katjia
Trimis de katjia la 09 Septembrie 2007, ora 15:15
merci Denise, uite o persoana care intelege termenul de "putere" si "placere" in pat. preconceptii am avut si eu noroc ca m-a dus capul sa scap de ele :), mare noroc si cu parintii - care au fost foarte destupati la minte si nu mi-au zis niciodata ca m-a adus barza, ba din contra, mama stie destul de multe despre viata mea amoroasa si marele ei sfat a fost: "Sa fii buna in pat" - asta da educatie sexuala! Sunt ferm convinsa ca e cea mai buna modalitate de a educa copiii, doar cu o atitudine deschisa si cu informatii exacte poti sa-ti ferestii copiii de BTS-uri, sarcini nedorite sau frustrari, inhibitii...
 
Dumi_healthy
Trimis de Dumi_healthy la 29 Septembrie 2007, ora 23:20
Tot respectul pentru tine katjia , ai foarte mare dreptate !
 
mirunaracovita
Trimis de mirunaracovita la 20 Martie 2008, ora 22:27
as dori sa va spun doar un lucru fetelor .. multe dintre voi care va dati super femei de gen katjia s.a... sunteti atat de slabe de inger si usor de ranit incat probabil nu o data v`a trecut prin minte ideea de a innebuni atunci cand ati fost parasite. Pacat ca nu stiti sa va apreciati valoarea sufleteasca, valoarea morala ceea ce ramane dupa acele ore de placeri extraordinare dar parca ma scarbeste cu atat mai mult ce depravate puteti fi ..adevarate vampe. Ganditi`va ca barbatii va incearca din fire asta nu inseamna neaparat ca va apreciaza asa cum aveti voi impresia .. Dar cine se aseamana, se aduna iar daca nu, aveti voi grija sa ii stricati si pe altii .. nu degeaba vine momentul cand intrati in depresii( bine meritate, de altfel) sustin dreptul liber de exprimare al fiecarui individ dar voi deja stricati societatea. A, da o sa aud chestii ca s`ar fi petrecut sexul oral de cand lumea. Neinteresant
 
Miss_Naiba
Trimis de Miss_Naiba la 31 Iulie 2010, ora 14:49
ªi mã mai gândeam de ce e societatea aºa infectã. Pãi simplu. Fiindcã societatea stã pe întuneric, sub o paturã, ºi de aici ºi riscul infecþiei.
Nu, nu vã gândiþi cã insinuez cum cã toþi stãm cu o pãtura pe cap, ci parcã avem toþi un capac greoi plin de idei preconcepute, moravuri oarbe ºi mentalitãþi încuiate.

Am o întrebare pentru preasfintele utilizatoare care gãsesc scârboase sãruturile în afara gurii - metaforizãm sexul cu mâncatul (amândouã indispensabile, amândouã posibile creatoare de plãceri, amândouã pornite de la nevoi fiziologice). Dacã vã cumpãraþi o ciocolãþicã fiindcã vã place, rezultã cu necesitate cã sunteþi gurmande, ceea ce este un pãcat, ceea ce vã face pãcãtoase, nu? Fiindcã v-aþi abãtut de la ceea ce e strict necesar.
Dacã nu sunteþi suficient de isteþe sã pricepeþi ceea ce am transmis, atunci degeaba îmi mai citiþi restul postului.

Ne mai întrebãm de ce subiectele sexuale sunt încã un tabu în România. Pãi cu asemenea idei degradante, cine se mai mirã. Încã nu se deosebesc curvele-curve de femeile oneste care îºi cunosc organul, ºtiu ce plãceri decente îi pot oferi, ºi speculeazã acest lucru cu bãrbatul pe care-l iubesc, oferindu-i reciprocitate. Argumente sunt cu miile ºi probabil incomprehensibile pentru bãtutele în cap de aici.

Imoral este sã FACI SEX. Necesar, dar imoral. DRAGOSTE nu e niciodatã imoral sã faci. Dacã pentru persoana iubitã aþi fi în stare ºi sã-i strângeþi voma dacã nu se simte bine, sã o ºtergeþi la fund dacã nu se poate miºca, cu ce mai diferã sã îi oferiþi plãcere sãrutând-o în zona intimã? Cu ce e mai murdar acest tip de sex decât cel obiºnuit, sau Cu ce e aºa 'murdarã' zona intimã? Este ceva ce ne-a oferit DUMNEZEUL vostru, care cred ca tot el a lãsat ºi dragostea pe pãmânt. Confundaþi în mod prostesc frivolitatea cu voluptatea ºi cu lipsa de spiritualitate.

Nu ºtiu, mã simt ca ºi cum aº explica de ce se învârte roata în postul ãsta. Atâta timp cât nu înþelegi cã DRAGOSTEA nu e niciodata murdarã, ºi nu reuºiþi sã ieºiþi din turmã, nu veþi face decât s-o lãrgiþi. Eu sunt fericitã cã sunt dezinhibatã cu persoana pe care o IUBESC ºi cunosc conceptul de intimitate, precum ºi multe alte concepte care nu mã bagã în oalã cu persoane încuiate ºi 'virtuoase' în mod ipocrit.

Sã trãiþi ºi la mai mare!