Comentarii pe articolul "Anticonceptionale pentru barbati?!"
Trimis de la 09 Octombrie 2007, ora 00:32
99% din barbati fug de medic, dentist, cabinete medicale medicamente ... si bineinteles lesina cind vad singe. Ceilalti 1% sunt probabil majoritatea ipohondri si raman singurul segment sigur de piata pentru un astfel de produs.
Am exagerat voit in acest comentariu dar sunt convins ca remarca mea nu este departe de adevar. Sunt barbat si numai ideea de a plimba dupa mine "folia" cu pastile ma face parca sa vorbesc subtire si sa-mi doresc o posetuta. Lasind gluma la o parte, cred ca un asemenea produs nu va avea niciodata succes ... din mii de motive, unele enumerate si de catre ceilalti comentatori. Pe de alta parte apetitul femeilor pentru pastile, extracte, ceaiuri, tratamente si alte minuni ale farmaceuticii contemporane este dea dreptul socant pentru multi barbati. Prietenii stiu de ce. E adevarat ca uneori decizia "luarii" anticonceptionalelor se ia in cuplu, poate chiar sub presiunea barbatului, dar pe de alta parte cunosc enorm de multe femei fara un partener stabil care consuma zilnic produsele astea. Libere si nesilite de nimeni?! Inchei asadar cu eterna mirare masculina in fata necunoscutului reprezentat de femeie: "De ce doamnelor si domnisoarelor ??"
"multe femei fara un partener stabil care consuma zilnic produsele astea. Libere si nesilite de nimeni?! "De ce??"
Anticonceptionalele au si alt rol decat cel contraceptiv.
Trimis de atomei_adelina la 09 Octombrie 2007, ora 10:20
Ce faci,ma-da-line, reincepi eterna lupta dintre femei si barbati? Iar ne bagam la gramada unii pe altii pe criteriul strict sexual? Credeam ca tu te-ai dezis de ea....Sa-ti mai spun ca nu am luat in viata mea anticonceptionale cu scop protectiv,ci ca o singura data timp de trei luni in scop terapeutic? Eu chiar sunt impotriva oricaror medicamente si medicamentute.....Mi-am crescut copiii fara vaccinuri si antibiotice.....si stiu ca nu sunt singura....asa ca sa lasam de-o parte chestia cu femeile si barbatii la gramezi separate ca nu tine.....Cand ne vom privi fata catre fata ca oameni,efectiv ca oameni? ....O zi buna tuturor!
Trimis de scumpete1 la 09 Octombrie 2007, ora 11:20
Madalin vreau sa iti spun un singur lucru: sunt la ora actuala multi barbati care iau anticonceptionale si nu din alea cu hormoni masculini ci din cele de care luam noi. Ele se prescriu de medici in anumite afectiuni. Deci se poate...Nu neg insa faptul ca ai dreptate cand spui ca sunteti indiferenti si iresponsabili insa cunosc un numar de barbati care au vazut efectele pastilelor si ar fi dispusi sa se "sacrifice". Iar daca in general va dati "cocosi" care fac totul si sunt"smekeri" in realitate sunteti niste lasi si va speriati de o amarata de pastiluta ascunzandu-va dupa scuza: "Nu imi aduc aminte!". Nici noi nu ne aducem aminte. Si? Platiti voi pensie alimentara pentru puradeii turnati in toate partile? Ii duceti pe toti la scoala cu autobuzul(proprietate personala)? Asta presupunand ca ati avea bani pt. toate pensiile alimentare datorate si ca ati mai avea si urechi daca nu vi le-ar manca plozii. Noi nu putem avea decat un copil, doi, maxim trei pe an. voi puteti produce si 365 sau poate chiar mai multi. :-)) Cu respect: scumpete1
Trimis de mariagrigore la 09 Octombrie 2007, ora 17:25
Sunt de acord cu doamna "scumpete1", barbatii de multe ori dau vina pe femei doar ca sa nu observam noi ca se fofileaza. Un copil pana la urma e opera ambilor parteneri asa ca si raspunderea trebuie sa fie egala. Daca ar iesi pe piata astfel de pastile, prietenul meu ar fi abonat fara drept de apel, sa ne protejam frateste, sa facem pauze cu randul ca oricum nu e sanatos sa le iei nonstop. Si sa mai vada si ei cum este.
Trimis de la 10 Octombrie 2007, ora 08:43
PLOZI?PLOZI?....AH....va refereati la copii, doamna scumpete1.Daca este vorba sa privim lucrurile asa, desigur stiti ca pentru fiecare"plod" sau "progenitura" nedorita de tata sau de mama, exista cate o muiere fara cap care sau a uitat de sfaturile parintesti de a fi cu bagare de seama cand se daruieste unui barbat sau a fost totusi prea jucausa si mintea i-a fost undeva la 2 metri sub pamant. Si apoi urmeaza responsabilitatea amandorura privind metoda de contraceptie impotriva turnarii unor astfel de puradei. In cele din urma...le revine barbatilor responsabilitatea de a recunoaste progenitura, si intr-adevar aici pe buna dreptate sau nu, pot refuza acest lucru pentru ca vedeti dumneavoastra nu aveti idee cat de sirete si rele pot fi unele femei atunci cand isi doresc barbatul alteia. Cred ca pana la urma pentru majoritatea femeilor e mai mult o lupta intre femei si puterea lor de a fura sau nu barbatul alteia chiar si pentru o aventura, decat o lupta intre barbati si femei.
Trimis de la 10 Octombrie 2007, ora 09:04
...revenind la copii, asa cum exista tati care nu isi recunosc copii, asa exista mii de femei care isi abandoneaza copii prin spitale sau mai mult isi ucid pruncii...a...ma indoiesc ca un barbat ar face asa ceva. Sunt pline orfelinatele de copii care nu sunt doriti de tata si in cele de urma de mama. Deci incetati sa mai aruncati cu pietre in ei ca pana la urma nu suntem mai bune. Uitati ca Initial rolul femei era acela de a procrea.
Daca doamnelor va place sa primiti flori sau martisoare, sa vi se ofere locurile in mijloacele de transport, sa vi se care sacosele grele de cumparaturi de catre partener, sa lasati sarcinile grele in seama acestuia...adica sa vi se acorde acel respect care-l primiti doar pentru ca v-ati nascut femeie, atunci asumati-va acest rol si cu bune si cu rele.
Trimis de madalinabnc la 10 Octombrie 2007, ora 18:14
Doamna "magdalena_m", fara suparare ,dar nu sunt de acord cu dumneavoastra. Se pare ca va cam inselati in tot ce ati scris in aceste mesaje. Suntem femei si cred sincer ca meritam toata atentia parteneriilor nostrii, pe langa toate atentiile pe care le-ati spus mai devreme noi mai si spalam,facem curatenie, gatim,etc. Asa ca nu ar fii o tragedie sa vada si ei cum este sa iei o pastila. Poate asa nu o sa mai aibe "plozi" prin toate partile.
Trimis de scumpete1 la 10 Octombrie 2007, ora 20:21
Doamna magdalena_m cu respect pentru opiniile dvs. cuvintele "plod" si "puradel" nu le-am folosit ca o jignire pt copii (e nu au nici o vina pentru incapabilii si irationalii care ii aduc pe lume). La acest gen de persoane m-am referit cand am adus in discutie partenerii sexuali. CAT DESPRE FAPTUL CA SUNT FEMEI ILOGICE CARE PROCREEAZA FARA A SE GANDI LA CE VA URMA SUNT PERFECT DE ACORD CU DVS. Dar acestea fac parte exact din categoria mai sus mentionata la care m-am referit. Pastila minune (daca va exista este clar ca va fi luata de doua categorii de barbati : cei care vor sa o protejeze pe cea de langa ei ( pt. ca o iubeste si pentru ca vrea sa o protejeze) si cei care sunt fluturi de noapte si fie sunt totusi in mod absurd cat de cat rationali sau le este frica sa nu fie "prinsi" de femeile pe care le-ati adus in discutie.
Cat despre uciderea pruncilor am o singura intrebare: "Pe ce lume traiti stimata doamna de nu vedeti barbati omorandu-i?"
Trimis de la 10 Octombrie 2007, ora 21:11
Am sa incerc sa raspund pe rind la avalansa de mesaje.
cristina007lungu ... poate spre uimirea dumneavoastra sunt perfect de acord cu ce spuneti. Exista peste tot oameni deosebiti si printre femei si barbati. Pe de alta parte sociologia si alte stiinte exacte arata ca dincolo de aceste exceptii fie ca sunt femei sau barbati exista o constanta a fiecarui sex in parte. Cei mai multi barbati sunt misogini, iubesc fotbalul si berea, freaca asidu masina din parcare, nu gatesc, adorm dupa ce fac sex, uita capacul ridicat la wc sau stiu si eu ce alte lucruri mirifice mai fac. Eu personal detest fotbalul, nu-mi place sa beau alcool si urasc o gramada de alte lucruri din lista celebra de mai sus ... dar din fericire sunt doar o simpla exceptie :) Iar cind vine vorba de produse de tipul anticonceptionalelor va functiona legea cererii si ofertei. Daca ati fi obiective va veti da seama usor ca un produs ca cel expus in articol nu va avea cerere si succes. Pina si faptul ca momentan pe piata se gasesc anticonceptionale pentru femei reflecta acest lucru adica ca exista o cerere reala pentru un astfel de produs si consumatori - femeile. In mod contrar sunt convins ca ar fi aparut mai intai anticonceptionale pentru barbati daca barbati ar fi reprezentat un potential cumparator. Totul e economie si profit.
Trimis de la 10 Octombrie 2007, ora 21:16
domnisoarei mariagrigore nu pot sa-i spun decit ca-l compatimesc sincer pe prietenul dinsei care "ar fi abonat fara drept de apel" la anticonceptionale pentru barbati. Aceasta atitudine este una de proprietar de sclavi nu de partener. Indiferent ca este vorba de un barbat sau o femeie care pune astfel de conditii atitudinea dumneavoastra este la fel de primitiva ca a barbatului care va impune nu stiu ce decizie argumentind eventual cu pumnul din dotare...
Trimis de la 10 Octombrie 2007, ora 21:23
scumpete1 sunteti cit se poate de micsandra si vorbiti exact ca un barbat misogin :) Am sa incerc sa va ofer o imagine in oglinda a masculului care ar gindi exact ca dumneavoastra: "Toate femeile sunt curv.. Nu fac nimic toata ziua. Ne toaca banii ... nemultumite etc" adaugati dupa imaginatie alte detalii... Am constatat un aspect: de obicei femeile care urasc barbatii au in mod natural parte si vor gasi numai barbati care urasc femeile. In cele mai multe cupluri de acest tip va exista nemultumire si un razboi a carui finalitate este doar divortul sau moartea. Suna tragic dar din pacate acesta este destinul multor cupluri de misogini din zilele noastre. Si e pacat. Daca ati ajuns sa ginditi si sa vorbiti asa de partenerul dumneavoastra inseamna doar ca nu-l iubiti sau nu ati intilnit omul potrivit. Va sfatuiesc sa cautati un om care va trezi in dumneavoastra sentimente mai placute :)
Trimis de la 10 Octombrie 2007, ora 21:35
domnisoarei magdalena_m: Vreau sa remarc un lucru, parerea dumneavoastra este exceptia de la regula. Regula potrivit careia majoritatea celorlalte femei care au comentat aici pun la stilpil infamiei pe barbat. Probabil sunteti o femeie deosebita. Ma mai amuza un fapt ... scumpete1 foarte pornita impotriva barbatilor si a plozilor vreau sa-i povestesc urmatoarele: Intimplator am fost crescut de tatal meu, mama mea abandonindu-ma in copilarie. Mai tirziu tatal meu s-a recasatorit cu o alta femeie care s-a dovedit o adevarata mama. Asadar cind vine vorba de abandonat propriul copil conteaza omul mai putin sexul...
Trimis de atomei_adelina la 12 Octombrie 2007, ora 12:12
Aplauzeeee......aplauze.......se aud din culise glasuri cristaline de copii(sper ca nu ale celor care vroiau sa se nasca si nu aveau cum din cauza barbatilor care vor lua pilula)......aplauda-ti-l pe ma-da-lin, care a incheiat fulminant acest mult discutat subiect si care a invins cu o majoritate de puncte......la urmatorul scandenberg sa ma inviti si pe mine.....!O zi buna tuturor.........
Trimis de scumpete1 la 12 Octombrie 2007, ora 22:43
E cat se poate de clar: superficialitatea este la putere printre dvs. stimati "comentatori". Si daca nu stiti sa cititi printre randuri si sa interpretati corect ceea ce cititi, va sfatuiesc sa nu mai pierdeti timpul de pomana si sa faceti ceva constructiv (cititi povesti pentru copii-acolo totul e negru sau alb si, poate, in timp veti ajunge sa vedeti si nuantele de gri). Pentru cei care doresc sa ma critice va rog sa nu va zgarciti la jigniri (nu le voi citi). :-)
Trimis de scumpete1 la 12 Octombrie 2007, ora 23:01
P.S. Pentru ma-da-lin: mesajul de mai sus se referea in mod special la tine.Nu trata problema discutata ca pe o afacere (nu mai face trimitere la economie)pentru ca nu isi are rostul aici legea profitului (daca e sa o iei asa: prezervativele pentru cine au aparut pe piata? (ca nici la alea nu va vad stand la coada :-) ). Cat despre "misoginismul" meu sau "feminism" (hotarati-va ca nu va mai inteleg) nu pot decat sa zic: va inselati cu totii! :-)
Trimis de la 13 Octombrie 2007, ora 11:22
scumpete1 cred ca am plictisit deja lumea cu avalansa mea de comentarii dar ... nu pot pur si simplu sa rezist la comentariul dumneavoastra legat de prezervative. Am ris cu hohote. Nu sunt un Don Juan si sunt foarte selectiv in relatiile cu femeile ... totusi numarul prezervativelor cumparate de mine nu il pot estima si este probabil enorm. Pentru cei mai multi barbati prezervativul este un simbol al aventurii. Imi aduc aminte din liceu, pustani fiind, aproape toti colegii virgini sau nu :) aveau pe undeva un prezervativ pentru "orice eventualitate". Pentru multi dintre barbatii in devenire de atunci prezervativul era cumparat cu placere si cu inima ticaind. Voyorismul specific virstei ii facea pe multi sa le "uite" ca din intimplare aruncate prin camera ... noi motive de inpaunare si de accentuare printre prieteni a faptului ca "mane de acum is barbat si hehehe cite gagici am eu trebuie sa ai tot timpul unul la indemina". Asadar cind vorbim de un lucru care se cumpara si se vinde, totul este economie! In caz contrar ar fi pline magazinele cu irigatoarele bunicilor si ar lipsi cu desavirsire prezervativele si anticonceptionalele hehehe...
Am exagerat voit in acest comentariu dar sunt convins ca remarca mea nu este departe de adevar. Sunt barbat si numai ideea de a plimba dupa mine "folia" cu pastile ma face parca sa vorbesc subtire si sa-mi doresc o posetuta. Lasind gluma la o parte, cred ca un asemenea produs nu va avea niciodata succes ... din mii de motive, unele enumerate si de catre ceilalti comentatori. Pe de alta parte apetitul femeilor pentru pastile, extracte, ceaiuri, tratamente si alte minuni ale farmaceuticii contemporane este dea dreptul socant pentru multi barbati. Prietenii stiu de ce. E adevarat ca uneori decizia "luarii" anticonceptionalelor se ia in cuplu, poate chiar sub presiunea barbatului, dar pe de alta parte cunosc enorm de multe femei fara un partener stabil care consuma zilnic produsele astea. Libere si nesilite de nimeni?! Inchei asadar cu eterna mirare masculina in fata necunoscutului reprezentat de femeie: "De ce doamnelor si domnisoarelor ??"