de ce esti tentat sa inseli dupa ce te casatoresti?

Comentarii pe articolul "Forever love. Pana la primul amant"

lorean
Trimis de lorean la 05 Aprilie 2007, ora 08:53
e..ciudat..cum apar tentatii dupa ce te casatoresti...la putin timp.Ma intreb de ce se intampla astfel..si de ce nu ne putem abtine.Ceva se intampla si nu stim de ce..poate ptr ca cu timpul vraja dispare, apare obijnuinta si dragostea puternica de la inceput o lasam undeva in urma.....Fiecare partener are nevoie de foarta multa atentie,dar uneori uitam s-o mai acordam si poate in acel moment apare un ,,EL``sau o ,,EA`` care ne acapareaza toata atentia...se intampla fara sa realizam de fapt..ca ne e interzis acest lucru....Si se intampla inevitabilul...inselam...!In concluzie: trebuie sa fii foarte tare si sa nu te lasi ademenit de astfel de tentatii, dar suntem muritori si mai si gresim de foarte multe ori.Sper ca nu v-am plictisit cu teoriile mele...si va urez,,Sarbatori fericite''!
 
auris
Trimis de auris la 05 Aprilie 2007, ora 10:08
Daca esti tentat sa ai o aventura ,inseamna ca nu iubesti indeajuns ,ca nu pui mare pret pe iubire,ca cel de langa tine nu reprezinta tot ce iti doresti.Inseamna sa nu respecti nimic,nici pe tine insuti este o mare tradare
 
richie
Trimis de richie la 05 Aprilie 2007, ora 10:16
Dilema de a insela sau nu, nu are nicio legatura cu casatoria. Iar cu vraja...este adevarat. Dispare pentru ca asa este normal. Intrebarea este ce ramana in urma, dupa ce dispare acea vraja. Si numai dupa ce dispare vraja poti sa-ti cunosti partenerul cu adevarat. Atunci incepi sa-i vezi defectele. Daca il iubesti cu defecte cu tot, atunci poti vorbi despre o relatie puternica, bine cladita. Daca este vorba doar de atractie si nu sentimente adanci, atunci este "normal" ca dupa un timp sa-ti acapareze atentia altcineva. Problema cu inselatul apare cand relatia nu te implineste total. Cand sunt goluri pe care nu poti si nu stii cum se le umpli. In fine, eu nu cred ca toate astea au legatura cu a fi sau a nu fi casatorit. Poate "hartia" da o anumita siguranta, un sentiment da "proprietate" asupra celuilat...complet fals dupa parerea mea. Diferenta este procedura de separare intr-o casnicie si intr-o relatie.
 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 10:35
Eu nu cred ca inselatul e ceva premeditat, zici ca nu o faci samd, dar daca s intampla s iti gasesti un job unde acolo ai o colega/un coleg si descoperi ca pe langa k t intelegi bine cu respectivul/a sunteti si fff compatibili... si descoperi ca e mai potrivit decat "potrivitul"(aka sotia/sotul), si ajungi sa-ti para rau intr-un fel pt pasul deja facut, ca ai promis iubire eterna samd..si d fapt acum t indragostesti realmente, si in plus mai e si gandul ca e forbidden(interzis) si at parca esti mult mai tentat "s bagi mana in foc", ca un copil caruia i s spune "nu pune mana acolo t bate doamne-doamne" si el curios da tarcoale vre-o 3-4zile pe acolo, si cand nu e "justitiara" imediat pune mana...si vd ca nu il bate nimeni, are un sentiment d satisfactie (am f pacalit, dar totusi am incercat si a f extraordinar). Ideea e ca s poate intampla, indiferent cat d mult iubesti sau pe cine, sau ca iti ofera orice, intodeauna va exista cineva care poate mai mult, sau un bad boy care stie cum st ia DIFERIT si totusi mai atragator decat c ai deja...si vei fi tentat...si cu cat vei zice NU mai indrajit..cu atat iti vei dori sa fi zis DA.

 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 10:35
Eu nu cred ca inselatul e ceva premeditat, zici ca nu o faci samd, dar daca s intampla s iti gasesti un job unde acolo ai o colega/un coleg si descoperi ca pe langa k t intelegi bine cu respectivul/a sunteti si fff compatibili... si descoperi ca e mai potrivit decat "potrivitul"(aka sotia/sotul), si ajungi sa-ti para rau intr-un fel pt pasul deja facut, ca ai promis iubire eterna samd..si d fapt acum t indragostesti realmente, si in plus mai e si gandul ca e forbidden(interzis) si at parca esti mult mai tentat "s bagi mana in foc", ca un copil caruia i s spune "nu pune mana acolo t bate doamne-doamne" si el curios da tarcoale vre-o 3-4zile pe acolo, si cand nu e "justitiara" imediat pune mana...si vd ca nu il bate nimeni, are un sentiment d satisfactie (am f pacalit, dar totusi am incercat si a f extraordinar). Ideea e ca s poate intampla, indiferent cat d mult iubesti sau pe cine, sau ca iti ofera orice, intodeauna va exista cineva care poate mai mult, sau un bad boy care stie cum st ia DIFERIT si totusi mai atragator decat c ai deja...si vei fi tentat...si cu cat vei zice NU mai indrajit..cu atat iti vei dori sa fi zis DA.

 
dimarin
Trimis de dimarin la 05 Aprilie 2007, ora 10:43
sunt total de acord cu cele spuse de nyana
 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 12:03
mda, colega e mai potrivita decat "potrivita" de acasa pana dai de alta colega, si mai potrivita:D...oricum, "potriveala" asta dureaza pana intra ceva nou in peisaj....doar si cu nevasta ai fost potrivit, pana a aparut a doua ...."potrivita"....am ametit:)
 
nclau
Trimis de nclau la 05 Aprilie 2007, ora 12:39
eu cred ca daca vrei sa inseli o faci indiferent ca esti casatorit sau nu.
 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 12:42
Eu nu cred ca are legatura cu statutul de persoana casatorita. Si daca locuiesti f multi ani cu partenerul, dar fara acte, situatia e aceeasi. Problema este ca de obicei dupa casatorie incep sa apara si alte probleme care-ti poate afecta relatia: rata la apartam, rata la mobila, rata la masina, factura x......Te trezesti ca nu mai este totul ff roz si cam uiti de tine si de cat de important este partenerul. Risti sa ajungi la certuri dese si istovitoare si in acel moment nu mai esti sigur pe ce simti. Apar semne de intrebare, esti vulnerabila si daca mai ai si un coleg dragut si amabil pe a carui umar sa plangi si care-ti mai arata si pe fata ca este interesat de tine......s-ar putea sa faci ceea ce ai zis ca n-o sa faci niciodata. Aici intervine taria de caracter a fiecaruia de a spune nu si de a gandi la rece. Oricat de mult ti-ai iubi partenerul trebuie sa stii ca orice relatie are si probleme care te pot face vulnerabila si expusa. Aici intervine ratiunea si puterea de analiza si trebuie sa nu te imbeti cu apa rece spunandu-ti ca totul o sa fie o viata intreaga numai lapte si miere, ci trebuie sa te aduni, sa te scuturi, sa te intaresti si sa analizezi ce e mai important pentru tine. Aici intervine adevarata iubire. Daca si in momentele de criza ai taria de a realiza ca tot pe partenerul ales il iubesti mai mult si iti impui sa nu cedezi altor atractii intervenite in momentele sensibile, iti impui sa lupti pentru partener si pentru iubirea pentru el. Iubirea adevarata se vede atunci cand o relatie are probleme dar totusi rezista, nu doar atunci cand este totul bine, dar la primele hopuri cedezi in bratele altuia.
 
korinne
Trimis de korinne la 05 Aprilie 2007, ora 13:02
nyana are mare dreptate... si inseli pt k 'frutul' interzis e de fapt cel care ne atrage si care ni se pare k fiind cel mai gustos si mai bun... si k sa inseli nu trebuie neaparat sa fi casatorit. Acea hartie, in afara de obligatii si o anumita siguranta, uneori, nu aduce nimic si nu ne schimba prea mult.

 
angybr
Trimis de angybr la 05 Aprilie 2007, ora 13:56
sunt oameni car inseala oricum si indiferent daca au suficient sau daca le lipseste ceva. A avea o aventura este in pas cu moda, nu mai conteaza valorile morale,nu mai exista iubire in adevaratul sens al cuvantului.Mai sunt totusi si oameni care nu inseala, pentru ca nu pot, nu au curaj, poate pentru ca sunt prea visatori
 
CRIKY_NIC
Trimis de CRIKY_NIC la 05 Aprilie 2007, ora 14:10
Hmmm!?!Cred ca daca inseli nu este neaparat o dovada ca nu-l mai iubesti pe cel alaturi de care mergi pe drumul vietii.Eu cred ca sunt mai multe feluri de a iubi.Am citit undeva o zicala care spunea referitor la femei:"Femeia inseala doar pe cel pe care il iubeste...pe ceilalti ii paraseste pur si simplu...".Eu,sincer as prefera sa nu stiu niciodata daca ma va insela sotul.Ganditi-va daca el ar veni si mi-ar spune spasit adevarul(si oricum,...aratati-mi voi un barbat care recunoaste nesilit de nimeni...),iar eu il iert,pai nu i se suie la cap?Stie ca va fi iertat si a doua oara si tot asa...Anyway,eu zic ca totul e cu dus intors in problema asta.cate capete atatea idei...
 
cameea1980
Trimis de cameea1980 la 05 Aprilie 2007, ora 14:45
cand te loveste te loveste...nu prea poti sa alegi. Nu trebuie sa se ajunga la relatia fizica ca sa spui ca ai/ a inselat. Indragostitul mi se pare cea mai grava forma de a insela...iar asta nu se poate contola. Dupa o anumita perioada de convietuire si dupa toate problemele care apar....ai toate sansele sa fi lovit de cupidon si astfel sa inseli (sa te indragostesti)...pentru ca noul/noua nu vine la pachet cu toate problemele pe care le traiesti in cuplu....apare ca o evadare
 
lorylory
Trimis de lorylory la 05 Aprilie 2007, ora 15:13
nu ti se face niciodata pofta de un nou inceput ? nu ti se face niciodata pofta de tine, sa simti ca traiesti , ca vibrezi ... daca faci cuiva rau tradand si inseland acela esti tu ...dar iti lasi constiinta pentru mai tarziu iar in "acum" se transpune dorinta... dorinta de a flirta, de a cuceri, de a vana, de a te juca cu privirile...daca vrei este un joc al orgoliului . sa stii ca inca mai poti , sa stii ca inca esti hot ... mai ales daca ai avut una sau doua relatii stabile... apre intrebarea - cum o fi ... altfel??
 
lorylory
Trimis de lorylory la 05 Aprilie 2007, ora 15:15
o rectificare mica: poate parea lipsa de incredere in sine si instabilitate, dar de fapt deep down, adoram cu totii macar un flirt si felul cum te simti apoi .....
 
flor1
Trimis de flor1 la 05 Aprilie 2007, ora 16:34
nu exista nici un barbat kre sa nu insele.....Deci asa au fost facuti ei..sa nu se sature.....Dar ce sa facem?
stim chestiile astea si totusi avem nevoie de ei.....:)
 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 16:38
Eu cred ca exista barbati care n-au inselat! Nu stiu daca exista barbati care nu vor insela niciodata. Si nici ei nu stiu asta.......
 
angellia
Trimis de angellia la 05 Aprilie 2007, ora 18:41
Audrey, tu crezi ca ratele ii fac pe oameni sa insele?
Greutatile vietii cotidiene sa fie de vina?
Sincer, eu nu cred. Inselatul il ai in vene. Cind il respecti pe cel de linga tine chiar daca este cea mai urita sau mai proasta persoana care exista pe pamint nu poti face pasul. Eu pina la virsta mea si este destul de inaintata, nu am inselat niciodata si nici n-o s-o fac pentru ca nu-mi este in caracter. Pentru a insela trebuie sa nu ai singe in vene. Sa nu-mi spune-ti ca cineva care iubeste, in adevaratul sens, poate sa insele, n-o sa cred nici in o mie de ani.Am auzit si variante ca: "mi-am inselat sotia pentru a mentine casnicia", sau "mi-am luat amanta pentru a mentine flacara intre mine si sotia mea si consolida casnicia", sa fim seriosi. Se stie ca barbatii gindesc cu o anumita parte a corpului, ramine de vazut daca-i acceptam asa cum sint. Unii calca strimb des, altii putin, dar nu exista deloc. Si intr-adevar un barbat destept care tine la familie este acela care o face fara ca cea de linga el sau altcineva sa stie, sa simta sau sa auda. Este varianta cel mai putin dureroasa, caci de dus tot se vor duce macar o data in viata cu totii. Anturajul este unul din motive. Intotdeauna va exista un mar stricat in cos si dupa cum se stie acela le va strica pe toate.Ce le ramine de facut sotiilor? Nu stiu. Stiu doar ca eu nu asi putea ierta, nu asi putea trece peste de parca nimic nu s-a intimplat si sa continui linistita drumul alaturi de un astfel de barbat.
Fiorii de la inceput poti sa-i ai si dupa multi ani de casnicie daca stii sa-i stirnesti. Dar, din pacate exista si un dar, trebuie sa contribuie amindoi la asta. O idee venita de la unul din parteneri trebuie acceptata si de celalalt, altfel este in zadar. Noi femeile tremuie sa-i stirnim, din pacate noua ne revine si sarcina asta. Noi trebuie sa avem grija ca indiferent daca ne simtim bine sau nu, daca sintem obosite sau nu, daca avem chef sau nu, sa schimbam tot timpul cite ceva, la aspectul nostru, sa fim mereu ingrijite, sa provocam animalul si simtul de vinator din interiorul celui de linga noi si sa nu-i dam ragazul sau sansa de a se mai uita in alte curti.Din pacate si noi facem greseli. Dupa casatorie el si copii trec pe primul loc si uitam de noi,sau pur si simplu, consideram ca sint banalitati, ca altele sint prioritatile. Dar iata ca nu-i asa. Primordial este sa avem grija de noi, asta daca vrem sa-i avem linga noi fara a-i lega ca pe niste catelusi neascultatori ce fug dupa prima catea in calduri.
 
andacor
Trimis de andacor la 05 Aprilie 2007, ora 19:07
Eu l-am iubit cu toate defectele pe care le avea (si credeti-ma are destule).Si ce am castigat? Nimic,pentru ca neavand banii necesari sa-i platesc rata la casa,si pentru a-l tine acasa (ca nu munceste,nu-i place sa fie sluga nimanui,desi are 39 ani) a cautat alta cu bani.Si culmea badaranismului este ca imi povesteste tot ce discuta cu ea si-mi cere pareri despre ea.Iata ca pentru el banii conteaza mult mai mult decat o dragoste curata.El stie si chiar imi spune in fata ca eu am fost singura femeie din viata lui care l-a iubit cu tot sufletul...si ce folos? Cu ce ma incalzesc aceste cuvinte?Cu absolut nimic.Este constient ca o femeie care sa-l iubeasca asa cum l-am iubit eu,pe el si pe fiica lui din prima casatorie,nu va mai gasi niciodata.Si ce?Pentru el BANII sunt mai presus de orice.Probabil va ma gasi una,pe care nu va da doi bani,dar ii va manca si ei banii si cativa ani din viata.Va ajunge la varsta de 50-60 ani si va trai ca un sihastru.Probabil asa vede el viata...oricum nu este deloc afectat."N-am ce face" asta este vorba lui."N-am bani si trebuie sa-i fac rost de la alta.Banii trebuie sa circule din buzunarul ei in buzunarul meu".Intrebari???? Daca aveti...le puteti pune.
 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 19:55
Angellia, nu citi printre randuri ca n-o sa intelegi la ce m-am referit. Citeste tot si pe urma comenteaza. Normal ca rata la casa nu te face sa inseli, dar greutatile zilnice te pot face sa acorzi mai putina atentie tie, relatiei tale si lui, lucru care poate genera discutii si certuri dese, moment prielnic unei aventuri "linistitoare". Si daca doar visezi la colegul X este tot o forma de a insela. Tu n-ai vista niciodata la altcineva? Eu zic ca aici si in alte discutii m-am explicat foarte clar, daca nu......e doar parerea mea, nu tin sa conving pe nimeni cu nimic.
 
Trimis de la 05 Aprilie 2007, ora 20:00
Si sa stii ca nici eu nu l-am inselat niciodata, in sensul fizic ma refer, ca asa.....mai arunci cate-o privire peste urma, te mai atrage cate un corp zvelt, dar ratiunea isi spune cuvantul. In schimb recunosc ca nu stii niciodata ce-ti poate oferi viitorul si unde te va duce. As putea sa jur acum cu mana pe inima ca eu niciodata n-o sa calc stramb......daca totul o sa fie asa cum este acum. Dar o sa fie? Nu stiu, ramane de vazut, dar daca n-o sa fie......Vom vedea, eu nu ma pronunt asupra viitorului.
 
flacara
Trimis de flacara la 05 Aprilie 2007, ora 20:19
andacor, da-i papucii, scuza-ma dar e o "TIRFA" barbatul de care vorbesti; de astia sunt cit haul si paraul. Nu pierde timpul, vei regreta. Eu am pierdut cinci ani din viata cu un barbat asemanator. Multumesc lui Dumnezeu ca a plecat cu alta pentru a reveni la mine mai tirziu sa-mi propuna sa fiu din nou cu el, pina ce intoarce o suma mare imprumutata de la cealalta. Numai ca nu mai sunt eu asa naiva cum credea el. Nu cred persoanele ce spun ca pot sa ierte un barbat ce le-a inselat, cred ca iarta doar femeile ce au ce pierde inafara de barbat.Sper sa intelegi ce vreau sa spun. Eu am incercat sa-l iert dar mi-am dat seama la timp ca-i un munipalator. Am considerat la moment ca nu aveam ce pierde. Nu e usor sa uiti "calcatul strimb". In rest, cred ca daca te respecti ar trebui sa te elibrezi de aceasta povara. Lasa o noua raza de lumina sa intre in viata ta. La urma urmei "barbatii intretin femeile si nu invers". Lasa-l sa faca buzunarele alteia, nu e nevoie de lenesi si nerusinati la casa. Sper ca nu-s prea dura, iti doresc sa iai o decizie buna la timp, nu lasa sa-ti treaca anii. Curaj!!!!!!!
 
darksukkubus69
Trimis de darksukkubus69 la 06 Aprilie 2007, ora 02:09
Andacor, ce mai cauti langa unul ca asta?! Nu inteleg! Oare, rostul iubirii nu este sa ne faca fericite?! Atunci cand iubesti trebuie sa fii fericita, suferinta nu are ce cauta in viata unei femei, nu este ceva bun! Cand un barbat iti face rau , trebuie eliminat pur si simplu, altfel este ca si cum ai spune ca iubesti fumul de esapament, ce naiba! Daca are atatea defecte, nici nu merita sa fie iubit! Un barbat trebuie sa merite sa fie iubit! Vezi-ti de viata ta si da-i aluia un sut in fund! Paste fericit!
 
CSALEXIA
Trimis de CSALEXIA la 06 Aprilie 2007, ora 13:05
daca inseli ..nu inseamna ca nu iubesti persoana de langa tine...o poti iubi din tot sufletul ,sa fie lumina ochilor tai,dar sa iti mai doresti din cand in cand si altceva...stiu ca multi nu vor vedea bine afirmatiile mele..dar asta este viata.ea insasi este prea scurta si mult prea complicata ...nu cred ca nu v-ati gandit vreodata voi,femei maritate si barbati insurati...cam cum ar fi cu altcineva ..cam cum cam cum s-ar comporta alta /altul in pat ...sau oriunde..omul este o fiinta complicata ..stiti am remarcat ceva ...cand nu esti cas.,cand stai cu cineva fara acte ..parca nu iti vin ideei de asta ...cu inselatul ..stai in banca ta ...dar o data aparute actele....intrati in panica ..cum se poate asa ceva ..sa fiu proprietatea unuia...nu vreti parca sa va descatusati si sa redeveniti liberi? ...unii din prea multa iubire si din teama de a nu-l rani pe cel ales deja ..prefera sa duca o "viata dubla" ....daca ii pot spune asa ..nu te vei implica sentimental in nici o rel avuta in "timpul liber" asta o stii ..inima este prea mica pt doua iubiri ...ea ramane la ales ...dar cum mai spuneam viata este scurta fratilor ..asa ca fara regrete si fara lacrimi.....enjoy
 
flacara
Trimis de flacara la 06 Aprilie 2007, ora 16:24
Mesaj pentru SALEXIA. Scuza-ma, dar nu sunt de acord cu tine. "enjoy" atit cit ai pofta inainte de casatorie. Te casatoresti cu scopul de a construi ceva de lunga durata tocmai "pentruca viata e scurta" si nu pentru a umbla ca albina din floare in floare dupa miere. Viata in cuplu poate fi uneori amara ca fierea, alteori dulce ca mierea. Nu cred ca inselatul e o solutie pentru a indulci viata in cuplu. CASATORIA E RESPONSABILITATE ASUMATA!!! Nu esti capabil(a) sa te angajezi, vezi-ti de treaba pina inveti sa fii constiincios. PASTE FERiCIT ALATURI DE CEI DRAGI!
 
adriadri
Trimis de adriadri la 06 Aprilie 2007, ora 19:41
sunt de acord cu tine flacara
 
eirene21
Trimis de eirene21 la 07 Aprilie 2007, ora 09:18
ASCULTATI FRAZA ASTA:"cAND UN SARUT NU ITI MAI SPUNE NIMIC, ATUNCI ESTE TIMPUL SA TE GANDESTI LA TINE"....EU ASTA FAC,MA GANDESC LA MINE....SI AM PE CINEVA DE PATRU ANI, DAR...IUBESC UN ALTUL...ASTA ESTE
 
Trimis de la 07 Aprilie 2007, ora 09:28
si eu sunt de acord cu FLACARA, si cei/cele care sustin parerea ei si totodata a lui ANDRY care pentru a ii mentine si intarii parerea ei voi cita ceea ce a spus: "Aici intervine ratiunea si puterea de analiza si trebuie sa nu te imbeti cu apa rece spunandu-ti ca totul o sa fie o viata intreaga numai lapte si miere, ci trebuie sa te aduni, sa te scuturi, sa te intaresti si sa analizezi ce e mai important pentru tine. Aici intervine adevarata iubire. Daca si in momentele de criza ai taria de a realiza ca tot pe partenerul ales il iubesti mai mult si iti impui sa nu cedezi altor atractii intervenite in momentele sensibile, iti impui sa lupti pentru partener si pentru iubirea pentru el. Iubirea adevarata se vede atunci cand o relatie are probleme dar totusi rezista, nu doar atunci cand este totul bine, dar la primele hopuri cedezi in bratele altuia." ... asta este esentialul sa stii sa lupti pentru relatia ta, sa nu cedezi usor .
Toate cele bune!
 
CC
Trimis de CC la 07 Aprilie 2007, ora 10:11
Draga andacor... prima intrebare care imi vine in gand este... de ce ai suportat atat. Stii ca spunandu-ti toate astea o face pt ca nu te mai respecta (si fara sa fiu dura nu stiu daca te-a respectat vreodata). Oricum, barbatii merg pana acolo unde ii lasi. Unii dintre ei nu cunosc termenul "este de ajuns". Nu il lasa sa te calce in picioare. esti femeie. Trebuie sa ai si tu mandria ta si mai presus de toate trebuie sa gasesti in tine puterea de a spune "stop". Daca relatia ta cu acest barbat va continua cum iti imaginezi ca veti fi peste ani? Hai fii sincera... in viata ca si in afaceri ca sa reusesti iti trebuie un partener bun. Stiu ca este foarte usor sa vorbesti din afara dar de multe ori doar cei din afara privesc obiectiv lucrurile. Eu din fericire n-am avut niciodata parte de asa ceva, poate si pt ca astept ca partenerul meu sa fie cel putin la fel de "bataios" ca si mine. Iti doresc multa bafta si sa iei decizia potrivita... (asta in cazul in care crezi ca e cazul sa o iei). Sarbatori Fericite!
 
Trimis de la 07 Aprilie 2007, ora 14:25
Multumesc Lioness! Va urez multa pace in viata voastra si fie ca lumina sfanta a Invierii sa va indrume pasii catre calea cea buna si sa va deschida mintea pentru a lua cele mai bune decizii! Sarbatori fericite tuturor si multa liniste in sufletele voastre!
 
Trimis de la 07 Aprilie 2007, ora 22:08
Andry nu trebuie sa imi multumesti, apreciez ca gandesti asa cum trebuie pentru a stii sa mentii o relatie serioasa,se pare ca stii sa lupti pentru iubirea ta si meriti toata aprecierea, BRAVO!!

...Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii Domnului sa va aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, dragoste si speranta. Invierea Domnului sa aduca in sufletele noastre bucurii, sa ne faca sa fim mai intelepti, mai buni si sa aducem la randul nostru bucurii in sufletele altora!
Pasti Fericit tuturor!
 
malamuher
Trimis de malamuher la 08 Aprilie 2007, ora 09:04
Sunt de acord cu Audry. Perfect de acord.
 
Trimis de la 08 Aprilie 2007, ora 15:44
cineva care stie sa pretuiasca o relatie, sa o pastreze si mai ales o familie este firesc sa fie de acceasi parere cu Andry :)
 
eirene21
Trimis de eirene21 la 09 Aprilie 2007, ora 22:07
Eu sunt cu el de 4 ani.A fsot un vis, toate bune si frumoase...bani, distractie, dragoste, pasiune...dar unde au disparut, unde s-au dus.
A uitat sa ma iubeasca, sa ma tina in brate, sa ma sarute cu aceeasi pasiune...pe el nu il intereseaza ca atentia, oricat de mica ar fi ea e importanta...atunci cand ai nevoie.Ce sa mai zic ca nici viata noastra intima nu este extraordinara...pentru ca asa cum a uitat sa imi vorbeasca...a uitat si cum sa ma faca sa ma simt.Pentru el este de ajuns ca sunt acolo si ca este sigur ca nu se poate intampla nimic si ca nu as pleca niciodata si nu isi da interesul sa mai aprinda flacara...Intr-o relatie nu este totul roz.Da ii dau dreptate celei care a spus ca intervin cheltuieli lunare, unele mai mari, altele mai mici, dar dragostea nu trece numai prin stomac si nu se intretine cu bani...ci cu sentimente...si credeti-ma ca voi daca ajungeti sa nu mai simtiti e urat si nu o sa rezistati.Eu am 21 de ani si nu cred ca este normal sa am o viata de genul asta.O relatie numai pentru faptul ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si mai rau o viata intima nemultumitoare...

 
bruneta20
Trimis de bruneta20 la 10 Aprilie 2007, ora 11:50
pt CRIKY_NIC unde ai gasit tu proverbul ala, ca vreau sa citesc si eu cine la scris ca sigur era un barbat, si de ce se face atata diferenta intre barbat si femeie OMG suntem egali ne diferentiaza anumite organe
 
Trimis de la 10 Aprilie 2007, ora 13:07
Eirene, daca la 21 de ani o viata intima nemultumitoare.......e grav! Cred ca ar trebui sa discuti cu el si sa-i zici ce si cum ti-ar place. Asta daca nu cumva nu-ti place ca se intampla prea rar.....ca atunci m-as intreba daca nu cumva se intampla mai des prin alta parte. El cati ani are? Poate nu prea stie....Discutati, mai fetelor, ca noua ne place sa ne spuna femeia ce sa facem. Cand fac sex ma excit si mai tare daca ea imi spune ce-i place si cum sa fac si daca se vede ca fac bine....deja ma simt mult mai bun:))). Poti sa comunici in timpul partidei, daca in rest nu merge. Si-ti zic eu ca o sa-i placa si mai mult daca se citeste pe chipul tau ca-ti place, trebuie doar sa-i arati ce-ti place!
 
Trimis de la 10 Aprilie 2007, ora 18:07
Audry,cati ani ai? Esti o persoana foarte rationala
in tot ceea ce postezi. Personal,citesc cu multa placere randurile scrise de tine.Pace tuturor!
 
Trimis de la 10 Aprilie 2007, ora 19:07
Eirene, daca la 21 d ani ai o viata intima "nemultumitoare", eu personal consider ca e vina ta, si daca el nu e in stare s t faca s t simti bine, femeie, sa ii pese d tine samd tu esti singura vinovata pt ca accepti astfel d situatie. E balta plina d peste..si c dak ai 4ani cu el?poti s ai 4luni cu altcineva si s fii fericita, mi s pare un cliseu comunist mai exact s stai cu cineva doar pt ca e primul, sau te-a ajutat s treci peste situatii grele, ar trebui sa ii multumesti pt timpul petrecut impreuna si sa cauti in alta parte. Si eu t contrazic, intr-o relatie e totul roz daca chiar vrei ;), Crstn, nu toate femeile comunica, ma bucur ca nu ma numar printre ele :), si eu vreau s stiu c simte, si sa imi vbasca in timpul actului si ador asta, sunt afective person, si nu as putea s stau langa o "stanca"( un tip care nu comunica nu vbste, doar s aiba el orgasm si eu sa ma uit la tv), sunt egoista pt ca vreau sa simt si eu, si nu o s fac p placul cuiva daca nu e in interesul meu mai intai :)..

 
lorean
Trimis de lorean la 11 Aprilie 2007, ora 08:35
Ma bucur ca sunt atatea pareri despre tentatiile de dupa casatorie......Aici fiecare si-a spus parerea pe masura experientelor pe care le-au trait....dar viata e foarte imprevizibila....niciodata nu se stie ce te poate astepta, peste un an, doi..tu care erai super fidela si foarte rationala....inseli..DE CE?E greu sa raspund la aceasta intrebare....Dar va las pe voi sa va expuneti parerile pro sau contra.Multa stabilitate in relatiile sentimentale..va doresc!
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 09:22
Multumesc Amrita! Am 27 de ani, dar cateodata mi se pare ca sunt persoane de 40-50 de ani care n-au patit cate am patit eu. Nevoia te poate invata multe, trebuie doar sa fii receptiv si sa vrei sa inveti. Oricum, eu cred ca mai am multe de invatat! Multumesc inca o data si iti doresc numai bine!
 
eirene21
Trimis de eirene21 la 11 Aprilie 2007, ora 14:53
crstncryss; Am vrobit cu el, a fost ok o perioada si acum a inceput sa fie la fel.Si cat despre comunicarea din timpul partidei de sex nu exista....nu vorbeste el de fel d-apai in timp ce facem dragoste...
 
eirene21
Trimis de eirene21 la 11 Aprilie 2007, ora 14:54
Apropo, are 27 de ani, deci cred ca stie foarte bine ce face....
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 15:04
daca nu este comunicare este trist :( comunicarea este atat de importanta in viata,..dar intr-o relatie este mai mult decat esentiala...
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 15:43
Scuze ca intervin dar, draga Eirene21, nu cred ca sfatul lui csrtncryss se referea exact la vorbitul din timpul partidei de dragoste, ci la comunicare. Puteti sa comunicati si fara vorbe. Important este sa fie fiecare atent la ce-i provoaca placere celuilalt si sa continue. Poti sa gasesti o alta modalitate de a-i arata atunci ce-ti place astfel incat el sa persevereze. Nu pot sa cred ca pentru el nu este importanta satisfactia ta sexuala (doar te iubeste, nu?), cred doar ca el are impresia ca ceea ce face este suficient de bine, iar tu trebuie sa-i arati ca nu e asa. O intrebare, daca nu sunt deplasata, tu stii ce vrei? Tu te cunosti pe tine suficient de bine ca sa-ti dai seama ce vrei de la el? Daca da, sigur exista o modalitate sa-i arati si lui asta. E doar parerea mea, sunt departe de a fi vreo experta, dar intotdeauna am crezut ca aspectul sexual al unei relatii este extrem de important si deficientele majore ale unei vieti sexuale pot distruge mai devreme sau mai tarziu o relatie. Nu cred ca poti rezista o perioada indelungata alaturi de un barbat care nu te satisface, in schimb o intelegere deplina dpdv sexual poate compensa multe alte neajunsuri ale unei relatii. Daca dragostea voastra este destul de importanta pentru amandoi, trebuie sa va completati si sa va modelati unul dupa altul astfel incat sa fiti amandoi multumiti. Daca tu chiar nu gasesti nici o vartianta sa-i explici ceea ce simti (desi ma indoiesc), scrie-i! Pune mana pe un pix, ia-ti inima in dinti si incearca sa asterni pe hartie cat mai clar ceea ce iti doresti sa faca el si care sunt asteptarile tale in ceea ce-l priveste. Daca te iubeste, va tine cont de asta. Numai bine si.....multe nopti extenuante si pline de iubire impartasita!!!!!
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 15:48
Inca o data scuze, acum am vazut mesajul tau anterior. Eirene21, nu conteaza ca are 27 de ani, conteaza experienta lui de pana acum. Nu vreau sa-l contrazic pe csrtncryss, dar nu varsta e cea mai importanta. Experienta (care de altfel se dobandeste in timp), comunicarea si implicarea fiecaruia sunt cele mai importante. E doar parerea mea.
 
elai
Trimis de elai la 11 Aprilie 2007, ora 16:57
draga crstncryss ,
nu te supara ca te deranjez..daca ai timp spune-nr si noua de ce simt nvoia barbatii sa spun la 10 femei ca le iubeste ?oare dimineata barbatii se scoala cu indul ,, pe cine mai insel azi?'' ce inseamna un astfel de comportament?e ceva fara de care nu se poate trai in lumea masculina sau e boala?
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 19:21
elai.....nu compara barbatii intre ei, ca nici voua nu va place sa fiti comparate. eu in toata viata mea am zis te iubesc la doua femei, dintre care una este acum sotia mea, iar cealalta.....m-a inselat ea pe mine, dar asta a fost acum multi ani. Iar de inselat.....pt spune ca sunt printre putinii prosti care nu pot sa insele. Nu pot. Nu merge, "El" nu ma asculta......daca intelegi la ce ma refer. Eu cand iubesc, si acum iubesc, nu pot sa fiu cu alta, ca o compar cu cea pe care o iubesc si ......cealalta intotdeauna este in dezavantaj. Sunt multi barbati fideli, trebuie doar sa gasesti si tu unul. Fiecare barbat se gandeste la altceva cand se trezeste dimineata.....
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 20:00
AUDRY ai ceva cu mine? vad ca peste tot ma contrazici si incerci sa arati ca spun numai prostii. Ba conteaza ca are 27 de ani, ca sigur nu-i virgin la vartsa asta, a invatat si el ceva pana acum, doar ca voi sunteti atat de diferite.....ce-i place uneia nu suporta alta. Cre'ca-i zapacit saracu baiat, nu mai stie ce sa faca, ca pe voi nu va excita pe toate acelasi lucru. Dar de stiut....stie el, doar ca ea tre sa-i arate ce-i place ei. Cum adica irene nu merge comunicarea din timpul partidei? Pai daca el face ceva ce tie nu-ti place, o sa se vada pe fata ta, in schimb cand face ceva ce-ti place.....fa in asa fel incat chipul tau, respiratia ta, corpul tau....totul sa-i arate ca face bine, si el o sa faca in continuare, SAU SPUNE-I PUR SI SIMPLU "ASA E BINE, FA IN CONTINUARE ASA....." Exista comunicare si in timpul partidei, arata-i ce-ti place!!!!!
 
Trimis de la 11 Aprilie 2007, ora 21:59
"da...da....da....mai in stanga :p....asa...mai adanc...asa...da...da...DAAAAA" :p .. voiam s fiu putin rautacioasa... si asa nu stiu ei f bine c si cum s faca..makr s facem noi pe "ghidul turistic" :P
 
elai
Trimis de elai la 12 Aprilie 2007, ora 09:33
draga crstncryss,
pai nu inteleg ..ca sunt batuta-n cap..cum iubesti tu pe sotia ta daca te consideri prost ca nu poti insela?eu te consideram destept ca nu poti asta...te mai necajesc putin cu intrebati...de ce bunul simt al unei femei pur si simplu nu se vede, de ce aleg sa minta o femeie in loc sa spuna clar cum stau lucrurie intre ei..de ce respectul este ceva din ce in ce mai ignorat..de ce se complac in situatii pe care le tolereaza ..ajungind la batrinete sa se intrebe de fapt de ce am ajuns cum am ajuns..cum ginditi voi de fapt ?cum simtiti?ce va stimuleaza sa nu inselati , sa raspundeti bunului simt cu bun simt..?de e iubiti femei care tipa la voi in timp ce decenta si logica e considerata prostie?
 
Trimis de la 12 Aprilie 2007, ora 10:42
Si femeile se gandesc la altceva cand se trezesc dimineata,crstncryss! Elai are dreptate!Cum te poti considera prost ca nu-ti inseli sotia.In aceste conditii,uite,si sotul meu doreste sa ti se alature.Pai haideti sa ne inselam reciproc,ce-ar mai iesi???Nu ne mai casatorim,procreem,NOI FEMEILE,daca dorim in concluzie nu mai suntem unul luat cate doi,ci DOI.
Gandim si facem individual ceva,ne gandim numai la binele nostru,nu
si la al lui,etc.VOI INSELATI FEMEIA!!!DE CE!!!
PUTINE FEMEI SI-AU INSELAT
SOTII.FEMEIA SE GANDESTE LA COPII,LA ZIUA DE MAINE,
MERGE LA SERVICIU IAR CAND SE INTOARCE MUNCESTE
PENTRU COPII,CASA SI SOT.
Din fericire nu este cazul meu.Ce face barbatul
in tot acest timp?SE TREZESTE GANDINDU-SE LA CE
OCAZIE DE A INSELA VA MAI AVEA? Atunci eu am un sot ideal! Dar as dori sa aud comentariile tale.Doar esti barbat.Noi,femeile, suntem...cum??? Diferite.
Dar voi sunteti clonati???
Este normal sa fii diferita ca persoana. Pentru asta exista si mai multe clase sociale.Nu???
Servus tuturor! Audry pupici.
 
Trimis de la 12 Aprilie 2007, ora 11:29
valeleu, ce-am starnit......NU MA CONSIDER PROST, e doar o forma de a spune, si-atat. Daca ma consideram prost nu va mai spuneam si voua asta :P Toti colegii mei ma considera prost din cauza asta, dar eu nu sunt de aceeasi parere ptr ca din "prostia" mea am reusit sa o recastig pe mevastamea. E doar o forma de a spune, nu cred asta. Eu cred ca stati voi prea mult pe ganduri si va faceti griji inutile, dar lasati-o mai moale, o sa va bateti capu daca o sa fie cazu. barbatii nu prea inseala ca le-a venit lor chefu de inselat si-si cauta vreo prada. Sunt anumite circumstante care-l determina si astea depind de fiecare barbat si de fiecare casnicie in parte. Unii inseala ca nu mai au parte de sex destul acasa (cel mai des, am vazut eu pe la colegii mei), unii inseala ptr ca vreo tantita le-a starnit interesul si don'soara le flutura zilnic cateun decolteu generos prin fata pana ei nu mai gandesc cu creierul. altii inseala ca nu li-i lor firea sa reziste prea multi ani cu aceeasi partenera de dormitor, mai schimba si ei meniu.......sunt multe tipuri de barbati, casnicii care se confrunta cu diferite probleme, educatii diferite......nu e o regula. iar eu oricum nu prea ma pricep sa filozofez, dau si eu cate-un sfat, asa, dar nu stiu cat va puteti baza pe ce spun eu. eu nu am inselat-o cat am fost despartiti ca ma tot gandeam la ea si n-am putut, ca de vrut.....am vrut, si inca cum. dar...n-a mers, tot la ea ma gandeam, am zis ca ma drogat:) iar pana sa avem probleme n-am inselat-o ptr ca-mi dadea tot ce vroiam eu in pat si cat de des vroiam si mai des de atat. Eram pe deplin satisfacut:))), n-am avut motiv. barbatii sunt disperati dupa sex, ii duci cu sexu cum duci un caine cu zaharelu. IOar la munca noi suntem mai multi barbati, deci n-aveam dupa cine sa-mi clatesc ochii. Asa a fost sa fie. Nu mi-am propus in mod deosebit sa n-o insel si vaveleu ce m-am chinuit sa ma abtin. Nu. N-am avut ocazia si n-am avut nevoie. Chiar daca-mi dadeai vreo pamela Anderson, nu aveam chef ca eram satul de acasa. Nu ma trezesc dimineata cu vreun gand ascuns s-o insel, nu stau toata ziua cu gandu cum sa i-o mai trag lu vreo una, nu-mi propun sa cuceresc cine stie ce tipesa tinerica noua.....nu, atata timp cat am acasa tot ce vreau si cand vreau si ne intelegem si ea nu se duce pe la alti......e binea asa, si-atat. Nu sunt absurd, imi dau seama ca nici ea n-are cum sa stea la dispozitia mea 24 din 24, n-are cum sa aiba chef tot timpu, ca nici eu n-am, dar pe total sunmt multumit, asa ca las lucrurile sa vina de la sine. asa sunt eu, asa am fost crescut. Nu stiu altii cum sunt.
 
elai
Trimis de elai la 12 Aprilie 2007, ora 11:56
dar voi doar sex faceti..?in asta sta intelegerea in casnicie..sau ma rog intre doi oameni?pe linga asta nu mai e nimic?te-am mai intrebat si altele!daca nu ai timp sa ne raspunzi roaga-i pe colegii tai care isi inseala sotiile sa ne scrie caci e interesant!
 
Trimis de la 12 Aprilie 2007, ora 15:35
nu facem doar sex, facem multe impreuna. nu ti-am raspuns la celelalte intrebari pentru ca nu sunt intrebari, ci sunt niste acuzatii. daca nu-ti convin raspunsurile mele n-ai decat sa cauti altele in alta parte. eu asa gandesc. si nu stiu cat sex faci tu de esti asa pornita, da-ti zic eu ca pentru un barbat ca sa mearga bine casnicia, tre sa aiba parte de mult sex. asa devine el mai iertator, mai bland si mai intelegator. ca tie nu-ti convine ca asta tre sa faci ca sa fie bine.....treaba ta, ti se pare un efort prea mare, dar barbatului ii place sa se stie dorit. stii sa-i arati ca-l doresti? s-ar parea ca nu, asa ca de-aia nu-ti mai raspund la restul intrebarilor,. alea-s intrebari pe care sa i le adresezi lui, ca eu stiu sa-i arat cui vreau eu ce inseamna bun simt sau respect, nu trebuie sa ma acuzi tu de contrariu, dar nu ma pot abtine sa nu ma intreb de ce tocmai femeile mai putin deschise la minte si mai putin lipsite de prejudecati se plang ca sunt inselate. vrei sa vaca barbatul ce vrei tu, dar tu faci ce vrea el? un barbat pe deplin satisfacut in dormitor uita ca-i mancarea arsa, uita ca nu-i curat, uita sa mai alerge dupa altele, dar isi aminteste sa-i cumpere ei flori sau sa faca ce vrea ea. asta functioneaza la mine, nu stiu la altii cum e, n-ai decat sa-i intrebi pe altii daca nu esti multumita de raspuns.
 
elai
Trimis de elai la 12 Aprilie 2007, ora 18:10
nu ...am atins pe undeva corzi sensibile..dar multumesc pentru raspunsuri pentru ca e ceva sa ti se raspunda..cineva isi rupe din timp si-ti scrie..dar parca sunteti un tata batrin...nu va suparati pe mine..eu sunt cam trista..am pus intrebarile in principiu..si niciodata nu mi-a trecut prin cap sa pretind cuiva ,,sa faca ce vreau eu''asa se pune problema?incerc sa gasesc raspuns pentru anumite comportamente masculine pe care eu nu stiu unde sa le pun..la psihologic sau la patologic..nu ma refer la dumnevoastra in nici un caz..nu va acuz de nimic..din contra incerc sa discut obiectiv cu cineva..dar chiar intreb si pe altii..v-am si rugat ..poate scrie unul din acei care-si inseala sotia..erau intrebari retorice!

 
Trimis de la 12 Aprilie 2007, ora 18:20
n-ai atins corzi sensibile, ca eu discut cat se poate de deschis despre tot, nu-s nici pudic, nici rusinos, nici inchis, dar daca eu iti raspund nu inseamna ca si El ti-ar fi dat acelasi raspuns. daca esti cu adevarat interesata, intreaba-l pe el, discuta deschis cu el, orice ti-ar spune altii nu se compara cu ce ti-ar spune el, nu sunt 2 pers care sa gandeasca si sa se comporte la fel pe lume.....
 
Trimis de la 13 Aprilie 2007, ora 09:51
crstncryss,tu ai dreptate,
pana la un punct,cand afirmi ca intr-o relatie conteaza intelegerea, educatia,etc.De asemenea ai dreptate si cand vorbesti de tot felul de d-re,decoltee provocatoare
s.a.m.d.Insa,scuza-ma daca
gresesc,mintea ta este numai la...sex?Ti-am spus
ca si eu sunt casatorita deci stiu ce inseamna love-ul impreuna cu sotul meu.Dar exista niste diferente intre dragoste si sex.A fost,probabil,o exprimare gresita a ta. Sau nu?Si daca,totusi, exista doua persoane care sa gandeasca si sa se comporte la fel??? Din punct de vedere stiintific
in unele tari a inceput mirajul clonarii umane.
Elai,felicitari! O zi buna
tuturor!Servus
 
Trimis de la 13 Aprilie 2007, ora 10:30
daca si noi am sta cu ochii la pantalonii barbatului...:))
Scuze pentru eventualele greseli gramaticale
 
eirene21
Trimis de eirene21 la 13 Aprilie 2007, ora 10:53
O chestie importanta la mine este si aptul ca am ajuns intr-un punct in care nu mai stiu ce vreau si nu stiu incotro sa o iau si ce sa fac.Nu tine numai de viata sexuala, tine si de multe alte lucruri.Cum am spus si mai sus in primele mesaje....
Alta problema ar fi ca am cunoscut diferenta si nu stiu acum daca el mai este ce-mi doresc, intelegeti?...eu manata de propria mea durere si nesiguranta am calcat stramb, un lucru care ma gandeam ca niciodata nu am sa fiu in stare sa-l fac...ma doare pentru el chestia asta si ma bucur pentru mine ca am inceput din nou sa simt dupa o perioada foarte lunga in care uitasem cum este sa mai fii vie.Eu si cu prietenul meu ne-am pierdut...undeva in mijlocul relatiei.Stiu ca sunt vinovata pentru ce am facut, dar aveam nevoie de asta, aveam nevoie de acea persoana si am nevoie si acum.Au fost luni intregi in care nu ne-am vorbit pentru ca eu am vrut sa uit sa merg mai departe si sa refac ce am stricat,dar nu-l pot uita...
Mama, care este si confidenta mea mi-a spus ca eu nu-l mai iubesc pe prietenul meu din moment ce eu am fost capabila sa ma culc cu un altul...iar eu am o teorie..."Daca un sarut ajunge sa nu mai insemne nimic, atunci este timpul sa te gandesti la tine".Puteti sa ma judecati, stiu ca nu fac bine ceea ce fac, dar inca nu am puterea sa decid...si oricum nu as stii ce decizie sa iau pentru ca inca nu stiu incotro vreau sa merg si pe cine sa am alaturi...
 
Trimis de la 13 Aprilie 2007, ora 12:40
Cred ca mama ta este o femeie foarte inteleapta, Eirene21. O fmeie care iubeste cu adevarat nu ajunge in alt pat, cel mult se uita, doreste, viseaza, dar nu ajunge pana la fapte atat de profunde. Dar trebuie sa recunosc ca mi se pare oarecum normal ca ti-a placut mnai mult cu celalalt, ptr ca a fost doar in faza de inceput, atunci cand si tu si el v-ati straduit foarte mult sa fiti pe placul celuilalt. La inceput nu era foarte bine si cu prietenul ta? De unde stii ca mai tarziu nu o sa fie la fel si cu cel de-al doilea? Eu zic sa te ghidezi dupa ce-ti dicteaza inima, nu sa-l alegi pe cel care te satisface mai bine, ptr ca aspectul acesta merge perfectat, in schimb sentimentele nu. Inimii nu poti sa-i dictezi, dar poti sa-l inveti pe cel de langa tine cum sa fie pe gustul tau in dormitor si in viata de zi cu zi. Daca relatia cu prietenul tau deja nu te mai multumeste, discuta cu el. El ce parere are, este multumit? Cred ca ti-ar trebui o perioada de distanta fata de amandoi ca sa realizezi ce simti si cu cine vrei sa fii, dar incearca sa fii sincera si cu prietenul tau. El merita sa stie care sunt indoielile tale in ceea ce-l priveste si daca te iubeste o sa se chinuie sa-ti recastige inima, o sa se zbata pentru tine pana cand o sa ajungi sa simti ce ai simtit la inceput pentru el, daca se mai poate.....Dar discuta si cu el, chiar daca este mai inchis din fire, altfel risca sa te piarda si nici macar sa nu stie cu ce a gresit sau daca putea sa faca ceva sa nu se ajunga aici. Este doar parerea mea. Multa intelepciune!!!
 
Trimis de la 13 Aprilie 2007, ora 12:41
scuzati greselile.....graba....
 
lorean
Trimis de lorean la 13 Aprilie 2007, ora 14:58
e atat de greu sa fii intre ciocan si nicovala...
eu traiesc o astfel de situatie si nu-mi vine sa renunt la niciunul dintre ei....dar timpul v-a decide....nu poti da sfaturi ptr ca nu stii ce simte fiecare vis-a-vis de cealalta persoana..si nici nu stii ce-a indemnat-o sa traiasca astfel....In concluzie...viata-i imprevizibila...
 
lorean
Trimis de lorean la 13 Aprilie 2007, ora 14:59
pentru crstncryss: Imi place cum gandesti...ce varsta ai? copii aveti? ma scuzi daca am fost indiscreta...
 
flacara
Trimis de flacara la 13 Aprilie 2007, ora 16:16
Crstncryss, probabil ca ai dreptate cind spui ca daca barbatu-i satisfacut acasa trece cu privirea toate defecetele sotiei, prietenei. Sunt bucuroasa ca sunt pe lume barbati care gindesc ca tine. Dar eu mentin ideia mea si poate ca ai observat si la colegii tai, inselatul e caracteristic unei persoane femei/barbat de natura foarte slaba indiferent de perfectiunea celui/celei de alaturi sau in depresie profunda din cauza unei relatii tensionate sau o viata extrem de monotona. Dar mai exista si barbati care inseala din plictiseala sau curiozitate intensa, intretin o noua relatie pentru a-si pimenta viata sexuala paralel unei vieti de familie, cu sotie "perfecta pru viata de familie" si copii frumosi. Acest gen de barbat nu va parasi niciodata familia dar nici "calcatul strimb". Va avea amante pina cind isi va da seama ca sufera de-un cancer de prostata si va lua asta drept pedeapsa de la Dumnezeu. DA, viata-i imprevizibila, noi(barabat/femeie) suntem imprevizibili (e), "nu stie hanul ce-i aduce anul", dar stiu ca nu trebuie sa faci altuia ceea ce nu doresti sa ti se faca tie, ca blestemurile si energia negativa a celor ce sufera te ajung din urma. Elai, nu e cazul sa-l hartuesti pe crstncryss cu intrebari "debile", scuza-ma asta-i parerea mea. Nu cred ca raspunsurile lui te vor ajuta sa calculezi totul din timp pentru a nu fi inselata si nu cred ca sfaturile lui te vor ajuta sa imbraci un "jilet anti-inselat". Nu stii ce-ti poate aduce viata, la inceput totu-i romantic, cum spui tu raspundem bunului simt cu bun simt si dragoste dar pe timp ce trece multe pot sa-l stimuleze pe un barbat sa insele. Nu te chinui sa gasesti raspunsuri, traieste-ti viata si masoara de sapte ori pentru a-ti alege partenerul de viata. Dar asta nu inseamna sa eveti la 100% surprizele neplacute. Un wk placut la toti!
 
Trimis de la 13 Aprilie 2007, ora 17:07
mai lorean.....am peste 30 de ani, deja nu mai imi vine sa zic cat exact:((((, iar copii........un baiat de 5 ani:))). Amrita,.....mintea mea este mai mult la sex, dar nu doar la sex si cred ca mintea majoritatii barbatilor la fel, mai ales dupa o anumita varsta.....
 
Trimis de la 14 Aprilie 2007, ora 00:16
da,crstncryss,chiar nu te pot contrazice.Si apropos,
este posibil sa avem cam aceeasi varsta:(((