Black Friday 2018 la eMAG: ce mașini se vor vinde + alte produse-surpriză!
Black Friday 2018 la eMAG: ce mașini se vor vinde + alte produse-surpriză!

comunicat de presa:

Black Friday 2018: cele mai bune REDUCERI AICI! [LIVE promoții]

Samsung lanseaza o campanie integrata in care celebreaza diversitatea sezonului sarbatorilor de iarna prin gestul universal de a darui.

Campania Samsung include un spot de 60 de secunde, care prezinta un portar prietenos si foarte harnic, intr-un bloc de apartamente, pregatindu-se pentru diferitele sarbatori celebrate de diversii sai rezidenti. Cu o coloana sonora memorabila, celebra melodie a lui Ella Fitzgerald ”Give a Little, Get a Little” si creat in colaborare cu adam&eveDDB, spotul isi propune sa aduca Samsung mai aproape de consumatori, de spiritul sarbatorilor, sa comunice importanta familiei in aceasta perioada a anului. Spotul va fi difuzat pe toate canalele media.

Samsung a construit campania, in colaborare cu Starcom, in jurul celor patru sarbatori celebrate de rezidentii prezenti in film - Diwali, Hanukkah, Craciunul si Anul Nou Chinezesc - si va avea continut personalizat care va fi prezentat live in jurul fiecarei sarbatori.

Noah Bernard, European Creative Director la Samsung, spune: "Spiritul generozitatii ne uneste pe toti, in special in timpul sarbatorilor. Campania noastra integrata sarbatoreste acest adevar universal si demonstreaza ca, indiferent de locul de provenienta din lume, gestul de a darui in acest moment al anului este impartasit de noi toti."

Richard Brim, Chief Creative Officer la adam & eveDDB, spune: "Spotul spune o poveste induiosatoare care celebreaza adevarul universal despre bucuria a darui si de a ne gandi in primul rand la ceilalti in perioada sarbatorilor".

Samsung a lansat noua campanie de sarbatori pe 27 noiembrie, simultan, pe mai multe piete din intreaga lume.

In Romania, campania va avea declinari pe toate mediile, incluzand, dincolo de spotul TV, o serie de initiative cu influentatorii Samsung, precum si activari in online. Campania locala se va derula in perioada 25 noiembrie-31 decembrie 2017.

Sub conceptul #giftie, reversul selfie-ului, Samsung isi propune prin noua campanie sa schimbe perspectiva camerei foto Galaxy S8 si sa ne provoace sa nu ne mai concentram pe noi, pe ce am putea primi, ci pe ceilalti, pe a darui.

in acest sens, weekend-ul trecut, Samsung a oferit, prin intermediul Danei Rogoz, un cadou-surpriza trecatorilor dintr-un centru comercial bucurestean. in continuare, influentatorii Samsung vor fi invitati sa dea share bucuriei de a darui catre comunitatile lor. Aceeasi provocare va fi adresata si consumatorilor care sunt incurajati sa faca gifties, respectiv o fotografie sau un video care surprinde bucuria primirii cadoului, si sa le posteze pe pagina Samsung de Facebook si Instagram, folosind hashtag-ul #giftie. La final va fi ales, prin tragere la sorti, un consumator norocos, care va castiga un Galaxy S8.

“ Sarbatorile de iarna sunt pentru fiecare dintre noi un prilej de bucurie, din perspectiva primirii multor cadouri. Anul acesta, Samsung isi propune sa redefineasca semnificatia sarbatorilor de iarna si sa schimbe abordarea, lansand consumatorilor sai invitatia de a-si orienta atentia catre cei din jurul lor, mai exact pe bucuria de a darui. Romanii sunt recunoscuti pentru generozitatea lor, asa incat ne asteptam la un nivel ridicat de engagement in campania locala, astfel incat anul acesta sa populam internetul nu cu selfies, ci cu gifties, fotografii, video-uri care sa surprinda bucuria celor dragi noua” adauga Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communication la Samsung Electronics Romania.

Campania din Romania a fost adaptata de Publicis One: Leo Burnett (creatie), Starcom (media) si MSLGROUP The Practice (PR& influencers relations), componenta de social media fiind gestionata de Centrade │Cheil.

Black Friday 2018 la eMAG: ce mașini se vor vinde + alte produse-surpriză!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: