Mateja Podgornik a deținut anterior funcția de Category Planning & Activation Lead SCE, după o perioadă în care a gestionat activități de achiziție și integrare a companiei Chipita, din funcția de Senior Manager M&A Project, Commercial Planning. Mateja are o experiență extinsă și variată în Mondelēz, fiind în companie de 14 ani.

Împreună cu echipele din România și Slovenia, două piețe importante în regiune, vom continua planurile pe termen lung ale companiei, care pleacă de la viziunea globală Mondelēz International de deveni liderul pieței globale de snacking. Prin noua noastră abordare, sub numele Vision 2030, integrăm sustenabilitatea în strategia noastră de business, alături de ceilalți trei piloni: creștere, execuție și cultură organizațională. Vom continua să anticipăm tendințele de pe piața locală de snacking, în creștere și diversificare, să construim o relație autentică, zi de zi, între partenerii de business, consumatori și brandurile noastre și să fim aproape de comunități”, a declarat Mateja Podgornik, Managing Director Mondelez România și Slovenia.

Alexandra Rîștariu va gestiona activitățile de marketing pentru 11 branduri globale și locale din regiune. Alexandra va contribui la dezvoltarea brandurilor în regiune cu viziunea sa strategică, îmbogățită de experiența variată din domeniile Finance, Sales și General Management, din cei 14 ani de când s-a alăturat companiei Mondelez.

De asemenea, începând cu ianuarie 2023, Andreea Bogdan, anterior Marketing Director Bakery & Meals SCE, preia funcția de Category Planning & Activation Director SCE.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: