AnaMaria a înțeles că accesul fizic la logopezi poate fi costisitor sau anevoios, așa că a adus specialiștii într-o platformă. Iar pentru asta, antreprenoarea este ”Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească”.

AnaMaria Onică, prin brand-ul VoxiKids, a îmbinat educația și medicina cu tehnologia. Astfel, a creat două spații pentru îmbunătățirea și dezvoltarea limbajului în rândul copiilor.

VoxiKids App, care este aplicația interactivă dedicată copiilor, cu jocuri și exerciții pentru antrenarea vocaularului, cititului, scrisului și pronunției.

De cealaltă partea a soluției din zona de edtech (educație facilitată de tehnologie) este VoxiClinic, spațiul dedicat profesioniștilor în logopedie, care ajută micii clienți VoxiKids să-și găsească drumul în vorbire.

Aplicația VoxiKids are peste 10.000 de descărcări, 7000 de clienți activi. În clinica virtuală sunt peste 50 de cabinete și peste 200 de clienți. Startup-ul dedicat educației limbajului a avut până în prezent investiții de peste 600.000 de euro: 320.000 de euro până în 2023 din partea Gapminder VC, Cleverage VC, Smart Impact Capital şi investitori de tip angel, si 370.000 euro prin granturi norvegiene în 2022/2023. VoxiKids numără în prezent 8 angajați.

AnaMaria visa să devină educatoare când era mică. Experiența ei în lumea design-ului, cu pregătire pe partea de user experience, a ajutat-o să creeze produsul perfect care îmbină atât visul ei din copilărie, cât și eforturile ei autodidacte: o soluție care educă și o face în așa fel încât și cei mai mici utilizatori pot înțelege și se pot bucura de beneficiile unei aplicații.

Citește continuarea pe start-up.ro

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: