AnaMaria a înțeles că accesul fizic la logopezi poate fi costisitor sau anevoios, așa că a adus specialiștii într-o platformă. Iar pentru asta, antreprenoarea este ”Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească”.
AnaMaria Onică, prin brand-ul VoxiKids, a îmbinat educația și medicina cu tehnologia. Astfel, a creat două spații pentru îmbunătățirea și dezvoltarea limbajului în rândul copiilor.
De cealaltă partea a soluției din zona de edtech (educație facilitată de tehnologie) este VoxiClinic, spațiul dedicat profesioniștilor în logopedie, care ajută micii clienți VoxiKids să-și găsească drumul în vorbire.
Aplicația VoxiKids are peste 10.000 de descărcări, 7000 de clienți activi. În clinica virtuală sunt peste 50 de cabinete și peste 200 de clienți. Startup-ul dedicat educației limbajului a avut până în prezent investiții de peste 600.000 de euro: 320.000 de euro până în 2023 din partea Gapminder VC, Cleverage VC, Smart Impact Capital şi investitori de tip angel, si 370.000 euro prin granturi norvegiene în 2022/2023. VoxiKids numără în prezent 8 angajați.
AnaMaria visa să devină educatoare când era mică. Experiența ei în lumea design-ului, cu pregătire pe partea de user experience, a ajutat-o să creeze produsul perfect care îmbină atât visul ei din copilărie, cât și eforturile ei autodidacte: o soluție care educă și o face în așa fel încât și cei mai mici utilizatori pot înțelege și se pot bucura de beneficiile unei aplicații.
Citește continuarea pe start-up.ro
Spune-ti parerea!