comunicat de presa
“Am identificat nevoia consumatorului pentru o gama exclusiv dedicata barbatilor. Procentul celor care isi doresc acest gen de produse nu se raporteaza doar la clientii Keune, ci este un fenomen pe care l-am descoperit in intreaga lume, in toate saloanele profesionale si in barber shop-uri”, spune Eelco Keune, co-proprietar al companiei si nepot al fondatorului acesteia.
“In acelasi timp, ne-am dorit foarte mult sa celebram mostenirea brandului nostru, care isi are radacinile in 1922. Totul a inceput ca un business de familie si asta consideram ca suntem si in 2017- o mare familie.”
1922 by J.M. Keune include o selectie premium de produse de ingrijire, styling, pentru barba si pentru colorarea parului. Acestea reprezinta solutii personalizate, create special pentru a raspunde nevoilor barber shop-urilor din intreaga lume, dar in aceasi timp reprezinta si solutii recomandate pentru a fi incluse in regimul de ingrijire acasa, al barbatilor din toate colturile mapamondului.
Produsele 1922 by J.M. Keune sunt create exclusiv pentru saloane.
Spune-ti parerea!