Comunicat de presă
„Prin lansarea CeraVe, dorim să creăm o nouă categorie de produse de farmacie cu o abordare de masă, sub-potențată în România în acest moment, și să devenim lideri pe acest segment”, a declarat Nataliya Syerikova, general manager al Diviziei de Cosmetică Activă a L’Oréal România. „Lansarea CeraVe completează gama de produse dermocosmetice și ne ajută să satisfacem cererea din ce în ce mai mare pentru produse eficiente la prețuri accesibile”, a completat Nataliya.
CeraVe oferă produse de îngrijire a pielii, mai precis produse de curățare, hidratare și protecție solară, atât pentru față, cât și pentru corp. Este unul dintre brandurile care au înregistrat cea mai rapidă creștere în Statele Unite, media ultimilor doi ani depășind 20%. În plus, CeraVe a fost declarat brandul de hidratare numărul 1 în SUA, iar de la intrarea sa în portofoliul L’Oréal a fost lansat în 30 de țări.
Despre L’Oréal RomâniaParte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, L’Oréal România are o istorie de 21 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.
Sursa Foto Front Page: Shutterstock/ By Emilio100
Spune-ti parerea!