comunicat de presa
Positive Beauty, care stabilește mai multe angajamente și acțiuni progresive pentru brandurile de frumusețe și îngrijire personală ale companiei, inclusiv Dove, Lifebuoy sau Axe, va susține o nouă eră a frumuseții care este echitabilă și incluzivă, dar și sustenabilă pentru planetă.
Folosind inovația și tehnologia Unilever, Positive Beauty va contribui, de asemenea, la transformarea modului în care produsele companiei sunt proiectate și formulate, astfel încât să aducă beneficii atât oamenilor, cât și planetei, să ofere o experiență superioară a produsului și să satisfacă tendințele și nevoile consumatorilor.
Decizia de a elimina conceptul de „normal” este unul dintre pașii pe care compania îi ia pentru a contesta idealurile limitate de frumusețe, pentru a contribui la încetarea discriminării și a pleda pentru o viziune incluzivă asupra frumuseții. Acest lucru vine ca răspuns la cercetările globale privind experiențele consumatorilor din industria frumuseții, care au arătat că folosirea termenului „normal” pentru a descrie părul sau pielea face ca majoritatea oamenilor să se simtă excluși.
Studiul comandat de Unilever, a fost realizat în nouă țări și au participat 10.000 de persoane. Concluziile acestui studiu sunt:
• Mai mult de jumătate dintre oameni (56%) consideră că industria frumuseții și îngrijirii personale poate face oamenii să se simtă excluși.
• Oamenii vor să vadă că industria frumuseții și îngrijirii personale se concentrează mai mult pe a face oamenii să se simtă mai bine, decât să arate mai bine (74%).
• Mai mult de jumătate dintre oameni (52%) afirmă că acordă mai multă atenție poziției unei companii cu privire la problemele societății înainte de a-i cumpăra produsele.
• Șapte din zece persoane sunt de acord că utilizarea cuvântului „normal” pe ambalajul produselor și în materialele publicitare are un impact negativ. În ceea ce privește tinerii - cei cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani – numărul acestora crește la opt din zece.
Sunny Jain, Președinte Beauty & Personal Care Unilever, a declarat: „Un miliard de oameni folosesc zilnic produsele noastre de înfrumusețare și îngrijire personală și urmăresc campaniile noastre publicitare, iar mărcile noastre au puterea de a face o diferență reală în viețile lor. Ca parte a acestui program, ne-am angajat să abordăm normele și stereotipurile dăunătoare și să modelăm o definiție mai largă, mult mai incluzivă, a frumuseții. Știm că eliminarea conceptului de normal nu va rezolva imediat problema, dar este un pas important înainte. Este doar una dintre acțiunile pe care le întreprindem ca parte a viziunii noastre despre frumusețea pozitivă, care își propune nu doar să facă mai puțin rău, ci și mult mai mult bine atât pentru oameni, cât și pentru planetă. Astăzi, mai mult ca oricând, consumatorii apreciază brandurile care acționează cu privire la problemele sociale și de mediu și credem că Positive Beauty va ajuta la crearea unei afaceri mai puternice.”
Alături de eliminarea cuvântului „normal”, Unilever se angajează să nu editeze în mod digital forma corpului, dimensiunea, proporția sau culoarea pielii persoanelor care apar în campaniile publicitare ale produselor sale și să crească numărul de reclame care prezintă persoane din diferite grupuri care sunt subreprezentate.
Schimbări pozitive pentru oameni și planetă
-
Kudika
Votează pentru o culoare mereu vibrantă
-
Kudika
Top 5 metode să scapi de părul nedorit
-
Kudika
Moroccanoil a lansat colecţia pentru îngrijirea pielii mâinilor și...
-
Alexandra Chivu
Armonie cromatică: Ce nuanțe putem folosi pentru machiaj în funcție...
-
Kudika
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu...
-
Kudika
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE...
-
Kudika
Care sunt principalele inovații laser în îngrijirea pielii?...
-
Alexandra Chivu
Masajul facial, secretul tenului veșnic tânăr. Cum efectuăm...
-
Kudika
Manichiură de primăvară: Cele mai rezistente lacuri de unghii în...
În centrul îndeplinirii acestor angajamente vor fi mărcile Unilever de frumusețe și îngrijire personală, dintre care multe au experiență în a livra programe de impact și de creștere bazată pe o misiune socială. Mai multe dintre mărcile de frumusețe și îngrijire personală ale Unilever se vor alătura brandurilor Dove, Lifebuoy sau Vaseline, acționând asupra provocărilor sociale și de mediu și pledând pentru evoluția normelor, politicilor și legilor.
Consumatorii se așteaptă din ce în ce mai mult ca brandurile să ia atitudine cu privire la problemele de interes. Brandurile Unilever percepute ca având misiuni bine stabilite au crescut de peste două ori mai repede decât restul portofoliului în 2020. Cercetările companiei susțin în continuare această tendință, majoritatea oamenilor (69%) spunând că vor recomanda un brand de frumusețe prietenilor și familiei lor, dacă acesta se adresează unei game largi de tipuri de piele și păr, în timp ce jumătate dintre respondenți ar plăti mai mult pentru aceste produse.
Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă va accelera, de asemenea, programele științifice și tehnologice ale companiei, precum și parteneriatele de inovare, determinând transformarea continuă a modului în care produsele Unilever sunt concepute și formulate pentru oameni și planetă. Această transformare include dezvoltarea de produse personalizate pentru a răspunde nevoilor diverse ale oamenilor din întreaga lume, oferind beneficii reale și semnificative pentru consumatori, susținute de știință de ultimă oră. Inovația va promova, de asemenea, utilizarea mai multor ingrediente naturale, biodegradabile - alături de inovațiile continue de ambalare care utilizează mai puțin, mai bine sau deloc plastic.
*Note
Viziunea și acțiunile inițiativei Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă se bazează pe recentele angajamente globale ale Unilever de a construi o societate mai echitabilă și mai favorabilă incluziunii prin creșterea nivelului de trai în lanțul său valoric și prin crearea mai multor oportunități pentru grupurile subreprezentate și inițiativa de lungă durată Unstereotype, care urmărește eradicarea stereotipurilor din industria publicitară. Acestea completează, de asemenea, acțiunile existente întreprinse în Unilever pentru a combate deșeurile de plastic și pentru a sprijini investiția companiei într-un Fond pentru climă și natură de 1 miliard EUR, care vizează abordarea unei serii de probleme de mediu, inclusiv conservarea apei, restaurarea peisajului, reîmpădurirea și protecția faunei sălbatice.
Metodologia de cercetare
Unilever a realizat un studiu global pentru a investiga experiențele și așteptările oamenilor cu privire la industria frumuseții și pentru a descoperi acțiunile pozitive care pot fi întreprinse pentru a încuraja o cultură a frumuseții mai incluzivă la nivel global. Cercetarea a constat într-un sondaj online de 25 de minute și a acoperit 10.000 de respondenți din 9 țări: Brazilia, China, India, Indonezia, Nigeria, Regatul Arabiei Saudite, Africa de Sud, Marea Britanie și SUA. Eșantionul a fost format din 1.000 de adulți (2.000 de adulți în SUA) cu vârsta de peste 18 ani, reprezentanți ai grupului demografic online al țării.
Munca de teren pentru cercetare a fost realizată în perioada ianuarie-februarie 2021.
_________________________________________
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.
Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.
Spune-ti parerea!