Antreprenorii și investitorii care dețin saloane nu reușesc să recruteze personal calificat pentru a face față cererii din piață. Foarte multe persoane încep colaborările în salon, iar ulterior, după ce își formează o bază de clienți, demisionează de la salon și lucrează de acasă sau la domiciliul clienților. Specialiștii independenți reușesc să-și atragă clienții prin rețele de socializare, iar prețurile sunt în general mai mici cu 30-50% față de prețurile de la salon.

Cererea este în creștere datorită popularității înregistrată de serviciile pentru îngrijirea unghiilor cu gel și a unghiilor semipermanente. De asemenea, 10-15% dintre femei au nevoie de servicii de manichiură și pedichiură medicală pentru că au probleme cu încarnarea unghiilor, o afecțiune des întâlnită, potrivit Stailer.

“Tragem un semnal de alarmă cu privire la deficitul de personal din acest domeniu și, totodată, față de gradul slab de pregătire a profesioniștilor din domeniu. Aceștia nu dețin asigurări de răspundere civilă și nu respectă normele de igienă. Dintre toate serviciile de înfrumusețare, infecțiile și inflamațiile apar cel mai des în domeniul manichiurii”, a declarat Andrei Ursachi, CEO și co-fondator Stailer.

În acest context, clientele sunt nevoite să facă programări cu 3-4 săptămâni înainte, iar dacă apar alte priorități și nu pot onora programarea, le este foarte dificil să mai găsească locuri libere în scurt timp. Astfel, digitalizarea ajută consumatorii să găsească locuri last-minute și profesioniștii au posibilitatea să-și maximizeze veniturile prin livrarea de clienți suplimentari. Serviciile de manichiură și pedichiură sunt foarte profitabile pentru saloanele de înfrumusețare, iar în perioadele de vârf antreprenorii din domeniu nu reușesc să onoreze în totalitate cererea din piață din cauza lipsei de personal și a concurenței neloiale. De asemenea, formatorii de profesioniști în domeniul manichiură/pedichiură ar trebui să pună un accent mai mare pe partea practică. De obicei, formatorii fac un curs de 40 de ore, preponderent teoretic, care se desfășoară pe durata a trei luni și ucenicii intră ulterior pe piața muncii fără a avea o experiență practică reală.

Platforma Stailer oferă consumatorilor șansa să verifice în timp real agenda manichiuristelor înscrise în rețea, să verifice portofoliul de lucrări, recenziile altor clienți, prețul și să se programeze online prin câteva click-uri. Astfel, consumatorii pot lua decizii informate și alege să beneficieze de serviciu într-un mod favorabil pentru agenda lor.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: