Trei dive, acelasi produs cosmetic

Trei dive, acelasi produs cosmetic
Kudika
4 August 2011

Atunci cand ai nevoie de reclama scoti din buzunar oricat este necesar.

Atunci cand ai nevoie de reclama scoti din buzunar oricat este necesar.

Pentru promovarea noului fond de ten marca L’Oreal, True Match, reprezentantii s-au gandit ca cele care ar vinde cel mai bine produsul, ar fi vedetele care au ceva de spus nu doar in muzica, ci si in relatii. Asa ca le-au ales pe Beyonce, pentru revenirea spectaculoasa, pe J Lo pentru divortul neasteptat de Marc Anthony si Claudia Schiffer, pentru frumusetea ei covarsitoare.

Rezultatul: trei spoturi comerciale care iti taie respiratia:

Vizionare placuta

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.
Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.
Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: