Nasterea regala, mana cereasca pentru marketeri: 10 feluri in care brandurile profita de bebelusul princiar

Nasterea regala, mana cereasca pentru marketeri: 10 feluri in care brandurile profita de bebelusul princiar
Kudika
23 Iulie 2013

Companiile se bat pentru atentie.

Se pare ca intreaga lume asteapta nerabdatoare ca pruncul regal sa se nasca – si aici nu vorbim doar de rude, cetateni obisnuiti, ci si de companii si marketeri ce incearca sa “devina nasi” si sa-si scoata in evidenta brandurile. Cum se bat companiile pentru a prinde loc in fata la nasterea copilului printului William si al lui Kate Middleton, vezi in continuare.

Carucior Aston Martin de 3.000 de dolari

Avand in vedere ca familia regala a preferat intotdeauna producatorul de masini de lux Aston Martin, printul Charles ar putea favoriza compania pentru viitorul carucior.

Foto interior si prima pagina: Guliver/ Splash News

Compania, in parteneriat cu producatorul de carucioare pentru copii Silver Cross, a scos pe piata “cel mai cel” mijloc de transport pentru bebelusi. Pretul? Pe masura – circa 3.000 de dolari.

Axul rotilor este perfect conceput, subliniaza compania, astfel incat sa asigure confort sporit indiferent de teren. Materialul din care este fabricat caruciorul este “extrem de durabil” si va arata imaculat indiferent de conditii. Materialul este Alcantra, unul “de un extrem lux”. In final, mai multe “retusuri” – frana manuala, acoperis rezistent la apa, cauciucuri de inalta performanta. Toate acestea, plus multe altele, fac din carucior un adevarat sistem de calatorie pentru bebelus. Ramane de vazut daca cuplul cu sange albastru va alege acest carucior sau unul cu facilitati similare, dar la un pret mai mic, de “doar” 5-600 de dolari.

Citeste mai mult pe Wall-street.ro

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: