Setari Cookie-uri

(P)PUMA a terminat pe locul al doilea competitia Volvo Ocean Race

"Il mostro" iahtul de sailing al companiei de sportlifestyle PUMA impreuna cu echipajul Puma Ocean Racing, au terminat pe locul al doilea competitia Volvo Ocean Race, denumita "Everestul navigatiei , in data de 27 Iunie 2009 in St. Petersburg, Rusia.

Toate aceste activitati extinse au generat o prezenta in media covarsitoare. Materialele aparute in media legate de intrarea PUMA in cadrul competitiei Volvo Ocean Race, au fost estimate la o valoare de peste 40 milioane de dolari.
PUMA a folosit cele 11 porturi de destinatie ale cursei pentru a activa strategii de marketing complexe pe fiecare coasta sau litoral. A fost folosita fiecare locatie din cursa – Alicante, Cape Town, Cochin in India, Singapore, Qingdao in China, Rio de Janeiro, Boston, Galway in Irlanda, Marstrand in Suedia, Stockholm si in sfarsit St. Petersburg – nu numai pentru a pozitiona PUMA ca un brand de sailing, ci pentru a transmite mesajul global PUMA, creand vizibilitate in media pentru alte categorii PUMA si evenimente cu multe staruri internationale. Asemenea activitati au stabilit noi standarde de comparatie in domeniul emergent al sportului de navigatie. Totodata, in timp ce sportul de navigat este adesea perceput ca foarte exclusivist, PUMA a indraznit sa darame aceasta idee preconceputa. Campania PUMA Ocean Racing a reusit sa creasca audienta pentru acest sport, printr-o abordarea mai relaxata a acestuia .


Kudika
6 Iulie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.