comunicat de presa

Cu noua locatii deschise in prezent si un magazin online, La Femme este unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, care a comercializat de-a lungul timpului haine pentru femei, in stilul clasic-chic, urmarind cele mai noi tendinte. Conceptul La Femme este unul multibrand.

Magda Trandafirescu, Director General Tex-AS Group spune: ”Desi am pornit initial cu stilul office, astazi ne defineste abordarea casual. Incercam sa imprimam si stilul evening, rochii si tinute de seara elegante. Sacoul a ramas in colectie, dar predomina stilul casual, care este tot mai popular in Occident. Se simte o anume lejeritate in purtarea hainelor, unde sacoul este asortat mai degraba la blugi.”

La Femme este mereu in trend. Pentru ca tinutele vestimentare achizitionate din showroom-urile pariziene, traduc intotdeauna spirtul brandului: actual, fresh si versatil.

20 ani de La Femme inseamna surprize pentru clienti in toate magazinele retelei din Bucuresti ( Centrul Comercial Orhideea, AFI Palace Cotroceni, Calea Victoriei-Pasaj Vilacrosse, Galeria Cora Lujerului, Mega Mall Pantelimon), Pitesti ( Mall Pitesti si Calea Bucuresti) si Constanta ( Centrul Comercial Tom si City Park Constanta). Dar si pe www.lafemme.ro, pentru cei dornici de shopping online.

TEX-As Group a inaugurat primul magazin La Femme din Bucuresti in 1997. Anual, brandul inregistreaza o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: