comunicat de presa

Lansarea a avut loc in prezenta a 350 de oaspeti, printre care Zac Posen, Nina García si Shaun Ross, intr-un show inedit, organizat intr-un spectaculos magazin #LETSWOW Lidl. Heidi Klum, designerul colectiei, a prezentat in premiera toate cele 84 de elemente ale colectiei, alaturi de mai multe modele, intr-un decor creativ.

Prin intermediul unui show impresionant organizat la New York, Heidi Klum si Lidl au prezentat publicului international pentru prima data colectia lor comuna „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. In locul unui podium clasic, compania a mizat in acest context pe un decor interactiv sub forma unui supermarket, care a abordat universul Lidl intr-o maniera creativa si ludica. In cadrul prezentarii cu o durata de doua ore, Heidi Klum si 35 de modele au prezentat toate cele 84 de elemente ale colectiei, de la ghete leopard print la blazere cu paiete si piese din piele naturala. Combinatiile diferite de piese vestimentare purtate de modele au subliniat posibilitatile variate de imbinare pe care le ofera colectia.

„Nu exista un loc si un moment mai bun decat New York in timpul Fashion Week pentru a prezenta colectia noastra internationala. Acesta a marcat debutul colaborarii noastre intense cu Heidi Klum. Iar incepand din 18 septembrie, toti clientii Lidl vor putea gasi in magazinele noastre din Romania, colectia esmara by Heidi Klum”, a declarat Marco Giudici, Director National de Achizitii si Marketing Lidl Romania.

O experienta speciala

Oaspeti de seama, printre care Nina García, Zac Posen si Shaun Ross, au sarbatorit alaturi de influenceri internationali, precum si de reprezentanti cunoscuti din lumea modei, intr-un cadru interactiv, organizat ca un supermarket reinterpretat. Evenimentul a creat puntea catre lumea modei din New York si motto-ul Lidl „Moda pentru toti“. Decorul spectaculos i-a invitat pe oaspeti la interactiune si la impartasirea experientelor traite in timpul show-ului, pe canalele sociale.

Un punct culminant al show-ului s-a desfasurat in zona de styling personal a lui Heidi, in imediata apropiere a podiumului. Cu ajutorul unei „Oglinzi Magice” virtuale, pozitionata in spatele unei usi de vitrina frigorifica din magazinul #LETSWOW Lidl, designerul a creat look-ul perfect „Heidi & the City“ pentru trei oaspeti si a oferit recomandari practice si personalizate de stil.

Heidi Klum, entuziasmata dupa show:

„A fost o lansare perfecta. Locatia, New York, show-ul, oaspetii – totul a mers perfect. Sunt foarte mandra de noua mea colectie“, isi exprima incantarea designerul. „In sfarsit am reusit sa prezentam moda care se potriveste oricarei femei si care poate fi purtata de orice femeie. Sunt foarte incantata de ceea ce am realizat aici“, a declarat Heidi Klum.

Pe parcursul evenimentului, expertul britanic in domeniul modei, Louise Roe, i-a ghidat pe toti cei care nu au putut fi prezenti la fata locului, prin intermediul Facebook Livestream. Astfel, peste 20 de milioane de fani Lidl de pe Facebook au avut posibilitatea de a urmari live, in cele mai bune conditii, la ora de varf (ora 21.00 a Romaniei), premiera organizata la New York. Intregul Livestream poate fi accesat pe pagina de Facebook Lidl Romania www.facebook.com/lidlromania sau pe www.letswow.com/fashionshow.

Vanzarile debuteaza in 10 zile

Colectia de moda Esmara by Heidi Klum cu tema Heidi & The City va fi disponibila incepand cu 18 septembrie, in toate magazinele Lidl din intreaga tara.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati:

www.lidl.ro

Facebook Lidl Romania

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: