comunicat de presa
Prin intermediul unui show impresionant organizat la New York, Heidi Klum si Lidl au prezentat publicului international pentru prima data colectia lor comuna „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. In locul unui podium clasic, compania a mizat in acest context pe un decor interactiv sub forma unui supermarket, care a abordat universul Lidl intr-o maniera creativa si ludica. In cadrul prezentarii cu o durata de doua ore, Heidi Klum si 35 de modele au prezentat toate cele 84 de elemente ale colectiei, de la ghete leopard print la blazere cu paiete si piese din piele naturala. Combinatiile diferite de piese vestimentare purtate de modele au subliniat posibilitatile variate de imbinare pe care le ofera colectia.
O experienta speciala
Oaspeti de seama, printre care Nina García, Zac Posen si Shaun Ross, au sarbatorit alaturi de influenceri internationali, precum si de reprezentanti cunoscuti din lumea modei, intr-un cadru interactiv, organizat ca un supermarket reinterpretat. Evenimentul a creat puntea catre lumea modei din New York si motto-ul Lidl „Moda pentru toti“. Decorul spectaculos i-a invitat pe oaspeti la interactiune si la impartasirea experientelor traite in timpul show-ului, pe canalele sociale.
„A fost o lansare perfecta. Locatia, New York, show-ul, oaspetii – totul a mers perfect. Sunt foarte mandra de noua mea colectie“, isi exprima incantarea designerul. „In sfarsit am reusit sa prezentam moda care se potriveste oricarei femei si care poate fi purtata de orice femeie. Sunt foarte incantata de ceea ce am realizat aici“, a declarat Heidi Klum.
Pe parcursul evenimentului, expertul britanic in domeniul modei, Louise Roe, i-a ghidat pe toti cei care nu au putut fi prezenti la fata locului, prin intermediul Facebook Livestream. Astfel, peste 20 de milioane de fani Lidl de pe Facebook au avut posibilitatea de a urmari live, in cele mai bune conditii, la ora de varf (ora 21.00 a Romaniei), premiera organizata la New York. Intregul Livestream poate fi accesat pe pagina de Facebook Lidl Romania www.facebook.com/lidlromania sau pe www.letswow.com/fashionshow.
Vanzarile debuteaza in 10 zile
Colectia de moda Esmara by Heidi Klum cu tema Heidi & The City va fi disponibila incepand cu 18 septembrie, in toate magazinele Lidl din intreaga tara.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati:
Spune-ti parerea!