comunicat de presa

Fabricat dintr-o țesătură jacquard fină și având lumina strălucitoare a firelor moi de lurex, materialul ușor al hijabului permite respirabilitate și un confort elegant. Hijab-ul TOMMY HILFIGER se bazează pe filosofia continuă a incluziunii și diversității brandului.

De la deschiderea primului său magazin, People’s Place, în 1969, în orașul natal din Elmira, New York, Tommy Hilfiger a adus oameni din toate mediile pentru a împărtăși experiențe captivante de cultură pop. Pe măsură ce brandul a evoluat de-a lungul anilor, a rămas condus de acest spirit incluziv. Astăzi, TOMMY HILFIGER încearcă să lucreze pentru fiecare fan, în fiecare sezon oferind stiluri care onorează viziunea brandului de a crea o modă care să îi întâmpine pe toți, lansarea hijab-ului alăturându-se acestei viziuni, caracteristicilor adaptive și design-ului neutru de gen.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #Tommy Hilfiger, @TommyHilfiger și #TommyHilfiger.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: