Colecția Unified Designers, lansată anul trecut, include 18 articole care poartă semnătura Irina Voinea, Cerasela Nicoară, Ștefan Hamza și Răzvan Mercan. Articolele vestimentare traduc limbajul creativ al nonconformismului într-o formă ușor de purtat și accesibilă, beneficiind în primul rând de cel mai bun raport calitate-preț.

Colecția Unified Designers se adresează tuturor celor care își doresc să se simtă confortabil, abordând un stil inedit, concentrat pe elemente urbane. Hanorace, tricouri și pantaloni sport vor fi articolele vestimentare ale sezonului care vor amplifica dorința clienților de a susține antreprenorii locali și de a fi ambasadorii unei colecții unice.

„Valorile locale merită să fie recunoscute, apreciate și promovate. Datorită acestui parteneriat, am reușit să dezvoltăm o simbioză între arta vestimentară și clienții noștri. Această înțelegere și susținere reciprocă ne confirmă succesul unui proiect frumos, dorit, care reușește să conecteze mai multe lumi și să mențină vie nevoia de creativitate și emoție în spațiul urban.”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

Colaborarea Kaufland România cu tinerii designeri locali este pusă în valoare de o amplă campanie de marketing, care își propune să aducă în prim-plan democratizarea luxului. De asemenea, articolele vestimentare incluse în colecție sunt accesibile publicului larg și se adresează, în principal, unei generații nonconformiste, creative, cu valori și principii la care Kaufland accede și pe care le transpune în numeroase campanii și proiecte ale companiei.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: