Aflat în anul celei de-a 75-a aniversari, PUMA, un brand cu o istorie și o evoluție surprinzătoare, și-a asumat pe deplin rolul de a fi Forever. Faster. și duce mai departe angajamentul de a dezvolta și de a influența sportul și cultura urbană locală.
Forever. Faster. este mantra brandului - un îndemn alcătuit din două cuvinte simple, Forever (întotdeauna) și Faster (mai repede). Împreună ele creează o energie care unește, menține focusul și propulsează misiunea brandului de a susține sportul și cultura urbană. La nivel individual, cuvintele reflectă două dintre punctele forte ale brandului.
Despre Slipstream
Colecția Slipstream a fost reinventată pentru a celebra un model clasic cu un design adaptat unui nou stil de viață. Lansat în 1987, modelul de sneakers a devenit rapid unul iconic, fiind favoritul baschetbaliștilor, dar și persoanelor din afara terenului de joc, pe măsură ce a devenit tot mai popular pentru stilul urban. De asemenea, Slipstream este unul dintre cele mai populare modele de sneakers din Japonia, iar noile modele sunt, de asemenea, reiterări ale unor modele populare dezvoltate pentru piața japoneză.
Despre Mayze
PUMA este aproape de sport și de sportivi
Misiunea PUMA este să promoveze sportul și cultura, în timp ce își propune să creeze o lume în care toate barierele de participare sunt eliminate, astfel încât oricine își dorește să joace să aibă această posibilitate.
În cei 75 de ani, PUMA a continuat să inspire generații de atleți să își atingă potențialul maxim. Având la bază mantra Forever Faster, brandul PUMA urmărește să inspire sportul și cultura sportului prin crearea unor produse sportive destinate celor mai rapizi sportivi din lume, dar și celor pasionați de sport, cultură și modă urbană. Forever Faster reprezintă mai mult decât a fi rapid. Cele două forțe, Forever și Faster, determină brandul PUMA să își maximizeze eforturile pentru a inova și avansa tendințele sportive.
În România, PUMA este partener oficial al echipei Universitatea Craiova.
#FOREVERFASTER
Spune-ti parerea!