Tommy Hilfiger anunță lansarea următorului capitol din Denim Progressed, platforma TOMMY JEANS prin care se încurajează denimul progresiv. Colecția își păstrează vii rădăcinile hip-hop și denimul rămâne un element central în îmbrăcămintea streetwear modernă care aduce în prim plan conceptul de baggy jeans.
Croielile largi, faimosul New York City și hip-hop-ul au fost întotdeauna relevante pentru istoria TOMMY JEANS. Aceste conexiuni clasice sunt popularizate în colecția care îmbină piese ale stilului de stradă prin denimul progesiv. Abordările surprinzătoare în design și proporțiile baggy contemporane reprezintă o manifestare modernă a exprimării de sine - în timp ce brand-ul continuă să promoveze ceea ce urmează.
Campania se desfășoară în New York și surprinde esența orașului: energie și îndrăzneală amestecate cu vibrația de pe stradă. Surprinse printr-o lentilă contemporană, articolele vestimentare sunt prezentate de localnici din New York, subliniind coliziunea stilului prep din anii’90 cu stilul hip-hop modern de astăzi. Imaginile lui Nick van Tiem și videoclipul campaniei de Ben Fitzgerald sunt realizate pe terenuri de baschet, în parcuri de skate, spălătorii, apartamente și în fața magazinelor de proximitate – toate spații specifice NYC-ului.
Intrați pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans și alăturați-vă comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, streetwear și cultura.
Spune-ti parerea!