Un adult sanatos are nevoie de 0.8 grame de proteine la un kilogram al corpului, zilnic. De exemplu, o femeie de 60 de kilograme are nevoie de 48 de grame de proteine zilnic (0.8 x 60 = 48). 100 de grame de carne rosie sau pasare contine 21 grame de proteine. Iata, in continuare, cantitatile de proteine regasite in vegetale: - 1 felie de paine integrala = 3 grame proteine - 1 cana de budinca de ovaz = 6 grame proteine - 1 cana jumatate de spaghetti = 11 grame proteine - 1 cana de legume verzi (frunze de salata, ...) = 2 grame proteine In plus, ar trebui sa consumi zilnic cel putin 2 portii din urmatoarele alimente, deoarece sunt bogate in proteine: - 1 cana de varza rasa sau alte legume verzi = 17 grame proteine - 3 lingurite cu nuci = 4 grame proteine - 1 ceasca de branza tofu = 20 grame proteine - 1 cana de lapte de soia = 7 grame proteine Produsele lactate sunt, de asemenea, foarte bogate in proteine. 1 cana de lapte dietetic sau iaurt sau 30 de grame de branza contin 8 grame de proteine.
Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!
Proteinele vegetale, un plus pentru sănătate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: