Pentru toate cele care tin o dieta nu conteaza decat un singur lucru numarul caloriilor. Asa ca, fa-ti o lista cu alimentele si produsele care iti fac cu ochiul si care au un continut scazut de calorii si pregateste-ti meniul preferat. Alimente cu 50 de calorii: 250 ml cocteil cu suc de macese un baton cu cereale o mini prajitura fara grasimi 20 chips-uri cu branza 1 cescuta budinca de orez cu scortisoara si lamaie o lingura unt de arahide 2 rosii medii 1 cescuta legume congelate Alimente cu 100 de calorii: 1 cescuta cereale o jumatate de bagheta 2 mere proaspete 3 prune o banana medie 1/2 cartof fiert in coaja 4 linguri de Parmezan 100 g carne de vita pe gratar o jumatate de iaurt degresat cu fructe Alimente cu 200 de calorii: 22 sticksuri cu cascaval 5 clatite cu banane si ciocolata 30 g cereale cu o cana lapte 100 g carne de porc fiarta 50 g ravioli 30 g alune 3 portocale Sursa: idieta.ro
Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!
7 Super-alimente pentru SLABIRE RAPIDA
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: