Cura de slabire: 12 trucuri incercate!

Cura de slabire: 12 trucuri incercate!

E greu sa slabesti, insa, e si mai greu sa tii o gura de slabire! Toate incurajarile si vorbele care incearca sa-ti ridice moralul sunt cam aceleasi si se mai si recicleaza in diverse formule, in functie de situatie. Ti se spune ca o cura de slabire reusita inseamna sa arzi mai multe calorii decat consumi.

E greu sa slabesti, insa, e si mai greu sa tii o gura de slabire! Toate incurajarile si vorbele care incearca sa-ti ridice moralul sunt cam aceleasi si se mai si recicleaza in diverse formule, in functie de situatie. Ti se spune ca o cura de slabire reusita inseamna sa arzi mai multe calorii decat consumi. Dar asta nu inseamna sa adopti un regim cat mai drastic, sa uiti de miscare, ci sa faci schimbari treptate in dieta, adaptate metabolismului tau. Iata un ghid care sa-ti fie alaturi, cu o "duzina de sfaturi" din partea unor specialisti. Imagineaza-ti cum ar arata 1500 de calorii Daca acesta e planul pe care ti l-ai conturat in minte, si anume sa gasesti meniuri zilnice de 1500 de calorii, ar trebui sa alegi combinatia cea mai potrivita: cel putin 5 tipuri de fructe si legume, cereale, 2 proteine si trei lactate degresate. Alcatuieste-ti portiile potrivite! Completeaza un jurnal Ti-ai propus sa faci asta de sute de ori si n-ai ajuns sa scrii mai mult de-o saptamana. Notandu-ti absolut tot ceea ce consumi, vei vedea mai lesne ce greseli faci si iti vai fi mult mai simplu sa impui un control special asupra regimului tau. Nu te restrictiona A-ti interzice total si definitiv mancarurile tale favorite, nu vei face decat sa intarzii efectele curei pe care te-ai horat sa o urmezi, pentru ca gandul iti va sta mereu in alta parte. Limiteaza portiile si gandeste-te la cele mai potrivite moduri de a gati si de a combina mancarurile. Miscare, miscare, miscare!!!!! Ti-ai spus ca daca te infometezi sau daca iti faci un regim ca la carte vei slabi fara efort si fara probleme? Chiar fara sa faci putintica miscare nu e posibil Iti doresti sa pierzi din greutate dar sa ai un corp armonios si sa te simti mai bine, nu-i asa ? Atunci alcatuieste-ti cel mai potrivit program de exercitii in functie de tonusul tau, de rezistenta fizica si de starea sanatatii tale. Daca reusesti sa exersezi de 5 ori pe saptamana cate 45 de minute ar fi excelent! Asta nu inseamna ca trebuie sa te supui unei sedinte obositoare, ci poti avea 2-3 segmente zilnice pentru miscare. Ar trebui sa alternezi mersul pe jos cu joggingul, bicicleta, inotul, aerobicul, antrenamentul la o sala de fitness, urcatul scarilor etc Mananca incet, cu rabdare! Aminteste-ti ca informatia potrivit careia stomacul tau te face sa simti ca esti satula ajunge la creier in 15-20 de minute. Asa ca rezerva fiecarei mese timpul potrivit. Mesteca rabdatoare! Mananca regulat! Fie ca esti adepta dietei grupelor sanguine si mananci de 6 ori pe zi, fie ca preferi regimurile traditionale cu 3 mese pe zi, stabileste-ti un program regulat! Nu sari niciodata peste micul dejun si masa de pranz. Infometarea nu-ti aduce nimic bun, ci, dimpotriva, iti va acumula tentatiile catre sfarsitul zilei, iar metabolismul tau nu va suferi chiar cele mai fericite transformari. Mananca atat cat iti trebuie! Potrivit cercetarilor, cheia unei cure de slabire de success consta in a consuma alimente sarace in calorii dar bogate in nutrienti. Ai liber la fructe, legume, lactate degresate, carne slaba, supe, dar cat mai naturale si mai bine gatite. Proaspat, fiert, nu prajit sau confiat! Fara zahar! Fara alcool! Fara grasimi! Ca n-o fi foc daca incepi si tu sa manaci controlat si sanatos! Cand spui zahar, gandeste-te la ceva ce se depune mai repede, transformandu-se in grasimi mai rapid decat proteinele sau carbohidratii. Gandeste-te la mari neajunsuri, de la miscari greoaie la pierderi de memorie Gateste mai mult, comanda mai putin! Atunci cand te afli in bucatarie, controlezi metodele de preparare a mancarurilor, precum si portiile. In unele restaurante, portiile sunt supradimensionate, pentru a-ti satisface pofta si a-ti justifica pretul prin cantitate. Astampara-ti foamea Cand ti se face foame, nu incerca sa iti spui ca iti va trece si sa iti linistesti stomacul cu un cantec de leagan Mananca putin si opreste-te, nu-i nevoie sa te ridici de la masa dupa ce te-ai ghiftuit pentru ca ai crezut ca e bine sa te simti plina Verifica-ti caloriile! Asta nu inseamna sa devii obsedata de calcule, ci sa fii atenta la ambalaje! Sau credeai ca sucurile, energizantele, ceaiurile aromate si indulcite nu au chiar nici un fel de aport caloric? Apa plata, ceaiurile neindulcite si sucurile naturale te vor mentine mereu in forma si iti vor asigura hidratarea necesara. Nu fi sclava cantarului! Daca te cantaresti de zece ori pe zi inseamna ca ai dezvoltat o obsesie de care trebuie sa scapi. Cantareste-te doar o data pe saptamana, preferabil dimineata, dupa dus. Incearca sa te folosesti si de cateva instrumente pentru a-ti masura progresele. Ia ca reper o pereche de pantaloni care iti erau largi candva si acum nu te mai incap Sursa: idieta.ro

Vizionare placuta


Kudika
22 Martie 2006
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri